UPC HDTV nu echt te bestellen

Gestart door Bengbeng, april 6, 2007, 14:25:23

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Audiotwin

Citaat van: jowi op april 27, 2007, 12:59:55
ok, dan heeft de upc helpdesk toch gelijk, maar wel in de zin van dat je dus wél een digitale tv abbonnement moet hebben... maar de hdtv box vervangt de oude mediabox.

Gaat leuk worden... ik durf te wedden dat ik beide apparaten thuis krijg... ik heb dus nu geen digitale tv, maar heb wél hdtv aangevraagd... een combinatie die ze niet gaan begrijpen ;)

Ze hebben de regel dat voorlopig alleen de huidige digitale tv bezitters in aanmerking komen voor hdtv.
Je hebt kans dat je alleen de sd decoder krijgt en als je die hebt kun je hdtv aanvragen :-\
Tevredenheid!!!

jaco

Citaat van: jaco op april 27, 2007, 13:49:04
Dan hebben ze pech, kunnen ze lang op de deurbel drukken, die hoor ik 35 km verderop niet  ;D
Geen briefje in de briefen bus, niets ....
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

jaco

6 dagen later, nog steeds geen monteur; ook geen briefje, telefoontje of mailtje gehad..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Erik

ik denk dat je meer kans hebt als je hun belt ipv hier post.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jaco

Citaat van: Erik op mei  3, 2007, 18:05:48
ik denk dat je meer kans hebt als je hun belt ipv hier post.
Heb ik gedaan, en nu zullen ze terug bellen want de (vriendelijke) dame kon het niet in het systeem vinden, en moest het uitzoeken..

Ik vrees het ergste.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Vinboy

Voor HDTV is er een speciaal nummer in Amsterdam, is een gewoon 020 nummer.
Heb je die al geprobeerd?

jowi

Citaat van: jaco op mei  3, 2007, 20:16:05
Heb ik gedaan, en nu zullen ze terug bellen want de (vriendelijke) dame kon het niet in het systeem vinden, en moest het uitzoeken..

Ik vrees het ergste.
Als ik bel weten ze 2 van de drie keer niet eens wat HDTV is. Moet je het ze zelf gaan uitleggen. Vorige week iemand bij upc die me wist te vertellen dat de hdtv box dan toch echt onderweg is... waarna ik natuurlijk een bevestiging per post kreeg dat de gewone mediabox onderweg is... zucht... morgen maar weer eens bellen naar die lutsers.

spotmatic

Tegen zoveel onkunde en desinteresse is geen kruid opgewassen. Zo gaat dat met elke helpdesk waar ik contact mee opneem. Stuur ik een vraag over een bepaalde feature in mijn TV naar Samsung, dan krijg ik het antwoord dat ik de manual maar moet lezen (waar het antwoord op mijn vraag dus niet in staat). Helaas zit de huidige wereld zo in elkaar: een product wordt ontworpen door een ontwikkelteam, verkocht door de marketingafdeling, en er wordt ondersteuning op verleend door de support-afdeling. Helaas krijgt de support-afdeling vaak alleen informatie van de marketingafdeling, en het is bekend dat de mensen daar van toeten noch blazen weten.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

jowi

Net weer gebeld. Helpdesk medewerker in eerste instantie met hetzelfde verhaal, de boxen worden nog niet uitgeleverd. Na mijn vraag dit even na te vragen bleek het dus wél uitgeleverd te worden (duh) dus de meneer ging eens kijken wat bij mij de status was. Wat blijkt? De HDTV aanvraag stond er wel, maar stond al 3 weken on hold, wegens de betalingsachterstand die ik toen had. Dat is inmiddels lang en breed opgelost (ik heb ze zelfs gemachtigd :-X) maar de aanvraag blijft geblokkeerd. En kan ook niet ge-deblokkeerd worden... alleen maar weggehaald... en de medewerker kon vervolgens zelf niet een nieuwe aanvraag doen... dat moet ik dus weer zelf via internet gaan doen.... het verhaal begint gewoon opnieuw :-\

Cent

Ik had ook nog niks gehoord na mijn bestelling op 09 april. Op chelloo.com zag ik dat 020 nummer staan (020 77 57 044), meteen gebeld en ze boden me aan om voor aankomende dinsdag al een installatie afspraak te maken. Uiteindelijk is het maandag de 14de geworden, dus ben benieuwd.

Op mijn vraag, waarom de boxen niet meer gewoon via de post werden geleverd, werd bevestigd dat er veel storingsmeldingen waren na doe-het-zelf installaties. Ik had het ook liever anders gehad, want het kost je weer een (halve?) vrije dag en er zit zo'n pipo aan je installatie te klooien, maar dan worden mijn coax kabels tenmiste ook een keer doorgemeten.

Gr. Menno

Audiotwin

De HD decoder werkt prima hier.HD kanalen erg mooi,ook de SD kanalen!
Tevredenheid!!!

jaco

Citaat van: Erik op mei  3, 2007, 18:05:48
ik denk dat je meer kans hebt als je hun belt ipv hier post.
Braaf gebeld. Ze wisten het dus niet en moesten het uitzoeken. Ik zou teruggebeld worden (donderdag middag/avond) Ik zit nog steeds te wachten...
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

roos

Citaat van: Audiotwin op mei  5, 2007, 14:49:40
De HD decoder werkt prima hier.HD kanalen erg mooi,ook de SD kanalen!
hier ook !! geen probleem, zelf moeten installeren- per post gekregen dus...
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

Sander Sassen

Bij mij kwamen ze weer met de standaard mediabox aandragen, dus die heb ik maar gelijk aan de deur geweigerd, kan ik maandag weer gaan bellen :(

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

jaco

Ook het 020 nummer gebeld. Dat is dus wel de juiste afdeling blijkt.
Mijn 1e afspraak was mis gelopen doordat de installatie afspraak nooit de monteur bereikt heeft. De persoon die ik sprak vond het ook wat vreemd, maar nu een nieuwe afspraak voor volgende week vrijdag morgen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Zymotic

Worden bij jullie de HD kastjes ook zo belachelijk warm/heet?

jowi

Citaat van: Sander Sassen op mei  5, 2007, 18:50:03
Bij mij kwamen ze weer met de standaard mediabox aandragen, dus die heb ik maar gelijk aan de deur geweigerd, kan ik maandag weer gaan bellen :(
Ik ben afgelopen zaterdag gebeld dat ze komende vrijdagmiddag de hdtv box komen leveren... ik ben inderdaad erg benieuwd waar ze uiteindelijk mee aan komen zetten ;)

Audiotwin

Citaat van: Zymotic op mei 14, 2007, 12:22:52
Worden bij jullie de HD kastjes ook zo belachelijk warm/heet?

Nee,rechtsboven hooguit handwarm.
Tevredenheid!!!

Bengbeng

Citaat van: Audiotwin op mei 14, 2007, 14:07:13
Nee,rechtsboven hooguit handwarm.

Hier hetzelfde, is goed te doen.

Ik heb wel vernomen dat er een foute batch doorheen is gegaan met een aantal kastjes die
erg heet worden, en zelfs hierdoor af en toe vastlopen. Mocht iemand hier last
van hebben dan moet je even UPC bellen voor een omruil.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Zymotic

Dat heb ik dus... balen... soms moet ik hem echt uitzetten voordat de ab het weer doet..

Audiotwin

Mijn vorige Thomson mediabox liep vaak vast en werkte pas weer nadat je even de stekker uit het stopcontact haalde.
De hdtv-Philipsbox draait prima hier geen vastlopers of zo.Wel is een nadeel dat bij gebruik van de hdmi uitgang de beeldverhouding niet klopt bij sommige sd zenders,de box geeft alleen 720p uit dus moet ik vaak de beeldverhouding aanpassen.
   
Tevredenheid!!!

jowi

Vanaf morgen gaat alles vééééél beter:

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

jowi

Ja dat willen we allemaal graag weten ;)

jaco

#99
Net de monteur voor UPC langsgeweest.
2 HDTV 720P kanalen erbij.

Zier er niet onaardig uit, jammer van de NL ondertitels.

Wel 1 probleem, de box stuurt niet voldoende voedingsspanning (over de HDMI verbinding) uit om mijn optische kabel aan de praat te houden. Dus daar moet de voeding op (die ik even niet kan vinden).
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm