Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Sonic Circle

Citaat van: HTip op maart  3, 2009, 23:01:35
Ik hoor het wel. Je hebt nog even om erover na te denken. Tenminste als je niet in je eigen prachtige HT zit te genieten ;)

Ben zeker niet eenkennig en vind je HT erg sfeervol. En sfeer moet je proeven! Dus als ik meer weet, hoor je het.

CiteerLijkt me inderdaad lastig om te concentreren. Het kan zomaar tijdens de presentatie gebeuren dat je rare dingen gaat zeggen ;D

Ik neem mijn HD-350 wel mee om mee te presenteren, geeft toch wat extra's aan zo'n bijeenkomst! :D

HTip

Citaat van: Sonic Circle op maart  3, 2009, 23:15:43
Ben zeker niet eenkennig en vind je HT erg sfeervol. En sfeer moet je proeven! Dus als ik meer weet, hoor je het.
:blush: Thanks! Sfeer moet je inderdaad proeven. Is erg moeilijk om van foto's te weten hoe de sfeer is ;)

Citaat van: Sonic Circle op maart  3, 2009, 23:15:43
Ik neem mijn HD-350 wel mee om mee te presenteren, geeft toch wat extra's aan zo'n bijeenkomst! :D
Dan nog de BD van The Dark Knight erin en je presentatie kan niet meer stuk 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

The Dark Knight is ook wel een goede om te gaan kijken 26 april  ::)
Heb die film pas 5 keer gezien  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op maart  4, 2009, 08:14:59
The Dark Knight is ook wel een goede om te gaan kijken 26 april  ::)
Heb die film pas 5 keer gezien  ;D
Fantastische film :thumbs-up: Ik zal 'm opnemen in de optielijst ;)

Jouw favoriete film begrijp ik ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Mooie aankoop! Mooi om te lezen dat de set nog verder wordt geupgrade voor 26 april :)
(een nieuw rack staat óók nog op het wensenlijstje, maar vrij ver achteraan ivm andere prioriteiten)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart  4, 2009, 17:59:01
Mooie aankoop! Mooi om te lezen dat de set nog verder wordt geupgrade voor 26 april :)
(een nieuw rack staat óók nog op het wensenlijstje, maar vrij ver achteraan ivm andere prioriteiten)
Dank je Jan! Het is in ieder geval een visuele upgrade. Of het ook nog beter klinkt, daar ben ik erg benieuwd naar ;)

Bij mij stond het rack ook redelijk ver achteraan op het wensenlijstje. Daarom heeft het ook zo lang geduurd ;D
Showcase - Topic

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Madhouse

Citaat van: HTip op maart  4, 2009, 17:55:29
Fantastische film :thumbs-up: Ik zal 'm opnemen in de optielijst ;)

Jouw favoriete film begrijp ik ;D

Wel 1 van mijn favorieten. Ben zowiezo een Batman fan (jeugd sentimentje) en de Blu-Ray is ook gewoon fantastisch. Maar het is maar een optie hoor, anderen hebben ook inspraak  ;)

HTip

Citaat van: molle op maart  4, 2009, 18:34:54
Mooi rack. Heb het zelf ook 8)
Thanks! Jouw foto's gaven ook de doorslag, omdat we het rack zo mooi vonden staan bij jou ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op maart  4, 2009, 18:50:49
Wel 1 van mijn favorieten. Ben zowiezo een Batman fan (jeugd sentimentje) en de Blu-Ray is ook gewoon fantastisch. Maar het is maar een optie hoor, anderen hebben ook inspraak  ;)
Vind de laatste Batmanfilms beter dan de eerste, maar die vond ik ook al goed ;) De BD is inderdaad echt fantastisch. Geldt trouwens ook voor Batman Begins 8)

Hoeveel en wat we precies gaan luisteren en kijken hangt natuurlijk helemaal af van hoe lang de M&G duurt ;D Ik maak tegen die tijd wel weer een programma en ik zal voor wat demo's zorgen. De rest verzinnen we gewoon ter plekke. En jullie mogen natuurlijk ook je eigen materiaal meenemen ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart  4, 2009, 19:11:16
Vind de laatste Batmanfilms beter dan de eerste, maar die vond ik ook al goed ;) De BD is inderdaad echt fantastisch. Geldt trouwens ook voor Batman Begins 8)

Hoeveel en wat we precies gaan luisteren en kijken hangt natuurlijk helemaal af van hoe lang de M&G duurt ;D Ik maak tegen die tijd wel weer een programma en ik zal voor wat demo's zorgen. De rest verzinnen we gewoon ter plekke. En jullie mogen natuurlijk ook je eigen materiaal meenemen ;)

Ik vind de laatste ook beter als de 1e. Maar door de dood van Heath Ledger heeft de film wel meer aandacht gekregen als dat hij had moeten krijgen. Daarom vinden sommige mensen het een overgewaardeerde film. Ik gelukkig niet. Ik heb ze beiden ook op BD en het zijn idd super BD films.

Ja de tijdsduur moeten we nog maar even bepalen. Ik wil heel graag The Dark Knight en The Incredible Hulk (de versie met Edward Norton) scene's van zien. Volgens mij heb je beiden inmiddels op BD of niet? En misschien wat muziek DVD's. Voor de rest maakt me niet zoveel uit. Ik wil vooral genieten en inspiratie op doen voor mijn eigen Chamber of Dreams in de toekomst.  ::)

Ow en nu vergeet ik nog iets heel belangrijks....ik wil met je gordijnen spelen, daar komen we tenslotte voor  ;D

HTip

Citaat van: Madhouse op maart  4, 2009, 19:43:42
Ik vind de laatste ook beter als de 1e. Maar door de dood van Heath Ledger heeft de film wel meer aandacht gekregen als dat hij had moeten krijgen. Daarom vinden sommige mensen het een overgewaardeerde film. Ik gelukkig niet. Ik heb ze beiden ook op BD en het zijn idd super BD films.
Helemaal mee eens :thumbs-up:

Ja de tijdsduur moeten we nog maar even bepalen. Ik wil heel graag The Dark Knight en The Incredible Hulk (de versie met Edward Norton) scene's van zien. Volgens mij heb je beiden inmiddels op BD of niet? En misschien wat muziek DVD's. Voor de rest maakt me niet zoveel uit. Ik wil vooral genieten en inspiratie op doen voor mijn eigen Chamber of Dreams in de toekomst.  ::)
Heb ze inderdaad allebei :blush: Ik vind alles prima. Vorige keer bleek de tijd te kort om alles te kunnen proberen, muziek, DVD, BD en ook nog een complete film ;) Maar we komen er wel uit...

Ow en nu vergeet ik nog iets heel belangrijks....ik wil met je gordijnen spelen, daar komen we tenslotte voor  ;D
;D Mogen jullie ook mee spelen, hoor ;D
Showcase - Topic

celerontje

Ik vrees voor een dwangstoornis... *OPEN, DICHT, OPEN, DICHT etc.* ;D
Mocht je toch genoeg krijgen van die gordijnen, (die kans is overgens zeer klein)
kan je altijd nog met de elektrische garagedeur van Philip spelen.

Maar even to the point:
Die gordijnen zijn inderdaad heel leuk, ze kunnen open en dicht, maar ook dicht en open, ontzettend veelzijdig dus! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MLCinema

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 22:47:10
Mocht je toch genoeg krijgen van die gordijnen, (die kans is overgens zeer klein)

Maar even to the point:
Die gordijnen zijn inderdaad heel leuk, ze kunnen open en dicht, maar ook dicht en open, ontzettend veelzijdig dus! ;D

Droogkloot ;D
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

HTip

Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 22:47:10

Maar even to the point:

Tja ik vrees dus dat er weinig HT gebeuren plaats gaat vinden bij onze M&G. Ik wist namelijk niet dat de veelzijdigheid zo groot is. Ik ga maar eens een planning maken voor mezelf dan... Open, Dicht, Open, Dicht......of toch Open, Dicht, Half Open en dan Dicht....ik ben er nog niet uit  :closedeyes:

MLCinema

Zeg waren de droogkloten en bijdehandjes van de week in de aanbieding :tongue2:?
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

Madhouse

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2009, 23:08:53
Zeg waren de droogkloten en bijdehandjes van de week in de aanbieding :tongue2:?

Ja 2 voor de prijs van 1  :biggrin:

MLCinema

celerontje

Ik heb wel 1/3e glas bier gedronken, maar of het daar aan ligt? ;D (Hertog Jan, die brouwerij is niet heel ver bij Philip vandaan, trouwens ;D)
Maar geef toe, ik breng toch wel enige diepgang in iets simpels als een ''gordijn''? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Madhouse

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 23:13:20
Ik heb wel 1/3e glas bier gedronken, maar of het daar aan ligt? ;D (Hertog Jan, die brouwerij is niet heel ver bij Philip vandaan, trouwens ;D)
Maar geef toe, ik breng toch wel enige diepgang in iets simpels als een ''gordijn''? ;D

Enige diepgang? Man zo diep heb ik in tijden niet in het glaasje gekeken  ;)

MLCinema

Diepgang, man krijg toch het heen en weer :P ;D. Ownee, dat doen die gordijnen al voor je :ph34r:

celerontje

Ik drink nooit bier, neem ik eens een paar slokjes, krijg je dit gezeik over je heen! ;D
Ik ben zeker enige diepgang in het fenomeen ''gordijn'', potjandriedubbeltjes nog aan toe! :devil:

HTip

Dit gaat weer helemaal nergens over. Heerlijk! Ik lig in een deuk, wel zachtjes, want mijn vrouw slaapt :sleepy: ;D

Nog één post tot de 3000e reactie :o :o :o

Aan wie de eer?
Showcase - Topic

Madhouse

ik!  ;D

Lekker he dat slappe gelul  :biggrin: