Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2009, 12:46:36
Ik heb de maand April niets in de agenda staan dus kan elk weekend wel. Dus ik pas me volledig aan!
Wil in iedergeval The Incredible Hulk zien!  :baaa:
LOL ;D Die zal je dan zelf moeten meebrengen >:D

Nu even kijken wanneer Jan kan en we hebben een date ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 17, 2009, 13:48:15
LOL ;D Die zal je dan zelf moeten meebrengen >:D

Komt wel goed, zal hem nog wel aanschaffen  8)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Moet ik een voordeelverpakking paracetamol bestellen voor je, HTip? ;D
Want als je je nu nog steeds ziek voelt, hoe dan zaterdag?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2009, 14:02:00
Komt wel goed, zal hem nog wel aanschaffen  8)
En het is nog lang tot april, dus wie weet heb ik 'm ook wel tegen die tijd >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op februari 17, 2009, 15:46:17
Moet ik een voordeelverpakking paracetamol bestellen voor je, HTip? ;D
Want als je je nu nog steeds ziek voelt, hoe dan zaterdag?
Hoeft niet, we hebben genoeg rommel in huis. Het gaat gelukkig weer iets beter. Ik hoest minder, hoofdpijn is over, keelpijn heb ik niet meer. Ben alleen snel moe, maar het zijn nog 3 dagen tot zaterdag en ik heb na het weekend nog 2 dagen vrij (ivm carnaval) dus ik kan nog uitrusten ;D

Of ik deze week nog kan gaan werken bekijk ik van dag tot dag :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Heb de 1e post weer aangepast. Want wat heb je aan een inhoudsopgave als je hem niet actueel houdt? ;D

Ook de to-do list toegevoegd. Kan je alles op één plek volgen. Ga nog een keer een nieuw panorama maken en die komt daar natuurlijk ook te staan ;)
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op februari 17, 2009, 13:48:15
Leuk! Ik moet nog heel even overleggen met Angelie, wanneer ik over de auto kan beschikken.
Ze werkt namelijk veel in de weekenden (en we hebben slechts 1 auto) ;)

Zal zo spoedig mogelijk laten weten wanneer ik zou kunnen.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op februari 17, 2009, 19:12:04
Leuk! Ik moet nog heel even overleggen met Angelie, wanneer ik over de auto kan beschikken.
Ze werkt namelijk veel in de weekenden (en we hebben slechts 1 auto) ;)

Zal zo spoedig mogelijk laten weten wanneer ik zou kunnen.

Groeten, Jan
Zeker leuk! Is dus nu nog slechts een kwestie van een datum ;)

Citaat van: Jean Sibelius op februari 17, 2009, 19:43:28
En PM is verstuurd ;)
En PM retour ;)
Showcase - Topic

Madhouse

celerontje

Ik ben zeer benieuwd naar het beeld en vooral het geluid bij Philip, ik heb hoge verwachtingen!
Philip: Misschien zou je in je Marantz AB zo'n snelle macro kunnen programmeren die niet goed werkt met de Powermid, ik ben benieuwd of mijn Elro dan wel goed werkt.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op februari 17, 2009, 22:20:19
Ik ben zeer benieuwd naar het beeld en vooral het geluid bij Philip, ik heb hoge verwachtingen!
Ik hoop dat ik aan je verwachtingen kan voldoen :music: ;D

Citaat van: celerontje op februari 17, 2009, 22:20:19
Philip: Misschien zou je in je Marantz AB zo'n snelle macro kunnen programmeren die niet goed werkt met de Powermid, ik ben benieuwd of mijn Elro dan wel goed werkt.
Zal eens kijken wat ik kan doen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2009, 22:14:28
En mijn PM is ook retour!  ;)

Datum voor M&G Part II is bekend 8) We hebben dus genoeg tijd om die voor te bereiden en ik kan zaterdag oefenen ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 17, 2009, 22:34:56
Datum voor M&G Part II is bekend 8) We hebben dus genoeg tijd om die voor te bereiden en ik kan zaterdag oefenen ;D

Zaterdag oefenen en 26 april de echte show  :P
Hahahahaha nee hoor, zaterdag zal ook een toppertje worden! Ben heel benieuwd naar het verslag van celerontje  ;D

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2009, 22:50:36
Zaterdag oefenen en 26 april de echte show  :P
Hahahahaha nee hoor, zaterdag zal ook een toppertje worden! Ben heel benieuwd naar het
verslag van celerontje  ;D

;D Ik ook :P
Showcase - Topic

celerontje

Sjonge, dat wordt flink typen!
Een voorbeeld van de opzet:

Laadje open, KLIK schijfje uit doosje, schijfje in laadje, op knoppies rammelen, ohhhhh wat mooi, schijfje in het doosje, drinken, SLURP. ;D
Saai he! ;D

Meer Hollywood achtig:

Once upon a time in Belgium, 2 Dutch guy's will visit a HT freak.
So after a long damn journey, they arrive in ''XXXXXX'', a little damn place nearby Holland.
After a lot of blabla, they take a kind of thing, where the most consumers never has heard of, they call it Blu-ray.
Well, in my opinion it's boring-ray, because it's nothing new; it has also a nice damn hole in the middel, plus it's also 12cm big. (or damn small, your opinion)
So then... I make my conclusion that this is a boring story.
Credits please!

Nouja, ik zie wel! ;D

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op februari 17, 2009, 22:34:56
En nogmaals bevestigd! We houden contact... :)
The Confidence Mansion

HTip

Citaat van: celerontje op februari 17, 2009, 23:08:31

Laadje open, KLIK schijfje uit doosje, schijfje in laadje, op knoppies rammelen, ohhhhh wat mooi, schijfje in het doosje, drinken, SLURP. ;D
Saai he! ;D

Meer Hollywood achtig:

So after a long damn journey, they arrive in ''XXXXXX'', a little damn place nearby Holland.
After a lot of blabla, they take a kind of thing, where the most consumers never has heard of, they call it Blu-ray.
Well, in my opinion it's boring-ray, because it's nothing new; it has also a nice damn hole in the middel, plus it's also 12cm big. (or damn small, your opinion)
Credits please!

Nouja, ik zie wel! ;D

Is bijna goed ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op februari 18, 2009, 06:56:50
En nogmaals bevestigd! We houden contact... :)
Absoluut! Dat gaat weer leuk worden 8)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: celerontje op februari 17, 2009, 23:08:31

Saai he! ;D

Meer Hollywood achtig:

Credits please!

Nouja, ik zie wel! ;D

Goed geschreven hahahahahaha! Maar in je eigen woorden gaat het toch beter worden. Ben er vooral benieuwd naar zodat ik me kan verheugen wat ons te wachten staat in april  ;D

Citaat van: HTip op februari 18, 2009, 11:21:07
Absoluut! Dat gaat weer leuk worden 8)

Kan bijna niet wachten tot het zover is  ;D
Het zal na de 26e ook wel mijn Chamber of Dreams zijn  :wub: (nu is het ook al een grote droom van me)  ::)
Ik hoop dat ik die droom ook ooit kan realiseren...maar gelukkig moet je dromen hebben om te leven  :tounge2:

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 18, 2009, 12:05:38
Goed geschreven hahahahahaha! Maar in je eigen woorden gaat het toch beter worden. Ben er vooral benieuwd naar zodat ik me kan verheugen wat ons te wachten staat in april  ;D
Gaat vanzelf goedkomen. Celerontje is bedreven genoeg met het Nederlandse woord en enthousiast genoeg over onze gezamenlijke hobby om een leuk verhaal te schrijven. Je ziet het celerontje, onze verwachtingen zijn niet heel erg hoog hoor ;D

Citaat van: Madhouse op februari 18, 2009, 12:05:38
Kan bijna niet wachten tot het zover is  ;D
Het zal na de 26e ook wel mijn Chamber of Dreams zijn  :wub: (nu is het ook al een grote droom van me)  ::)
Ik hoop dat ik die droom ook ooit kan realiseren...maar gelukkig moet je dromen hebben om te leven  :tounge2:
;D Dromen zijn om gerealiseerd te worden. En zijn niet altijd bedrog ;D

Het is bij mij ook begonnen met een droom. Dat die droom nu gerealiseerd is maakt het extra speciaal. Nooit gedacht dat dit mogelijk was. En een wijs man heeft ons ooit eens gezegd dat je nu moet leven en genieten. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 18, 2009, 12:25:00
Gaat vanzelf goedkomen. Celerontje is bedreven genoeg met het Nederlandse woord en enthousiast genoeg over onze gezamenlijke hobby om een leuk verhaal te schrijven. Je ziet het celerontje, onze verwachtingen zijn niet heel erg hoog hoor ;D

Nee de verwachtingen zijn totaaaaaal niet hoog  :P

;D Dromen zijn om gerealiseerd te worden. En zijn niet altijd bedrog ;D

Het is bij mij ook begonnen met een droom. Dat die droom nu gerealiseerd is maakt het extra speciaal. Nooit gedacht dat dit mogelijk was. En een wijs man heeft ons ooit eens gezegd dat je nu moet leven en genieten. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd ;D

i'll keep that in my mind  ;)

celerontje

Pardon me, i've clicked on the ''English'' button on my PC, so all that i type in Dutch, will be displayed in English. ;D
O wait, there's the ''Dutch'' button, let's try... jaja, hij doet het, gelukkig. ;D

Ik zal wel wat leuks proberen in elkaar te schrijven.

Trouwens, morgen komt er bij de 35mm projectie ook een kennis kijken die dol is op fotograferen, dus misschien kan hij wat foto's maken van m'n bezigheden daar, die ik dan op een SD kaartje zet, zodat we die in je HT kunnen bekijken.
Ik hoop echt dat het morgen wel goed gaat, want een lokaal krantje schrijft dat er dit keer wel geluid bij is, makkelijk praten hebben ze! ;D

Madhouse

Citaat van: celerontje op februari 18, 2009, 12:48:17
Pardon me, i've clicked on the ''English'' button on my PC, so all that i type in Dutch, will be displayed in English. ;D
O wait, there's the ''Dutch'' button, let's try... jaja, hij doet het, gelukkig. ;D

Trouwens, morgen komt er bij de 35mm projectie ook een kennis kijken die dol is op fotograferen, dus misschien kan hij wat foto's maken van m'n bezigheden daar, die ik dan op een SD kaartje zet, zodat we die in je HT kunnen bekijken.
Ik hoop echt dat het morgen wel goed gaat, want een lokaal krantje schrijft dat er dit keer wel geluid bij is, makkelijk praten hebben ze! ;D

We zullen voor je duimen!  :thumbs-up:

HTip

;D Fijn dat ie het weer doet ;D

Vind het al erg leuk dat je er iets over wilt schrijven :thumbs-up: Op het forum is er zelfs een aparte sectie voor ;)

Het is altijd makkelijk praten als je er geen verstand van hebt ;) Als je de foto's op SD kaart zet, zorg er dan voor dat ze max. 1920x1080 zijn. Voor de kwaliteit maakt het niets uit, maar voor de snelheid van browsen wel.

Veel succes en vooral veel plezier morgen!
Showcase - Topic