Atlantis (Disney Classics)

Gestart door dENDen, januari 31, 2003, 07:28:58

Vorige topic - Volgende topic

dENDen

Gisteravond gekeken en wat een geluid! Goed verhaal, heeft alles weer wat je van een Disney Classic kan verwachten.
Nu is het niet één van de nieuwste Disney's meer, maar een echte aanrader.

Het valt me op dat de gemiddelde 5.1 soundtrack van Disney niet onder doet voor DTS. Helemaal bij deze film vind ik de geluidseffecten heel helder overkomen op de SB. Ook de sub is naar mijn idee optimaal benut.

Ben je niet zo'n fan van Disney? , kijk hem dan alleen even voor de geluideffecten en geniet!

[td][/td]
9/10

dD.

J.A.F._Doorhof

Is dat nu al een classic ?

Dan ben ik een oldtimer.
Atlantis is van een paar jaar terug.

Classics denk ik toch aan Bambi, en eventueel Lion King.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Dit is nog geen classic, anders zou monsters inc ook al een classis zijn ;D. Maar inderdaad wel genieten, zeker de R1 uitgave met DTS.

Groet Bjorn

dENDen

Ze noemen bepaalde Disney's toch gewoon Classics ??? Lilo & Stitch toch ook al. Maar inderdaad, dan ben jij een oldtimer, Frank ;) ;D [size=0,2]wie niet hier?[/size]

Johan Van Gompel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 31, 2003, 09:32:44
Is dat nu al een classic ?

Dan ben ik een oldtimer.
Atlantis is van een paar jaar terug.

Classics denk ik toch aan Bambi, en eventueel Lion King.

De oudere Disneys alsook produkties zoals Mulan, The Emperor's New Groove en Lilo & Stitch zijn classics. maar Lion King, Atlantis en meer recent ook Treasure Planet zijn gewoon rip-offs van anime reeksen en het label "classic" niet waardig.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer