HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Ruud15

#375
Citaat van: HuubF op maart  9, 2007, 14:32:36
Hey Ruud! Gezellig om je hier aan te treffen! ;D

Dag Huub,

Weer een beetje naar 't zin zo te zien?
Ik zie dat hier zo'n beetje de halve "oude club" zit. Lijkt wel een rëunie  :o
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

HuubF

Citaat van: Ruud15 op maart  9, 2007, 14:58:40
Weer een beetje naar 't zin zo te zien?
Ik zie dat hier zo'n beetje de halve "oude club" zit. Lijkt wel een rëunie  :o

Ja hoor! Lekker bezig met een prachtige nieuwe versterker die al mijn 5 Bryston's wegspeelt! En nu alleen nog de laatse horde: een goed matchende interink tussen cd-speler en voornoemde versterker. A hell of a job maar ik sla me er doorheen. ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

blue-eyes

Citaat van: Ruud15 op maart  9, 2007, 14:58:40
Dag Huub,

Weer een beetje naar 't zin zo te zien?
Ik zie dat hier zo'n beetje de halve "oude club" zit. Lijkt wel een rëunie  :o
Het is hier dan ook een gezellig forum waar iedereen elkaar in hun waarde laat. Of je nu een believer of een non believer bent. Mods zijn hier om te modereren, niet om eigen ideeen te promoten en ideeen anders dan hun eigen ideeen af te schieten, etc.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

garmtz

Heej, nog een Ruud van Hififorum! ;D

Ruud15

Citaat van: garmtz op maart  9, 2007, 19:13:55
Heej, nog een Ruud van Hififorum! ;D

Hoezo, nóg een Ruud?
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

garmtz

We hebben ook een -Ruud-.

Ruud15

Citaat van: HuubF op maart  9, 2007, 18:55:43
Ja hoor! Lekker bezig met een prachtige nieuwe versterker die al mijn 5 Bryston's wegspeelt! En nu alleen nog de laatse horde: een goed matchende interink tussen cd-speler en voornoemde versterker. A hell of a job maar ik sla me er doorheen. ;)

;D Jij blijft altijd maar bezig hè, En 't levert uren leesvoer op.  ;D
Ik zit ontdekte pas een site waar 175 organisten zitten en breng daar de nodige tijd door! Maar ik zag je postings en die van de andere bekenden en kwam effe buurten! Zo te zien vermaak je je wel!

HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

Ruud15

Citaat van: garmtz op maart  9, 2007, 19:34:16
We hebben ook een -Ruud-.

Oh, bedoel je dat! Het is tegenwoordig een soort wildgroei met al die Ruud's  ;D
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

Ruud15

Citaat van: Blue-Eyes op maart  9, 2007, 19:06:46
Het is hier dan ook een gezellig forum waar iedereen elkaar in hun waarde laat. Of je nu een believer of een non believer bent. Mods zijn hier om te modereren, niet om eigen ideeen te promoten en ideeen anders dan hun eigen ideeen af te schieten, etc.

Wat is een "non-senior-administrator?
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

ajbeefde

Citaat van: Ruud15 op maart  9, 2007, 19:42:28
Wat is een "non-senior-administrator?

geen senior :)


Dus een jonkie....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

#385
We hebben hier moderators die denken lollig te zijn ;D

Het verhaal
Op een gegeven moment kregen we extra ruimte om wat tekst te typen in je persoonlijke instellingen. Ik kwam erachter dat je daar ook administrator neer kon typen zodat het net leek of ik ook administrator was, sterker nog een SENIOR administrator :P

(Veel reacties gehad van mensen die het echt geloofden en mij begonnen te vragen om bepaalde zaken voor hun uit te regelen ;D )

Tja, toen kwam een admin die mijn tekst heeft aangepast, zij hebben dat recht nu eenmaal ;D. Uit nostalgie maar laten staan ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Ruud15

Citaat van: Blue-Eyes op maart  9, 2007, 19:46:31
We hebben hier moderators die denken lollig te zijn ;D

;D Nou, om eerlijk te zijn vind ik de handeling best wel geestig om het zo op te lossen!
Ook heel sportief om het zo te laten staan! :D
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

Ruud15

Citaat van: HuubF op maart  9, 2007, 18:55:43
Ja hoor! Lekker bezig met een prachtige nieuwe versterker die al mijn 5 Bryston's wegspeelt!

Lees ik nu pas! 5 Bryston's  :o :o :o :o :o :o :o
Ben je ze tegenwoordig aan het sparen?  ;D
HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

HuubF

Citaat van: Ruud15 op maart  9, 2007, 20:14:41
Lees ik nu pas! 5 Bryston's  :o :o :o :o :o :o :o
Ben je ze tegenwoordig aan het sparen?  ;D

Neen, ze zijn allemaal weer verkocht. En ik heb ze niet allemaal tegelijk gehad. ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Tjeb

Ben je al uit je kabel ellende Huub?
Ga je de Lat's proberen of wil je gewoon even rust en het er even bij laten?

Groet Tjeb

HuubF

Citaat van: Tjeb op maart  9, 2007, 21:59:47
Ben je al uit je kabel ellende Huub?
Ga je de Lat's proberen of wil je gewoon even rust en het er even bij laten?

Nee hoor, ik laat het er niet bij. Volgende week krijg ik van een collega een handje interlinks te leen, waaronder een paar hele goede. Tot nu toe is de Xindak nog steeds de beste.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

R

#391
Wat voor merken? Kun je nog eens schetsen hoe de keten er exact uit ziet qua bekabeling?

Citaat van: HuubF op maart  9, 2007, 23:40:49
Nee hoor, ik laat het er niet bij. Volgende week krijg ik van een collega een handje interlinks te leen, waaronder een paar hele goede. Tot nu toe is de Xindak nog steeds de beste.

HuubF

#392
Citaat van: Ruben op maart  9, 2007, 23:42:05
Wat voor merken? Kun je nog eens schetsen hoe de keten er exact uit ziet qua bekabeling?

De ls-kabel is een Siltech 5 IQ. De interlinks die ik tot nu toe heb geprobeerd: Siltech silver/gold (zelf gesoldeerd), Een hele dure zilveren (heeft 300 euro gekost, niet door mij betaald), een MIT, een duur-uitziende no-name die ik ooit bij een Meridian CD-speler heb gekregen en de Xindak AC-3.

De ls-kabel blijft, omdat hij de verschillen tussen de interlinks prima kan dóórgeven. Het volgende sounds kan ik oproepen:
- Zeer ruimtelijk, strak laag maar wat fris. In eerste instantie indrukwekkend maar het gaat irriteren (Siltech)
- Uitgesproken, levendig en natuurlijk. Het hoog precies in balans, het laag mooi diep maar af-en-toe wat te uitbundig (Xindak)
- Degelijk maar saai. Alles ljkt onder controle maar het laag gaat niet diep en het hoog sprankelt niet (de rest)

Ik zoek een interlink als de Xindak, maar dan beter in het laag. Voor de rest ben ik tevreden. Componenten verwissel ik voorlopig niet meer.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Citaat van: Ruud15 op maart  9, 2007, 19:33:44
Hoezo, nóg een Ruud?

Even om te pesten: de enige echte Ruud  ;D ;D

Leuk om je hier te lezen Ruud15...blijf je ook plakken ?

Groeten Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Jaaaaaaaaa gezellig  dan komen er hier ook orgeltopics  ;D

chansig

Citaat van: HuubF op maart  9, 2007, 23:55:26
De ls-kabel is een Siltech 5 IQ. De interlinks die ik tot nu toe heb geprobeerd: Siltech silver/gold (zelf gesoldeerd), Een hele dure zilveren (heeft 300 euro gekost, niet door mij betaald), een MIT, een duur-uitziende no-name die ik ooit bij een Meridian CD-speler heb gekregen en de Xindak AC-3.

De ls-kabel blijft, omdat hij de verschillen tussen de interlinks prima kan dóórgeven. Het volgende sounds kan ik oproepen:
- Zeer ruimtelijk, strak laag maar wat fris. In eerste instantie indrukwekkend maar het gaat irriteren (Siltech)
- Uitgesproken, levendig en natuurlijk. Het hoog precies in balans, het laag mooi diep maar af-en-toe wat te uitbundig (Xindak)
- Degelijk maar saai. Alles ljkt onder controle maar het laag gaat niet diep en het hoog sprankelt niet (de rest)

Ik zoek een interlink als de Xindak, maar dan beter in het laag. Voor de rest ben ik tevreden. Componenten verwissel ik voorlopig niet meer.

Maar welke merken komen er bij jouw thuis. Met mijn nameless kabeltjes wil je het niet proberen..?

Groeten Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op maart 10, 2007, 10:09:34
Maar welke merken komen er bij jouw thuis. Met mijn nameless kabeltjes wil je het niet proberen..?

Het gaat me niet om merken, hoor! Nameless kabeltjes kunnen ook het laatste stukje in de puzzel zijn. De set reageert nogal heftig op al die kabeltjes dus elke kabel kan 'het' zijn. Het gaat nu nog maar om subtiele zaken.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

blue-eyes

Welke MIT is dat Huub?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Citaat van: HuubF op maart 10, 2007, 10:13:30
Het gaat me niet om merken, hoor! Nameless kabeltjes kunnen ook het laatste stukje in de puzzel zijn. De set reageert nogal heftig op al die kabeltjes dus elke kabel kan 'het' zijn. Het gaat nu nog maar om subtiele zaken.

Anders had je de Xindak inderdaad niet gehad als je het om merken ging...

Maar welke kabels ga je beluisteren en wil je de mijne proberen of niet ?

Groeten Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.