Meet & greet/luistersessie bij Remko thuis (Utrecht), part II

Gestart door reMC, februari 21, 2007, 09:02:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

You had me going.... ;D

Misschien kun je je nog herinneren dat mijn Wadia vlak voor zijn modificatie werd zoekgespeeld door (inmiddels jouw) Cees zijn 47 loopwerk...
Ik zei toen dat ik na de modificatie nogmaals wilde luisteren en met de winnaar door wilde gaan...

Als je het leuk vindt neem ik mijn Wadia mee...niet om wedstrijdje te doen maar...enfin you know.... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Citaat van: Erik van Voorst op februari 21, 2007, 23:16:10
Misschien kun je je nog herinneren dat mijn Wadia vlak voor zijn modificatie werd zoekgespeeld door (inmiddels jouw) Cees zijn 47 loopwerk...
Ik zei toen dat ik na de modificatie nogmaals wilde luisteren en met de winnaar door wilde gaan...

Als je het leuk vindt neem ik mijn Wadia mee...niet om wedstrijdje te doen maar...enfin you know.... ;)

Ik krijg er kriebels van :D Doen dus! Maar dan houden we ECHT op met vergelijkingen, anders komen we niet meer aan gewoon muziek luisteren toe... ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: reMC op februari 21, 2007, 23:18:14
Ik krijg er kriebels van :D Doen dus! Maar dan houden we ECHT op met vergelijkingen, anders komen we niet meer aan gewoon muziek luisteren toe... ;)

Het loopwerk had er toen nog geen minuut voor nodig... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Citaat van: Erik van Voorst op februari 21, 2007, 23:24:01
Het loopwerk had er toen nog geen minuut voor nodig... ;)

Haha! Het loopwerk dat je destijds bij Wilco hebt gehoord is trouwens al een tijd niet meer hoor... ik heb nog niet eens de helft aan veranderingen sindsdien gehoord en steeds weer...stappen :o

Aan jouw loopwerk is toch het 'gebruikelijke werk' gedaan? Klokje van Guido, diodes etc.?

Erik van Voorst (in memoriam)

#29
Ja daar is aardig aan gesleuteld...maar ik geloof niet dat er nog meer zinvolle modificaties aan gedaan zou kunnen worden...dus dan is
een vergelijk (in ieder geval voor mij) erg ...uhhhh....informatief  ;D

Jij hebt toch DAT loopwerk en misschien weer wat beter.. :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Citaat van: Erik van Voorst op februari 21, 2007, 23:29:56
Ja daar is aardig aan gesleuteld...maar ik geloof niet dat er nog meer zinvolle modificaties aan gedaan zou kunnen worden...dus dan is
een vergelijk (in ieder geval voor mij) erg ...uhhhh....informatief  ;D

Ik mag mijn loopwerkje weer langs komen brengen voor een aantal wijzigingen in de voeding :D Ik ben serieus ERG benieuwd naar jouw speler, je hebt vast wel eens gelezen dat ik niet kapot ben van de standaard Wadia's... ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: reMC op februari 21, 2007, 23:33:12
Ik mag mijn loopwerkje weer langs komen brengen voor een aantal wijzigingen in de voeding :D Ik ben serieus ERG benieuwd naar jouw speler, je hebt vast wel eens gelezen dat ik niet kapot ben van de standaard Wadia's... ;)

okay kan hij het gelijk opnemen tegen de up to spec 47versie ...
Ik lees wat je schrijft over de Wadia s  :o...maar ik laat gewoon de muziek bepalen....hoe het apparaat heet en wat het is... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC


Erik van Voorst (in memoriam)


Ik lees nu pas je mail naar Martin....

l
Citaat van: reMC op februari 21, 2007, 10:42:53
Zolang je maar niet schroomt je eigen muziek mee te nemen!

:-X  :-X  :-X.............. ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Citaat van: Erik van Voorst op februari 22, 2007, 08:27:08
Ik lees nu pas je mail naar Martin....

l :-X  :-X  :-X.............. ;D

Haha, rotmuziek of denk je dat het niet gaat? ;)

advr

Citaat van: reMC op februari 21, 2007, 22:49:54
Ook jij bent zeker welkom. Ik denk dat het voor jou het leukste is om met de eerste groep mee te gaan, maar ik ben bang dat dat wat vol wordt :-\

Zodra ik een wat betere kijk heb op de ruimte laat ik het je weten!

Bij de eerste groep moet je niemand meer teoveoegn dat wordt teveel.  :o
Ik sluit me wel aan bij een andere groep, maakt mij niet veel uit, ik kom om lekker te genieten van je set.  ;D

Ik hoor het wel, haast heb ik ook niet, kan alles lekker ingespeeld raken in Utrecht ;D

Bedankt in ieder geval voor de "uitnodiging".


Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Ik kom ook graag een keertje buurten, Remko. Tot slot woon je niet zo ver van mij vandaan. Het heeft voor mij verder geen haast, dus ik hoor wel wanneer je een plekje hebt. Ik ben benieuwd waartoe je set momenteel in staat is, met al die bemoeienis van ons aller Cees. ;)

Groep 2 klonk mij erg gezellig, maar je moet voorkomen dat je teveel mensen tegelijk uitnodigd (of je moet ze als absorbers gebruiken natuurlijk). ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

Citaat van: Audiofiel op februari 22, 2007, 11:46:27
Ik kom ook graag een keertje buurten, Remko. Tot slot woon je niet zo ver van mij vandaan.

Zijn we al klaar? :o ;D

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

28ste lijkt me wel iets. Dan denk ik dat ik wel kan ;)

Citaat van: reMC op februari 21, 2007, 12:50:09
Garmt, Frank, Ruben en Audioloog: hoe zitten jullie qua tijd in de weekenden vanaf 14 april?

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz


garmtz


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reMC

Citaat van: garmtz op februari 22, 2007, 12:54:16
Ik zet de 28e gewoon in mijn agenda! O.k.? :)

Lijkt mij uitstekend, alleen Audioloog kan nog roet in het eten gooien ::)

Citaat van: garmtz op februari 22, 2007, 12:55:28
Alleen maar metal... :)

Weet ik :) Maar ik bedoelde te vragen of Erik zijn ':-X'  was omdat hij het rotmuziek vindt of dat hij mijn uitnodiging niet snapt omdat hij vindt dat dat soort muziek helemaal niet gaat op mijn set >:D

Erik van Voorst (in memoriam)

#45
Vraag 1....bij een middag luisteren en duizenden tracks voorbij te laten komen zit er voor mij wel 
eens een witte raaf tussen... :P

Vraag 2....deze muziek op jouw set......volmondig NEEN.... ;D >:D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC



hifiman

Citaat van: reMC op februari 22, 2007, 12:57:06
Lijkt mij uitstekend, alleen Audioloog kan nog roet in het eten gooien ::)
Ik zou niet durven, 28e is prima!  ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

Martin kan mijn gedrag in deze context wel inschatten.. ;)  ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!