dagwaarde terug ipv nieuwwaarde of vervangend apparaat (??)

Started by uncle Paulie, February 14, 2007, 15:03:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

uncle Paulie

Quote from: DA BoSS on February 14, 2007, 23:32:24
maar hoe krijg je nou je recht, als de verkoper botweg weigert zijn verantwoordelijkheid in deze te nemen?

Moeten we nou echt voor een lullige pc-voeding een politieman, rechter, of andere publieke diener lastigvallen? ($$$)
of is er een betere manier


(lijkt wel of we in NL steeds meer zo'n claim cultuur krijgen :-[)



Precies, waar hebben we het nu helemaal over...een voeding van een paar tientjes.
vandaag een mail gestuurd en ze de laatste kans geboden dit probleem netjes op te lossen en dat ik me anders genoodzaakt voel op een andere manier mijn recht te halen.

wordt vervolgd.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

DA BoSS

Quote from: Audiofiel on February 15, 2007, 11:09:03
:-X

misschien moeten we een apart topic voor je openen waarin je al je MSFT gerelateerde opmerkingen in kwijt kan zodat ze niet te pas en te onpas in andere topics naar boven komen?

Vind je opmerkingen over vista in dit topic iig echt geen toegevoegde waarde bieden  ::)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Audiofiel

Quote from: DA BoSS on February 15, 2007, 11:18:09
Vind je opmerkingen over vista in dit topic iig echt geen toegevoegde waarde bieden  ::)

Bovenstaande opmerking biedt pas toegevoegde waarde. ::)


Misschien dat het topic maar eens opgeschoond moet worden, het staat vol met off-topic geneuzel (inclusief de moderator zelf ;D). Het ging toch eigenlijk over een voeding?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

Quote from: uncle Paulie on February 15, 2007, 11:06:11


Precies, waar hebben we het nu helemaal over...een voeding van een paar tientjes.
vandaag een mail gestuurd en ze de laatste kans geboden dit probleem netjes op te lossen en dat ik me anders genoodzaakt voel op een andere manier mijn recht te halen.

wordt vervolgd.


hoop dat de winkelier nog snel bijdraait...veel succes!
:D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

Quote from: Audiofiel on February 15, 2007, 11:24:00
Bovenstaande opmerking biedt pas toegevoegde waarde. ::)


Misschien dat het topic maar eens opgeschoond moet worden, het staat vol met off-topic geneuzel (inclusief de moderator zelf ;D). Het ging toch eigenlijk over een voeding?

hoop dat mijn boodschap over gekomen is...aub je msft opmerkingen in een apart topic >:D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Audiofiel

Quote from: DA BoSS on February 15, 2007, 11:27:12
hoop dat mijn boodschap over gekomen is...aub je msft opmerkingen in een apart topic >:D

GFY ^-^
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

Hi,
Over de voeding, mail me aub eens de 2 typenummers door, nogmaals er is veel veranderd in voedingen land de laatste paar maanden, voor hetzelfde geld heeft de leverancier gewoon gelijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

uncle Paulie

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 15, 2007, 11:38:41
Hi,
Over de voeding, mail me aub eens de 2 typenummers door, nogmaals er is veel veranderd in voedingen land de laatste paar maanden, voor hetzelfde geld heeft de leverancier gewoon gelijk.

Hallo,

Ik heb zojuist een mailtje gekregen waarin ze me een passend alternatief aanbieden.

Problem solved :)

Led

Quote from: uncle Paulie on February 15, 2007, 11:46:26
Hallo,

Ik heb zojuist een mailtje gekregen waarin ze me een passend alternatief aanbieden.

Problem solved :)

Laat je ons nou ook even weten hoe je ze zo ver hebt gekregen ? :)

uncle Paulie

Quote from: Led on February 15, 2007, 12:34:45
Laat je ons nou ook even weten hoe je ze zo ver hebt gekregen ? :)

Een mailtje gestuurd waarin ik nogmaals vertel dat ze hun verplichting niet nakomen en dat ik ze de laatste kans gaf dit probleem fatsoenlijk op te lossen en dat ik me anders genoodzaakt voelde op een andere manier mijn recht te halen.

Binnen een kwartier een passend antwoord...  Jammer dat je met krachttermen moet gaan gooien voordat je krijgt waar je recht op hebt, had het liever normaal opgelost.

Eind goed, al goed.

Led

Dacht ik wel dat het zo zou gaan,
als je laat merken dat je het geen probleem vindt om 'r wat andere mensen/instanties bij te betrekken binden ze meestal heel snel in.

Afijn, veel plezier met je voeding he  ;D

Rob H

Quote from: Audiofiel on February 14, 2007, 23:56:34
Omdat Vista sowieso te bizar voor woorden is. Get your own bodyguard.. :-X

Hoe komt het toch dat zelfs een vraag over een defecte voeding toch weer uitmondt in een Vista bashing topic?  ??? ::)
Destroy the core!™

jankees

Quote from: uncle Paulie on February 15, 2007, 12:57:23
Binnen een kwartier een passend antwoord...  Jammer dat je met krachttermen moet gaan gooien voordat je krijgt waar je recht op hebt, had het liever normaal opgelost.

Het is maar hoe je het ziet. Als het niet zo was had ik geen werk meer natuurlijk. ;)

Jan-Kees

HTR


Harry HT

Quote from: AppleMies on February 14, 2007, 20:20:10
Ja bizar....Er komt een upgrade van een OS en dan het draait niet meer fatsoenlijk op een 2 jaar oude PC.  Vind ik niet normaal.  Maar, ik laat het erbij.  Ben zelf Apple man zoals je weet en zoals we allemaal weten hier.......die weten niks. Maar een lol dat ik heb straks met m'n Leopard op mijn 4 jaar oude iMac g4 1.33Ghz....... ;)
;D  O0

(ik lach wel, maar hoeveel "vernieuwende" versies windows zal ik nog meemaken :-[ :-\)

Ik heb hier Windows 2.0 nog ergens liggen, nog steeds de basis van al m'n later geinstalleerde updates  :D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."