Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

gerard1

Citaat van: minplus op september  3, 2024, 19:21:58Ik ga Veronica Mars morgen kijken. Ben uiterst benieuwd.

Ik eigenlijk ook, het is toch een kinderserie, of heb ik dat mis?

minplus

Twee bekeken. Na de eerste, nou ja. Na de 2e, heel veel beter maar kijken we naar dezelfde serie?
Geen enkel verband behalve de hoofdfiguren. Ik ga nog eentje proberen maar dan moet het echt beter zijn.

gerard1

Citaat van: minplus op september  4, 2024, 18:04:23Twee bekeken. Na de eerste, nou ja. Na de 2e, heel veel beter maar kijken we naar dezelfde serie?
Geen enkel verband behalve de hoofdfiguren. Ik ga nog eentje proberen maar dan moet het echt beter zijn.

Nooit te snel opgeven bij serie´s

minplus

P_j_V

Citaat van: Shadowfox op augustus 31, 2024, 18:22:31Lord of the rings seizoen 2

3 aflevr gezien en helaas...hopelijk word het beter want is het nog niet veel soeps.

Dan ben je ruim 2 afl. verder gekomen dan wij. (We hebben het einde van afl. 1 miet gehaald). Dramatisch slecht, net of iemand dure CGI heeft toegepast bij een toneelvoorstelling van een amateurgezelschap.
Think before you speak. Read before you think.
― Fran Lebowitz

J.A.F._Doorhof

Qua sf Zijn er echte parels.

Silo
Expanse
For all mankind
Dune
Foundation
Constelation
Monarch

En zit zelf nu de oude Stargates te kijken en de nieuwe quantum leap. Gewoon leuk ;)
Meeste Apple tv ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

minplus

Silo en Severance zijn extra klasse.

Was bij Veronica Mars in seizoen 2 verzeild geraakt, vandaar de verwarring. Maar nu terug in seizoen 1 en best heel leuk. Wissel het wat af met X-files. Maar kunnen totaal niet tippen aan die 2 voornoemde.

minplus

Heel bizar hoe ik in seizoen 2 terechtkwam. We merkten het bij aflevering 4. Er staat dan S1 Afl4, maar als je hem aanklikt kom je is S2 Afl4 terecht. Ook de beschrijving is die van S2 Alf4.
Gelukkig kun je kiezen wie er kijkt , dus m'n lief aangeklikt en daar kreeg ik wel de juiste en onder haar naam 2 t/m 11 bekeken. Leuke serie met wat irritante figuren erin.
X-files bekijken we onder mijn naam. Donker met zaklampjes ipv het licht aandoen. Beide hoofdpersonen wel wat vaak irritant dom. Verder ook wel leuk.

Shadowfox

Robbo

simsalabim

Citaat van: Robbo op september 10, 2024, 21:09:38Na ruim 20 jaar weer eens Firefly  :)

Heb de serie op bluray, moet m nog steeds ooit eens afkijken, maar wel heel leuk.
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

pameijer

Ben gisteren begonnen met My Name (Mai Neim) op Netflix. Zuid-Koreaanse actieserie met echt gave actie, beter dan de Amerikaanse evenknieën. Goed geacteerd ook. Alhoewel het voor mij wel lastig is om al die Koreaanse hoofden uit elkaar te houden, die lijken echt veel op elkaar. Maar dat zullen zij ook wel bij ons hebben... Aanrader trouwens!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

Vind sowieso de Aziatische en Skandinavische cinema verassend goed. En Hollywood uitgekauwd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vande

Hier ook groot liefhebben van de Scandinavische series, maar ook de Engelse.
Nu begonnen met The Tower seizoen 3, tussendoor verder kijken met Evil seizoen 4, en uiteraard met het nieuwe seizoen Slow Horses.
Pas als seizoen 2 van The Rings of Power er volledig op staat die er ook eens doorheen jagen.
Lexicon RV-6, Lexicon LX-5, KEF Reference 205, Kef 202C Reference, KEF Reference 201,2xKEF 40B Reference, KEF Reference 70, 4x KEF CI-200 Atmos,Transparent Powercords, van de Hul Magnum, van de Hul interlinks, Sony XW5000, Adeo 100" Reference Grey, Zidoo Z9S, Apple 4k 2022 CineMike, Oppo 203 CineMike

minplus

Heb van Slow Horses iets bekeken toen ik een Apple+ abo had maar vond het niet bijzonder.
Maar zodra Severance en Silo weer compleet gekomen zijn neem ik een abo op Apple.
De vorige was na aankoop van een apparaat. Had pas na 2 derde van de periode in de gaten dat je gratis naar dingen kon kijken. Stom, maar goed, waar ben je mee bezig.