Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: HTip op september  1, 2010, 23:35:37
:clapping:

http://www.ridingthebeast.com/numbers/nu6666.php :o

Gelukkig zijn we daar al weer voorbij :D

CiteerMarriage.
by Anonymous - 6/18/10 11:46 AM

Getting married 6 years 6 months and 6 days after we first hot together and if you ad up our marriage date 18.12.2010 you get 6..... This is nuts! I don't have a faith but this freaks me out after reading about 6666. But the number 6 in numerology is a positive number and means trust and marriage etc... So I'm going to focus on the positive aspects :-)

en iemand die onder zijn huwelijk vandaan wil :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Madhouse op september  1, 2010, 23:49:21
Ik heb wel een voorkeur om met Robbert en Celerontje te komen.....word idd een dolle boel dan  ;D
celerontje heeft een abonnement volgens mij ;) denk dat ik wel goed ben ter compensatie :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Als ik mag komen neem ik ook de korte film Sintel (durian.blender.org) mee, ben erg benieuwd hoe dat klinkt/eruit ziet in ''The Chamber of Dreams''
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

We doen gewoon een M&G met zijn tweeën ;D En je vrouw natuurlijk ;)

(nee,nee, niet doordenken heren. :dozingoff: :P)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: celerontje op september  1, 2010, 23:59:16
Als ik mag komen neem ik ook de korte film Sintel (durian.blender.org) mee, ben erg benieuwd hoe dat klinkt/eruit ziet in ''The Chamber of Dreams''
:popcorn:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

HTip

Lijkt me even genoeg over de M&G en voordat het helemaal uit de hand loopt... (gebeurt trouwens nooit in mijn topic :D)

Vandaag het hout opgehaald. Keurig netjes op maat gezaagd. Kan nu dus verder met de bouw. Als eerste ga ik die kast maken voor de ondiepe absorber. Weet niet of ik er 's avonds na het werk nog zin in heb, maar in het weekend zeker.

Is niet interessant voor een foto, dus die komen als ik weer voortgang heb gemaakt ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Wel vreemd Philip dat het altijd jouw topic is die zo uit de hand loopt  :laugh:

Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met je verbouwing?

p.s. Doe je de tegeltjes nu ook eindelijk leggen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 20:32:30
Wel vreemd Philip dat het altijd jouw topic is die zo uit de hand loopt  :laugh:
Snap het ook niet. Ik ben altijd zo serieus :laugh:

Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met je verbouwing?
Voor alleen de projectiewand en het plafond hopelijk nog een 2 weken.

p.s. Doe je de tegeltjes nu ook eindelijk leggen  ;)
Dat was wel de bedoeling, samen met de diffusers opnieuw lakken, de ondersteuning van de diffusers bij de deur, etc. Maar door de uitloop van de bouw van de wand ga ik dat nog even niet doen. Gaat wel zeker nog gebeuren, maar zonder dat kan ik prima film kijken, dus niet zo urgent :unsure: :-[
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september  2, 2010, 20:38:24
Dat was wel de bedoeling, samen met de diffusers opnieuw lakken, de ondersteuning van de diffusers bij de deur, etc. Maar door de uitloop van de bouw van de wand ga ik dat nog even niet doen. Gaat wel zeker nog gebeuren, maar zonder dat kan ik prima film kijken, dus niet zo urgent :unsure: :-[

Wilde bijna zeggen; als het niet 100% af is kom ik niet, maar die woorden neem ik gelijk weer terug bij deze  :tongue2:

HTip

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 20:39:29
Wilde bijna zeggen; als het niet 100% af is kom ik niet, maar die woorden neem ik gelijk weer terug bij deze  :tongue2:

De wand is straks wel 100% af :tongue2:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september  2, 2010, 20:41:27
De wand is straks wel 100% af :tongue2:

Daar doen we het dan voor  ;)

Het is eigenlijk jammer dat we de vergelijking met je SVS niet meer kunnen horen, want dat geluid staat me nog goed bij. Maargoed een DD18 (voor het eerst dat ik die ga horen) zal zeker geen straf zijn.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 20:44:19

Het is eigenlijk jammer dat we de vergelijking met je SVS niet meer kunnen horen, want dat geluid staat me nog goed bij. Maargoed een DD18 (voor het eerst dat ik die ga horen) zal zeker geen straf zijn.
@Roy.. ik weet niet wanneer de M&G is.. maar van mij mag Philip hem ook nog demonstreren met SVS en vervolgens met DD18. Ik kan nog wel even wachten aangezien ik de receiver nog niet heb.

Robbert54

Philip heb je niet zoiets van nou wil ik het ook echt helemaal AF hebben? Blijf toch wel erg benieuwd hoe separate versterking het bij jou zal doen. Weet dat je nog steeds heel tevreden bent over je sr9600 maar het beestje gaat toch al weer een aantal jaren mee.

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op september  2, 2010, 21:33:02
@Roy.. ik weet niet wanneer de M&G is.. maar van mij mag Philip hem ook nog demonstreren met SVS en vervolgens met DD18. Ik kan nog wel even wachten aangezien ik de receiver nog niet heb.

Ik weet ook nog niet wanneer de M&G is, maar maakt ook niet uit hoor, ik denk dat het zeker wel genieten word met een DD18.

Denk dat Philip ook liever zijn ruimte klaar heeft met de DD18 er in en goed afgesteld en de SVS niet meer in de ruimte.

Wel een leuk aanbod van je  ;)

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 21:35:58
Ik weet ook nog niet wanneer de M&G is, maar maakt ook niet uit hoor, ik denk dat het zeker wel genieten word met een DD18.

Denk dat Philip ook liever zijn ruimte klaar heeft met de DD18 er in en goed afgesteld en de SVS niet meer in de ruimte.

True, true.. :)

HTip

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 20:44:19

Citaat van: Etiennevh op september  2, 2010, 21:33:02

Citaat van: Madhouse op september  2, 2010, 21:35:58

Citaat van: Etiennevh op september  3, 2010, 12:08:33
True, true.. :)

Ik wil inderdaad mijn HT klaar hebben met de DD18 volledig afgesteld door Bjorn. Hij neemt nl. ook de MIC-5 set mee, zodat het niet alleen op de sweetspot goed klinkt.

Vergelijking met de SVS zou best kunnen, maar dat hangt af of 1. de DD18 op een andere plek gaat komen (liever niet overigens) of 2. we samen (de DD18 weegt nl 54kg :o) de DD18 kunnen verwisselen door de SVS. En achteraf neemt Etienne de SVS mee naar huis.

Echter de vergelijking gaat niet helemaal op, want de SMS is reeds verkocht. Overigens ben ik stiekem ook benieuwd naar een 1-op-1 vergelijk :music:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op september  2, 2010, 21:34:06
Philip heb je niet zoiets van nou wil ik het ook echt helemaal AF hebben?
Zeker! Maar ik heb nu te lang zonder HT gezeten. Ik wil nog niet zeggen dat ik ontwenningsverschijnselen begin te vertonen :D, maar het wordt nu langzaam tijd voor een film en een lekkere CD...

Citaat van: The Vampire op september  2, 2010, 21:34:06
Blijf toch wel erg benieuwd hoe separate versterking het bij jou zal doen. Weet dat je nog steeds heel tevreden bent over je sr9600 maar het beestje gaat toch al weer een aantal jaren mee.
Zoals je zegt ben ik nog steeds heel erg tevreden met mijn SR9600. Zeker met de nieuwe LS-kabels. Maar het zou zeker kunnen dat aparte EV mijn set ten goede zou komen. Zijn op dit moment in ieder geval nog geen plannen voor. Misschien op termijn een AV/MM8003 of de opvolger...

Ik denk overigens wel dat de SR9600 kwa receiver nog jaren meekan :thumbs-up:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september  3, 2010, 13:01:14
Ik wil inderdaad mijn HT klaar hebben met de DD18 volledig afgesteld door Bjorn. Hij neemt nl. ook de MIC-5 set mee, zodat het niet alleen op de sweetspot goed klinkt.

Vergelijking met de SVS zou best kunnen, maar dat hangt af of 1. de DD18 op een andere plek gaat komen (liever niet overigens) of 2. we samen (de DD18 weegt nl 54kg :o) de DD18 kunnen verwisselen door de SVS. En achteraf neemt Etienne de SVS mee naar huis.

Echter de vergelijking gaat niet helemaal op, want de SMS is reeds verkocht. Overigens ben ik stiekem ook benieuwd naar een 1-op-1 vergelijk :music:

Op zich dus wel interesant om ze 1 op 1 te vergelijken. Tillen is geen probleem hoor. We moeten maar even kijken hoe het gaat lopen...

celerontje

Ik zou het niet doen, zonder EQ is het toch appels met peren vergelijken!