Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: HTip op april 20, 2010, 22:07:38
Thanks guys! Ik dacht ook Marantz en B&W niet zo'n goede combi was. Want ik heb demo's van Ken Ishiwata op internet gezien met de ALR/Jordan Note 3. Ben dus erg benieuwd naar de combi, de 800-serie is natuurlijk niet zomaar een speaker. Niet dat ik direct mijn set ga aanpassen hoor, don't worry :P
ben erg benieuwd wat je van de B&W's zult vinden. zijn wel prachtige speakers. vind het echt speakers die met smaak en gevoel zijn gemaakt.

Citaat van: HTip op april 20, 2010, 22:05:23
Is niet zo zeer een vooroordeel, maar gewoon een eerdere slechte ervaring. Hangt natuurlijk heel erg af van de set, de calibratie en de ruimte. Moet het toch wel redelijk op orde zijn in onze HT :P

Overigens kreeg ik het compliment dat zowel het beeld als geluid beter was dan in de bioscoop :blush: Vond ik erg leuk om te horen. Is toch eer van ons werk...
prachtig compliment! moet zeggen dat ik ook nog nooit een goede HT heb gezien. maar voorlopig ben ik er ook wel blij van, anders ben ik bang dat ik erg snel loop te zoeken naar een beamer.. :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

is het iemand trouwens al wel eens opgevallen dat de 800 serie ook erg veel wordt gebruikt in de grote studio's die film muziek produceren??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb die nieuwste B&W speakers gehoord op de Wonen & Co beurs.... MAN, dat klonk me toch slecht! (3 keer raden wiens schuld dat is....)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 22:22:53
ben erg benieuwd wat je van de B&W's zult vinden. zijn wel prachtige speakers. vind het echt speakers die met smaak en gevoel zijn gemaakt.
Mijn ALR/Jordans zijn een mix van Duits/Engels vakmanschap en ik heb in het verleden B&W's geluisterd en de sound kon me toen niet bekoren. De 800 serie is natuurlijk iets heel anders, dus ik ben erg benieuwd...

Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 22:22:53
prachtig compliment! moet zeggen dat ik ook nog nooit een goede HT heb gezien. maar voorlopig ben ik er ook wel blij van, anders ben ik bang dat ik erg snel loop te zoeken naar een beamer.. :D
Kan ik me goed voorstellen. Het virus begint dan meteen weer de kop op te steken :music:

Maar je bent natuurlijk welkom, niet alleen om mee te helpen met de verbouwing :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik laat natuurlijk weten wat ik ervan vond, maar ik vind het sowieso erg gaaf om Ken Ishiwata persoonlijk te ontmoeten. Is een klein gezelschap, dus misschien wel ruimte voor vragen, anders dan over de KI Pearl...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

nodig hem uit in jouw HT :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zou wel erg leuk zijn! :pompom:

Sowieso supergaaf om die man een keer te ontmoeten, dat zou ik ook wel willen! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ivo1986

Citaat van: The Vampire op april 20, 2010, 22:42:09
is het iemand trouwens al wel eens opgevallen dat de 800 serie ook erg veel wordt gebruikt in de grote studio's die film muziek produceren??

Dat valt wel mee hoor. Abbey Road iig nog wel.
Voor de rest is het voornamelijk PMC wat de klok slaat.

Robbert54

Citaat van: ivo1986 op april 20, 2010, 23:51:58
Dat valt wel mee hoor. Abbey Road iig nog wel.
Voor de rest is het voornamelijk PMC wat de klok slaat.
body of lies ook
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: HTip op april 20, 2010, 22:57:29
Ik laat natuurlijk weten wat ik ervan vond, maar ik vind het sowieso erg gaaf om Ken Ishiwata persoonlijk te ontmoeten. Is een klein gezelschap, dus misschien wel ruimte voor vragen, anders dan over de KI Pearl...
Ik ben aangevallen door een ander virus, nl. het buikgriepvirus :baaa: Ik heb nog geprobeerd met rustig houden, op het eten letten, etc., maar het heeft niet willen helpen...

Vanavond kan ik dus niet naar de show van Ken Ishiwata :nopompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op april 21, 2010, 17:47:55
Ik ben aangevallen door een ander virus, nl. het buikgriepvirus :baaa: Ik heb nog geprobeerd met rustig houden, op het eten letten, etc., maar het heeft niet willen helpen...

Vanavond kan ik dus niet naar de show van Ken Ishiwata :nopompom:
balen zeg! heel veel beterschap! vind buikgriep toch wel altijd erg vervelend. dan toch liever het HT virus
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

#5736
Citaat van: HTip op april 21, 2010, 17:47:55
Ik ben aangevallen door een ander virus, nl. het buikgriepvirus :baaa: Ik heb nog geprobeerd met rustig houden, op het eten letten, etc., maar het heeft niet willen helpen...

Vanavond kan ik dus niet naar de show van Ken Ishiwata :nopompom:
Er zijn toch mannenluiers te koop. ;) ;D

Zonde zeg. Was wel leuk geweest :-\ :confused:

Beterschap in ieder geval ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Bedankt! Het werd gisteravond alleen maar erger. Had hoge koorts en hield niks binnen. Vanmorgen gaat het wel wat beter, maar ben toch nog thuisgebleven. Vind het erg jammer, maar het is niet anders. Misschien kan ik via Poulissen in contact komen met Ken.

Ook nog goed nieuws te melden. Gisteren mail gekregen dat dinsdag het MDF voor de basstraps wordt geleverd. Maar ja, eerst zien dan geloven... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op april 22, 2010, 08:30:12
Bedankt! Het werd gisteravond alleen maar erger. Had hoge koorts en hield niks binnen. Vanmorgen gaat het wel wat beter, maar ben toch nog thuisgebleven. Vind het erg jammer, maar het is niet anders. Misschien kan ik via Poulissen in contact komen met Ken.

Ook nog goed nieuws te melden. Gisteren mail gekregen dat dinsdag het MDF voor de basstraps wordt geleverd. Maar ja, eerst zien dan geloven... ;)
alvast een voorzichtige:  :pompom:

en verder beterschap, maar volgens mij is een dagje niet werken ook wel goed voor je ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Na al dat gedoe in het ziekenhuis heeft hij een computervirus opgelopen. (niet zo gek als je continu digitaal denkt :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: HTip op april 22, 2010, 08:30:12
Bedankt! Het werd gisteravond alleen maar erger. Had hoge koorts en hield niks binnen. Vanmorgen gaat het wel wat beter, maar ben toch nog thuisgebleven. Vind het erg jammer, maar het is niet anders. Misschien kan ik via Poulissen in contact komen met Ken.

Ook nog goed nieuws te melden. Gisteren mail gekregen dat dinsdag het MDF voor de basstraps wordt geleverd. Maar ja, eerst zien dan geloven... ;)
Misschien kan  je vragen of Ken langs komt. Kan hij ook eens genieten van ALR/Marantz in een surroundopstelling en topbios 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Waar woont Ken eigenlijk?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey


Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op april 22, 2010, 19:27:26
Waar woont Ken eigenlijk?

Volgens mij (regio)Antwerpen.
Heeft hij toen een keer gezegd bij een luistershow bij Poulissen Roermond.Is wel al een paar jaar geleden.
Misschien is hij inmiddels verhuisd  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Philip hoe is het nu??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Jullie hebben het zo te lezen weer prima naar jullie zin 8)

Citaat van: The Vampire op april 26, 2010, 17:49:10
Philip hoe is het nu??

Het gaat weer een stuk beter. Morgen ga ik weer werken. Is een korte week, slechts nog 2 werkdagen en dan weer weekend 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: HTip op april 22, 2010, 08:30:12
Ook nog goed nieuws te melden. Gisteren mail gekregen dat dinsdag het MDF voor de basstraps wordt geleverd. Maar ja, eerst zien dan geloven... ;)

Het is niet te geloven, maar vandaag is het hout geleverd :pompom: Moet het natuurlijk nog uitsorteren en nameten, maar het ziet er netjes uit. Het is echter niet diepzwart, wat ik had gehoopt, meer antraciet. Voordeel is denk ik wel dat alle poriën verzadigd zijn en dat een likje verf op de kopse kant direct dekkend is.

Morgen zal ik het sorteren en nameten en wat foto's maken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op april 27, 2010, 21:42:28
Morgen zal ik het sorteren en nameten en wat foto's maken...
Mooi :) Ik ben benieuwd naar die stapel hout ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Robbert54

Citaat van: HTip op april 27, 2010, 21:39:19
Jullie hebben het zo te lezen weer prima naar jullie zin 8)

Het gaat weer een stuk beter. Morgen ga ik weer werken. Is een korte week, slechts nog 2 werkdagen en dan weer weekend 8)
mooi zo.  mooi kort werkweekje heb je wel een keer verdiend.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo