Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

Barry2001

Ja, vond S1 absoluut top, erg sterk. Ga er zeker weer voor zitten.

TsunamiDream

Black Mirror seizoen 7, eindelijk  ;)

Pas de eerste aflevering gezien: Het ontroerende 'Common People'. Als een vrouw door een hersentumor in een coma belandt, krijgt haar man van het bedrijf Rivermind een aanlokkelijk voorstel: zij planten gratis een toestel bij haar in dat met behulp van de cloud het aangetaste deel van haar brein overneemt. Enige nadeel: het koppel moet een abonnement aangaan om de dienst te gebruiken. Wat kan er misgaan? Heel veel, zo ontdekt het echtpaar snel.

Marantz SR8015 • NAD C298 • Cocktail Audio • Isotek • PMC •  Atlas •

brt

Citaat van: TsunamiDream op april 11, 2025, 12:32:39Black Mirror seizoen 7, eindelijk  ;)

Pas de eerste aflevering gezien: Het ontroerende 'Common People'. Als een vrouw door een hersentumor in een coma belandt, krijgt haar man van het bedrijf Rivermind een aanlokkelijk voorstel: zij planten gratis een toestel bij haar in dat met behulp van de cloud het aangetaste deel van haar brein overneemt. Enige nadeel: het koppel moet een abonnement aangaan om de dienst te gebruiken. Wat kan er misgaan? Heel veel, zo ontdekt het echtpaar snel.

Wow, klinkt als een potentieel sterk verhaal!
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

minplus

Ik heb geen behoefte om Adolescence te bekijken, behalve om te zien hoe het idee van de makers over een middelbare school is. Ik vermoed dat die in het echt voor leraren veel erger is dan wat ze laten zien.

Wel omdat ik sinds kort ook een abo op Netflix heb Fool me Once (erg goed) en Missing You (ook goed)bekeken.
Die laatste was voor vrouwlief wat te heftig; ze heeft teveel spiegelneuronen en leeft zich dus teveel in in (het verdriet van) de hoofdpersoon.

Reacher 3e seizoen had ik dacht ik al vermeld.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

N1v3K

Black Mirror seizoen 7 gezien.

Aflevering 4 deed het wel voor mij  8)

pameijer

Net de pilot gekeken van Turn: Washington's Spies. Ik ga hier nog wel 39 afleveringen mee door verwacht ik  :P

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Kjelt

Citaat van: katwax op maart 30, 2025, 11:44:57The Residence nu aan het kijken. Kijkt lekker weg, beetje Sherlock gehalte wat comedy erin. Kan de score van 7.9 IMDB wel begrijpen.
Begon aardig maar na 3 afleveringen ben ik die enorm kletsende vogelende vrouw helemaal zat. Afgekeken maar ik en mijn vrouw hadden moeite om er niet mee te stoppen. 6

SV..S

+1, begon leuk maar ontzettend langdradig, uitgehouden tot bijna eind laatste uitzending, toen viel ik in slaap dus nu weet ik nog niet wie het gedaan heeft :D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Kjelt

Citaat van: SV..S op april 17, 2025, 18:46:09+1, begon leuk maar ontzettend langdradig, uitgehouden tot bijna eind laatste uitzending, toen viel ik in slaap dus nu weet ik nog niet wie het gedaan heeft :D 
:D  kwestie van laatste 5 minuten van de laatste aflevering kijken  ;)

Maar wat me erg opvalt en dat is natuurlijk persoonlijk dat als dit een engelse BBC serie zou zijn geweest met engelse droge humor ik het waarschijnlijk geweldig had gevonden.
Maar met deze amerikaanse overdreven humor en overacting die vaak compleet de sfeer mist, het mij gewoon niet weet te pakken.

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

katwax

Citaat van: Kjelt op april 17, 2025, 18:52:30:D  kwestie van laatste 5 minuten van de laatste aflevering kijken  ;)

Maar wat me erg opvalt en dat is natuurlijk persoonlijk dat als dit een engelse BBC serie zou zijn geweest met engelse droge humor ik het waarschijnlijk geweldig had gevonden.
Maar met deze amerikaanse overdreven humor en overacting die vaak compleet de sfeer mist, het mij gewoon niet weet te pakken.
Ik heb niet gezegd zelfde niveau als Sherlock hé  ;D
Persoonljk vond ik het wel beter dan een 6, maar ik volg wel dat het na enkele afleveringen wat minder werd, beetje hetzelfde.:
Maar toch vond ik het nog het kijken waard.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Shadowfox

Black mirror heeft mn aandacht dus daar zijn we nu mee begonnen.

Dare devil born again. Van een Twijfelachtig begin naar een lekker einde.
7.5

Last of us seizoen 2. Nog steeds lekker traag maar de dreiging is aanwezig

Christof_G

Citaat van: Shadowfox op april 17, 2025, 20:38:36Last of us seizoen 2. Nog steeds lekker traag maar de dreiging is aanwezig
Ik begin wel een hekel te krijgen aan Ellie.
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Acurus Muse + Arcam PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

Raymond187

Citaat van: Christof_G op Gisteren om 13:58:39Ik begin wel een hekel te krijgen aan Ellie.
De dochter van Odo, maar goed ze speelt in de serie dat ze 19 is en ze is een vrouw...tja  :D

Afl 1 gekeken, de helft niet gezien helaas. Luikjes vielen dicht :D

pameijer

Citaat van: Raymond187 op Gisteren om 14:15:28De dochter van Odo, maar goed ze speelt in de serie dat ze 19 is en ze is een vrouw...tja  :D

Afl 1 gekeken, de helft niet gezien helaas. Luikjes vielen dicht :D

Oi, dat belooft niet veel goeds voor S02  :o
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!