Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: celerontje op januari 12, 2009, 17:23:41
Achja, 't zijn mooie kabels! ;D
Citaat van: celerontje op januari 12, 2009, 20:34:54
't Ziet er netjes uit, met al die High-end kabels. :)
Moet je mijn goedkope kabeltjes in m'n HT eens zien ;D

Bedankt! Kabels ogen niet verkeerd. Zijn alleen nogal aanwezig ;) De iLink kabel valt een beetje uit de toon :music:

Citaat van: -madison- op januari 12, 2009, 20:19:57
Dat is al een behoorlijk snoerwoud achter je Marantzen :ohmy:

:bigsmile: LOL Die is goed!! :bigsmile:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ziet er keurig uit, die ophanging! :)
Succes morgen met ophangen, zal wel zwaar zijn. ;D

Bedankt! Met z'n tweetjes moet het wel lukken. De constructie maak ik op grond. Het echte ophangen is alleen het kogelgewricht monteren. Dus dat valt wel mee, hoop ik.

Wat heeft Bjorn trouwens gezegd van het ''2x HDMI plan''?

Bjorn komt niet meer in Hilversum voordat hij naar mij komt. Maar kan altijd een 2e kabel nasturen. We gaan morgen wel even testen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

En heb je geem stevig tafeltje om je apparatuur op te zetten?
Want zo op de grond... :( ;)
Citaat van: -madison- op januari 12, 2009, 20:19:57
En inderdaad, het is wel echt tijd voor een mooi rack ;D

Een rack staat nog op het verlanglijstje. Gaat er ook nog komen. Misschien zelfs voor de M&G :unsure:

Heb het al een keer gepost, maar hier komt ie nog een keer... Het is de Precision serie van Empire (plaatje is klikbaar) Maar dan met zwarte planken. Of het frame zwart of zilver wordt weet ik nog niet. Het zilver combineert natuurlijk erg mooi met de Marantz apparatuur 8)

Met apparatuur ziet ie er zo uit...

Alleen komt er waarschijnlijk nog een etage bij, vanwege de toekomstige BR-speler en de SMS-1 verdient natuurlijk ook een plaatsje...

Citaat van: celerontje op januari 12, 2009, 20:34:54
Trouwens, ik weet ook al welk filmfragment in zeker wil zien voor de ultieme subwoofertest tijdens de M&G:
de eerste kanonaanval van de Fransen in Master and Commander, dat wordt echt knallen! :devil: ;D

Ik ga nog een programma samenstellen en zal het aan de M&G commissie voorleggen :P :biggrin:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op januari 12, 2009, 21:32:31
Ja voel me als een kind op pakjesavond :D en het duuuuuuurt nog zó lang :biggrin:

Na overleg met Gé net wil ik BB&G vragen de 2e week van februari de installatie te komen doen. Bjorn gaf me al eerder zijn planning door en naar verwachting moet dat wel in te passen zijn. Nog een maandje dus!
:biggrin: LOL Dat is sneller voorbij dan je denkt. En dan... genieten!!!! 8)

Citaat van: Sonic Circle op januari 12, 2009, 21:32:31
Have fun morgen. Bijna zover ;)

Bedankt! Nog slechts iets meer dan 12 uur :P
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op januari 12, 2009, 17:14:43
>:D Gelukkig moest ik vandaag werken. Dan gaat de dag wat sneller :biggrin:
Vanavond moet ik weg, dus heb ik ook weinig tijd om erover te denken. Alleen de nacht nog >:D

Heb niet goed geslapen. Waar zou dat door komen? :unsure:

Bjorn verwacht hier om 12.00 te zijn en 3 uur nodig te hebben. Naast het installeren van de HD1 wordt ook de software van de SMS-1 geupdate en volledig afgesteld.

Ben erg benieuwd naar de verbetering in het beeld en het geluid, want Bjorn kijkt ook naar de afstelling van de complete set. Als Bjorn het niet stoort maak ik foto's van het proces.

Wordt (natuurlijk) vervolgd...
Showcase - Topic

bmateijsen

Misschien nog net iets eerder, ligt aan het verkeer op de weg ;).
Ik rij over 45 minuten weg.

HTip

Citaat van: bmateijsen op januari 13, 2009, 08:45:21
Misschien nog net iets eerder, ligt aan het verkeer op de weg ;).
Ik rij over 45 minuten weg.

Goeie reis en tot straks!
Showcase - Topic

Atmoz

Spannend he :D
Haha, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

hoekie

spannend....
HD1, heb m gezien, wat een plaatje...

HTip

Citaat van: atmoz op januari 13, 2009, 10:00:41
Spannend he :D
Haha, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!!

Dat geloof ik graag. Net zoals toen jij je je HD100 kreeg :P

Citaat van: hoekie op januari 13, 2009, 10:02:06
spannend....
HD1, heb m gezien, wat een plaatje...

Heb 'm nog niet gezien en dus eigenlijk blind gekocht ::) Maar dat geldt voor veel mensen ;) Ik heb zelfs nog helemaal geen FullHD gezien. Mijn H78 geeft ook een erg mooi plaatje, maar dat wordt zeer zeker overtroffen door de HD1.

Ik ben een beetje hyper :crazy:
Showcase - Topic

Atmoz

Citaat van: HTip op januari 13, 2009, 11:29:32
Dat geloof ik graag. Net zoals toen jij je je HD100 kreeg :P

:)

Citeer
Ik heb zelfs nog helemaal geen FullHD gezien.

:o :o :o

Heb je een stevige stoel? Je zult achterover slaan man O0

HTip

Citaat van: atmoz op januari 13, 2009, 11:31:55
:o :o :o

Heb je een stevige stoel? Je zult achterover slaan man O0

Die worden dan ook meteen getest >:D
Showcase - Topic

Madhouse

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik vind het al een mooie HT en dit word alleen maar beter door de HD1
'hoog jaloers gehalte'  O0
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Steven Se

:colgate: Hahaha, schitterend hoe grote mannen toch nog kleine jochies kunnen zijn. Enjoy!
Reciever: Marantz sr7002,
Speakers: Monitor Audio RX1,
TV: Sony KDL-32W5500,
Blu-ray: PS3 40GB,
NMT: Popcorn Hour,
Remote: Harmony 895

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 13, 2009, 11:35:26
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik vind het al een mooie HT en dit word alleen maar beter door de HD1
'hoog jaloers gehalte'  O0

Thanks! Gaat helemaal fout waarschijnlijk :music: Upgradevirus is genadeloos >:D
Enige wat nl. nog ontbreekt is een BR-speler...

Citaat van: Steven Se op januari 13, 2009, 11:36:22
:colgate: Hahaha, schitterend hoe grote mannen toch nog kleine jochies kunnen zijn. Enjoy!

:biggrin: LOL :biggrin: Voel me vandaag inderdaad weer even een jochie wat nieuw speelgoed krijgt >:D

Thanks!
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 13, 2009, 11:40:56
Thanks! Gaat helemaal fout waarschijnlijk :music: Upgradevirus is genadeloos >:D
Enige wat nl. nog ontbreekt is een BR-speler...

:biggrin: LOL :biggrin: Voel me vandaag inderdaad weer even een jochie wat nieuw speelgoed krijgt >:D

Thanks!

Die zal vandeweek ook wel aangeschaft worden neem ik aan?
Gewoon een ps3 erbij....gamen en blu-ray in je HT....

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 13, 2009, 11:45:57
Die zal vandeweek ook wel aangeschaft worden neem ik aan?
Gewoon een ps3 erbij....gamen en blu-ray in je HT....

Heb ik inderdaad ook over nagedacht :music: Een vriend van me heeft een PS3 en die komt waarschijnlijk volgende week. O jee, bij de gedachte alleen al wordt het virus weer wakker :biggrin:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 13, 2009, 11:49:04
Heb ik inderdaad ook over nagedacht :music: Een vriend van me heeft een PS3 en die komt waarschijnlijk volgende week. O jee, bij de gedachte alleen al wordt het virus weer wakker :biggrin:

Hhahahaha ben benieuwd!  ;D

Atmoz

Wat heb je dan nu als 1080p bron?
Je gaat toch zeker (grotendeels) (alleen maar) 1080p spul kijken of niet? :unsure:

HTip

Citaat van: atmoz op januari 13, 2009, 11:58:22
Wat heb je dan nu als 1080p bron?
Je gaat toch zeker (grotendeels) (alleen maar) 1080p spul kijken of niet? :unsure:

Een hele goede DVD-speler (Marantz DV9600) met upscaling. Ben al erg benieuwd hoe dat eruit ziet :smile:

BR is natuurlijk beter, maar heb ik nog niet gezien dus ik doe het in stapjes... Nou ja, waarschijnlijk stappen!!
Showcase - Topic

molle

Gewoon een PS3 aanschaffen. Dan heb je alles wat je voorlopig moet hebben ;)
Moet blijkbaar toch maar eens afzakken naar Limburg ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

HTip

Citaat van: molle op januari 13, 2009, 12:05:53
Gewoon een PS3 aanschaffen. Dan heb je alles wat je voorlopig moet hebben ;)

PS3 is inderdaad wel erg aanlokkelijk :unsure:

Citaat van: molle op januari 13, 2009, 12:05:53
Moet blijkbaar toch maar eens afzakken naar Limburg ;D

Je bent natuurlijk welkom ;D
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

celerontje

Een PS3 is leuk, maar die heeft geen IR sensor, dus je moet er nog weer een los kastje/stickje aanhangen.
Ik zou de Panasonic DMP-BD35 nemen, kost minder dan de PS3, maakt amper lawaai, makkelijk te bedienen, goede beeldverwerking, volledig BD-live compatabile.
Bovendien gebruikt de BD35 een speciale chip voor de HD audio/PCM conversie, terwijl de PS3 dit gewoon softwarematig doet, plus dat je bij de BD35 minder inteferentie/jitter hebt op de HDMI uitgang.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference