Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

MLCinema

Bah dat wilde ik zijn. Als we opschieten kan ik de 4000e post nog maken 8).
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

HTip

Citaat van: Madhouse op maart  4, 2009, 23:25:28
ik!  ;D

Lekker he dat slappe gelul  :biggrin:

Is niks leuker dan lachend de dag eindigen :thumbs-up:

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2009, 23:28:43
;D Ik zal hem vast voor je reserveren ;D

Maar ik ga nu slapen :sleepy: Morgen weer drukke dag :-\

Truste en tot morgen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Ow serieus, jij komt nog aan slapen toe? Droom je in je HT? Of droom je over je HT?
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

celerontje

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2009, 23:28:43
Sticks and stones break my bones, but in this case, words are really hurt me! >:( ;D

EN TOCH BLIJF IK ERBIJ DAT IK ENIGE DIEPGANG AAN PHILIP'S GORDIJNGEDOE GEEF!
DIEPGAANDER DAN OOIT TEVOREN EN DIEPGAANDER DAN PHILIP ZE OOIT ZAL GEBRUIKEN!
Wie doet er trouwens een opleiding theatertechniek?
Zou diegene dan een hoop over gordijnen willen uitleggen, om te bewijzen dat het wel degelijk diepgang in zit en het GEEN SLAP GELUL IS! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 23:34:53
Sticks and stones break my bones, but in this case, words are really hurt me! >:( ;D

Zou diegene dan een hoop over gordijnen willen uitleggen, om te bewijzen dat het wel degelijk diepgang in zit en het GEEN SLAP GELUL IS! >:(

Je bent inderdaad diepgaander dan iemand ooit zal zijn!  ;)

The end....want ik ga ook lekker slapen zodat ik morgen de hele dag fit met mijn tv kan spelen  :biggrin:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

MLCinema

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 23:34:53

Ik ken wel iemand die dat studeerd. Maar ik ga mijn gordijnen ook sluiten want ik ga ook pitten. Vind het wel mooi geweest!

celerontje

Shit, baal ik even!
In de kamer waar ik nu ben, zitten alleen rolgordijnen! :( ;D

Weltrusten dan maar!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

-madison-

:baaa: Dit moet toch wel de meest onzinnige pagina uit je topic zijn ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Citaat van: -madison- op maart  5, 2009, 02:30:30
:baaa: Dit moet toch wel de meest onzinnige pagina uit je topic zijn ;D
Yep, maar wel de leukste ;D Het hoeft niet altijd ergens over te gaan :music:

Vind het forum erg leuke tijdsbesteding en als je dan ook kan lachen met elkaar dan is dat helemaal :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 23:42:24
Shit, baal ik even!
In de kamer waar ik nu ben, zitten alleen rolgordijnen! :( ;D

Weltrusten dan maar!

Ik heb hier ook rolgordijnen, maar ze gaan open en dicht en dicht en open... Dusja :tongue2:. Ik ben heel erg van de flauwigheid ;D.

celerontje

Trouwens, bij autogordijn.nl, waar Philip zijn gordijnrail heeft besteld, hebben ze ook elektische rolgordijnen! ;D

MLCinema

celerontje

Dat is de vraag ;D, alhoewel, je kan ze ook gebruiken voor horizontale masking.

Volgens mij heeft Rob Dingen het als volgt gedaan:
Rolgordijnkoker met koord eraan, aan die koker de bovenste ''flap'' van de masking, 2 koorden aan uiteinden van de koker, waarmee de onderste flap gelijk beweegt met de bovenste.
Aan het koord van de koker zelf zit volgens mij een X10 motortje.
Maar als dit niet klopt, moet Rob het maar verbeteren! ;D

tiptop

Is het niet goedkoper voor sommigen om alleen de gordijnen te kopen ipv een hele homecinemaruimte er om heen om net te doen of het daarom gaat? ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op maart  5, 2009, 19:22:12
Is het niet goedkoper voor sommigen om alleen de gordijnen te kopen ipv een hele homecinemaruimte er om heen om net te doen of het daarom gaat? ;D

