Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

RvD en 1 gast bekijken dit topic.

Shadowfox

minplus

Citaat van: Shadowfox op maart  5, 2025, 21:22:40White lotus seizoen 3

Volgens mij zijn we bij aflevr 3..en er gebeurd net zoveel sinds aflevr 1. Geen sodemieter. De vrouw vind het geweldig..ik hmm

Geluid-muziek  :headbanging:

White Lotus een deel van aflevering 1 seizoen 1 bekeken toen ik ernaar kon kijken. Was snel bekeken.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

eduard

Gisteren de eerste aflevering van white lotus gekeken weet nog niet of ik aan aflevering 2 ga beginnen. Ik vermoed van niet.

Shadowfox

Citaat van: eduard op maart 10, 2025, 16:51:52Gisteren de eerste aflevering van white lotus gekeken weet nog niet of ik aan aflevering 2 ga beginnen. Ik vermoed van niet.

Ik had ook van waar zit ik in godsnaam naar te kijken. Totdat je daarheen prikt is het een pracht van een seizoen.
Seizoen 2 is ruk en snel mee gestopt. Nr3 is ook helaas meh

brt

Iemand hier ook Behind Her Eyes aan het kijken? We zijn nu een aflevering of 4 verder, maar echt pakken wil het nog niet. Het zit ergens tussen een psychologiche triller en de gemiddelde Net 5 serie in...

Wordt het beter?
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Flavio

Afgelopen weken 7 seizoenen van Seal Team gekeken. Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar dit is een echt een hele goede serie. Jammer dat er geen sezoen 8 van komt.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | 2x Crown DriveCore XLS2502 | Crown DriveCore XSLS2002
2x Def Tech BP 2000 | 2x T+A TLS 20 | Def Tech CLR-2000 | 2x T+A TAL 90 | 2x Def Tech BP2X | 2x T+A TLS 20
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

J.A.F._Doorhof

@Flavio
Ik keek zelf the rookie en swat en annewiek keek soms mee en vond het toch wel leuk dus seal team samen aan begonnen.

Moet eerlijk zeggen dat van die 3 seal team toch wel mijn favoriet is. Net genoeg drama en goed gefilmde actie met goede karakters.

Nu kan mee tellen dat DavidB mee speelt (voor Annewiek) ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Shadowfox

Nieuwe drama serie op netflix

Allemachtig wat kunnen die engelsen toch acteren. Dat volk stelt ook nooit teleur.
2 aflevr van de 4 gezien en krijgt nu al een dikke 9. Aanrader!

https://youtu.be/Wk5OxqtpBR4?si=2_3jVgca_pzQNIXr

Shadowfox

Klaar met Adolescence netflix

Geen woorden voor. Voor mij aflevr 3 en 4 beste tv acteerwerk ever!

11/10

schedel

T+A | REL | Denon | JVC

minplus

Met Reacher 3e seizoen begonnen. Weer erg leuk. Alleen het loopje van die jongen al.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

roeleken

Citaat van: Shadowfox op maart 16, 2025, 08:49:38Klaar met Adolescence netflix

11/10
Zat gisteren nog te twijfelen om eraan te beginnen, dank voor de tip
Accuphase E350, Dac40 module, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream met Sbooster, Atlas Hyper ls

chansig

Nu echt gekeken.

Tsja...ws te diep voor mij oid. Eerste aflevering was ik erg nieuwsgierig naar het vervolg. Tweede werd dit redelijk vastgehouden. En bij drie en vier haakte ik wel af.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Blue Sound 132, Dirac Live tot 500 Hz,  Mac Mini M4 met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

En Arendal 1961 subs in aantocht

blue-eyes

Citaat van: Shadowfox op maart 16, 2025, 08:49:38Klaar met Adolescence netflix

11/10

Is dat met dat jonge gastje, 13 jaar, verdacht van moord?

Beetje a la Tate wereld?
Kwam gisteren langs bij Beau - iedereen laaiend enthousiast...!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Arcam PA240; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

brt

Citaat van: blue-eyes op maart 18, 2025, 15:44:42Is dat met dat jonge gastje, 13 jaar, verdacht van moord?

Beetje a la Tate wereld?
Kwam gisteren langs bij Beau - iedereen laaiend enthousiast...!

Ja klopt. Zeer goed gemaakt!
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Kjelt

Citaat van: chansig op maart 18, 2025, 15:30:28Nu echt gekeken.
Tsja...ws te diep voor mij oid. Eerste aflevering was ik erg nieuwsgierig naar het vervolg. Tweede werd dit redelijk vastgehouden. En bij drie en vier haakte ik wel af.
Als je bij drie bent afgehaakt heb je 4 niet gekeken. Maar kan me wel voorstellen, ik zou ook geen serie over mijn dagelijkse werk hoeven te zien in mijn vrije tijd.

chansig

Doorzetten is ook een kunst. Dus 4 ook gekeken. Ik snap wel dat mensen dit en mensen dat. Maar zelf kon ik er weinig mee.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Blue Sound 132, Dirac Live tot 500 Hz,  Mac Mini M4 met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

brt

Citaat van: chansig op maart 18, 2025, 23:21:38Doorzetten is ook een kunst. Dus 4 ook gekeken. Ik snap wel dat mensen dit en mensen dat. Maar zelf kon ik er weinig mee.

Gr. Hans

Want?

Lucky.L

Denk dat hij er weinig aan vond, en dat kan natuurlijk!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

chansig

Citaat van: brt op maart 18, 2025, 23:29:48Want?

Er gebeurde mij te weinig. Vond het gesprek boeiend om te zien maar na een kwartier was de boodschap me wel duidelijk.

Bij de laatste aflevering eigenlijk idem. Duurde lang om tot de laatste zin te komen vanuit de vader. Iets wat in de eerste aflevering al duidelijk was dat hij dit voelde.

Gr. Hans

gerard1

Citaat van: chansig op maart 19, 2025, 07:31:26Er gebeurde mij te weinig. Vond het gesprek boeiend om te zien maar na een kwartier was de boodschap me wel duidelijk.

Bij de laatste aflevering eigenlijk idem. Duurde lang om tot de laatste zin te komen vanuit de vader. Iets wat in de eerste aflevering al duidelijk was dat hij dit voelde.

Gr. Hans

Bedankt maar weer, moet ik nou gaan kijken of niet :D  :D  :D
Ik wacht nog wel een maandje met kijken, is de hype over en krijg je wat meer reële recensies ;D

brt

Citaat van: chansig op maart 19, 2025, 07:31:26Er gebeurde mij te weinig. Vond het gesprek boeiend om te zien maar na een kwartier was de boodschap me wel duidelijk.

Gr. Hans

Dank voor je toelichting. Ja, het draait telkens om hetzelfde. Toch wist ik tot het einde toe niet of hij wel of niet de dader was (ik hou het bewust abstrac ivm spoliers). Dus spannend was het sowieso wel voor mij. Ook de rol van de vader vond ik spannend: deugt het, of komt daar ook nog een bak stront uit de kast.
Icm het fenomenale acteerwerk en daarmee de spanning onder de oppervlakte, én het gegeven dat elke aflevering in 1 take is opgenomen kom ik wel op een 9 uit. Vond aflevering 1 en 4 de beste.

Gewoon kijken @gerard1, als je de eerste aflevering niets vindt, heeft doorkijken wat mij betreft ook geen zin.

Shadowfox

Herkenbaar
Niet herkenbaar
Zelfde soort ervaring
Geen zak aan
Werk gerelateerd interresant (aflevr 3)
Ouders trauma ( stilte in busje scene terugweg naar huis)
Mooi acteerwerk
Ect ect echt

Voor iedereen een stukje van de taart

SV..S

Yellowstone 1923 kijkt prettig weg vind ik. Wel een opstapeling van ellende dat word wel een beetje veel.

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Kjelt

Citaat van: schedel op maart 17, 2025, 10:50:28Op Viaplay de serie Kin. Ierse misdaad top!
Nu ook gekeken, inderdaad erg goed. Hoog Penoza gehalte.
Jammer dat er maar twee seizoenen zijn. Er zouden er vijf komen maar drie is al onzeker  :(