Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

gerard1

Miniserie The English met Emily Blunt en Chaske Spencer.
Prachtige western,traag, sfeervol en een verhaal wat later prachtig samenkomt, in 1 woord geweldig, echt genoten van de 6 afleveringen.

Meer meer meer van dit soort series ;D

https://www.mijnserie.nl/the-english/videos/46076-the-english-brand-new-trailer-bbc/

El Nino

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

SV..S

Citaat van: El Nino op januari 11, 2025, 09:33:41Netflix: Missing You....mini-serie. Zit goed in elkaar.
serieus? wij vonden het echt een waardeloze serie vol met ongeloofwaardigheden. Vooral de laatste aflevering was tenenkrommend. Zo ieder zijn smaak ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Logix

Chernobyl, ik weet het, een beetje laat. Maar moest nog een aantal series afronden. Daarna deze serie bingewatchen en lijkt me duidelijk: een 'must see', super sterke serie!

Raymond187

Gisteren eerste afl. The Rig gekeken. Beetje vermakkelijk, moet nog een paar afl. kijken om dit beter te kunnen beoordelen.

https://www.imdb.com/title/tt14273790/

Niemand nog de mini serie earth abides gekeken? best leuk.
https://www.imdb.com/title/tt26443935/?

SV..S

the Rig is zeker leuk, helaas vond ik seizoen 2 een stuk minder, is wel een trend, kan ook aan mij liggen. 90 % van de series vinden wij ondermaats. zal vast een kwestie van smaak zijn ;)

El Nino

Citaat van: SV..S op januari 11, 2025, 09:55:28serieus? wij vonden het echt een waardeloze serie vol met ongeloofwaardigheden. Vooral de laatste aflevering was tenenkrommend. Zo ieder zijn smaak ;)

:worship:  ha ha ha..... Ben momenteel snel tevreden als ik een nieuwe serie kan kijken...zit veel in het vliegtuig en it kills the time.... Dangerous Minds heeft biscoopzalen vol getrokken, ik ben in de pauze weggegaan  ;D
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Tinus_

Ik ben nu bezig met seizoen 2 en vind de serie ontzettend vermakelijk.
Rebuilding my HT

minplus

95% van de series is puin. Net als van wat je live aangeboden krijgt.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Shadowfox

The agency

Klaar met aflevr 4. Tis dat het bedtijd is maar anders....morgen verder

modde239

eduard

Is hier al een keer eerder genoemd, maar afgelopen 2 weken gekenen naar Seizoen 1 en 2 van SAS rogue heroes vermakelijke 2de wereld oorlog serie. https://www.imdb.com/title/tt10405370/
Zitten wat vreemde figuren in  ;D met wrede actie en soms ook wat diepgang. Ik hoop dat er nog een seizoen 3 komt maar dat wordt dan nog wel een lange wacht.

chansig

Citaat van: modde239 op januari 12, 2025, 01:41:09American Primeval in 1 keer uitgekeken  :popcorn:

Ik ben er mee bezig. Erg mooie/spannende/goed gefilmde etc serie. Dikke 9.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P, Monitor Audio RSW12,  Monitor Audio RXW12, Paradigm PW link,  akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Dreamer

Bijna klaar met "1923". Niet zo goed als prequel "1883".

SV..S

En ik heb er weer 1 voor het lijstje " sla deze maar over" departure op Netflix, traag, voorspelbaar en matig acteerwerk  :(

gerard1

Treme seizoen 1 gekeken, laatste afleveringen kwam ik er helemaal in, maar ga niet verder kijken.
Ik vind het eind wel mooi afgerond.

Teveel en te lang trompetten geluid, niet mijn muziek.

Maar wel blij om dit seizoen gezien te hebben, de moeite waard.