Daar heb je een punt!  ;)

HTip

Citaat van: tiptop op maart  5, 2009, 19:22:12
Citaat van: Madhouse op maart  5, 2009, 19:23:25
Daar heb je een punt!  ;)
;D

Nu de link weer is gelegd naar waar het eigenlijk in dit topic omgaat, lijkt het me een goed idee om hier weer te blijven. Kortom, vanaf nu weer ontopic ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart  5, 2009, 19:31:59
;D

Nu de link weer is gelegd naar waar het eigenlijk in dit topic omgaat, lijkt het me een goed idee om hier weer te blijven. Kortom, vanaf nu weer ontopic ;D

Als we ontopic gaan dan moet jij je hele inhoudsopgave aanpassen.

Pagina 1-3: Tekeningen van de gordijnen
Pagina 4-7: Kleur bepalen van de gordijnen
Pagina 8: Gordijnen op maat knippen

enz enz....

Weet je zeker dat je intopic wilt gaan?

HTip

Citaat van: Madhouse op maart  5, 2009, 19:35:07
Als we ontopic gaan dan moet jij je hele inhoudsopgave aanpassen.

Pagina 1-3: Tekeningen van de gordijnen
Pagina 4-7: Kleur bepalen van de gordijnen
Pagina 8: Gordijnen op maat knippen

enz enz....

Weet je zeker dat je intopic wilt gaan?
Je wil het wel, maar je moet het niet doen ;D

Heb vandaag contact met Bjorn gehad over het rack. Was nog niet binnen en dit weekend ben ik er niet dus de levering zal pas volgende week gebeuren. Heb ik wat om naar uit te kijken :music: Ben helemaal niet benieuwd of zo... ;D
Showcase - Topic

tiptop

Niet te veel verwachten in het begin. Racks moeten sowieso 100 uur inspelen. In het begin klinken ze wat hard ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Wat een prachtige triologie, w.b.t. de ontwikkeling van je HT:
The Fellowship of the Speakers
The Two Towers (rack en sub)
The Return of the Visitors
;D
Of een andere triologie:
The Curse of the Black Subwoofer
Dead Man's Loudness
At Colorgamut's End
;D

-madison-

Citaat van: HTip op maart  5, 2009, 19:42:43
Je wil het wel, maar je moet het niet doen ;D

Heb vandaag contact met Bjorn gehad over het rack. Was nog niet binnen en dit weekend ben ik er niet dus de levering zal pas volgende week gebeuren. Heb ik wat om naar uit te kijken :music: Ben helemaal niet benieuwd of zo... ;D

Wij ook niet hoor ;D ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

celerontje

Heren/dames, in koor:

Ooooooohhhh, breek je nek niet over het rack, dat lijkt ons nogal gek, lalala etc. ;D

Sonic Circle

Citaat van: celerontje op maart  5, 2009, 19:51:10
Wat een prachtige triologie, w.b.t. de ontwikkeling van je HT:
The Fellowship of the Speakers
The Two Towers (rack en sub)
The Return of the Visitors
;D
Of een andere triologie:
The Curse of the Black Subwoofer
Dead Man's Loudness
At Colorgamut's End
;D

Waar haal je het altijd vandaan joh..
Ben jij bij je geboorte in een vat met grappige, gevatte onzin gevallen ofzo!? :P ;)

celerontje

Voor zover ik niet.
Ik ben trouwens ook geen Big Lebowski fan, al staat ie natuurlijk wel keurig bij mij in kast! ;D

Kijk, ik ben nogal creatief met taal, dat is de moraal van verhaal, helemaal digitaal! ;D

Volgens mij kijk jij graag knokfilms in je HT, Sonic, want je ziet al sterretjes, terwijl de projector nog niet eens aan staat! :o ;D

tiptop

;D

"Ik ben niet gek, Ik ben een filmfreak." ;D (citaat van Celerontje) ;D