HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: Sirius666 op mei  5, 2017, 19:15:08
... Je bent nu gewoon aan het rommelen...

Ach rommelen... dat is wat een man doet als hij geld, tijd en geen vrouw heeft. Gewoon een vergelijking met een paar onbekenden. Ik heb nu de computer weer op de plaats van de streamer gezet. Het beeld dat ik had van de héénweg klopt. Dus:

Voor 1600 euro alleen Naim: gecontroleerd, erg lekker met pop (Naim sound), matig/saai bij klassiek
Voor 2600 euro Naim met Chord: nog gecontroleerder/veel details, wisselend bij pop (geen Naim sound meer), serieus goed bij klassiek
Voor 1000 euro Computer met Chord: niet zo strak (in vergelijking met dat strakke van de Naim uitbundig, ook wel lekker), goed bij pop (maar bij hard draaien problemen), spektaculair bij klassiek (geweldige climaxen)

Het tekent zich wel een beetje af. Maar weer even een paar uurtjes luisteren.  :alien:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Knor op mei  5, 2017, 19:57:27
Ik wil niet flauw doen, maar die lamp zal zo niet het volle potentieel kunnen tonen.
Niet tussen de speakers in op de set zetten...
Kun je 'm niet ergens opzij van de luisterdriehoek kwijt? Hier staat ie bv op een tafeltje naast en een beetje voor de luisterplek. De lamp wil de voorkant van de speakers graag zien!

Ja had ik al gedaan.  ;D
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Knor

Citaat van: HuubF op mei  5, 2017, 20:01:29
Ja had ik al gedaan.  ;D

Okee. Ja, als het nou niet klinkt weet ik het ook niet meer...

Misschien wil je wel een keer komen luisteren naar mijn streamer van (nieuw) 200 euro, met metalen usb harddisk van 6 tientjes?
Met app te bedienen, maar ook gewoon met afstandbediening.

Ik wist ook niet wat ik hoorde hoor, maar hij speelde destijds mijn Olive streamer naar Nergenshuizen, alsmede twee vrij dikke cd-spelers.

Maar ja, zo goedkoop... dat kan niks zijn toch?  ;)
Dat was pas shocking, nu een jaartje geleden...
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

HuubF

Citaat van: Knor op mei  5, 2017, 22:46:36
Okee. Ja, als het nou niet klinkt weet ik het ook niet meer...

Misschien wil je wel een keer komen luisteren naar mijn streamer van (nieuw) 200 euro, met metalen usb harddisk van 6 tientjes?
Met app te bedienen, maar ook gewoon met afstandbediening.

Ik wist ook niet wat ik hoorde hoor, maar hij speelde destijds mijn Olive streamer naar Nergenshuizen, alsmede twee vrij dikke cd-spelers.

Maar ja, zo goedkoop... dat kan niks zijn toch?  ;)
Dat was pas shocking, nu een jaartje geleden...

Hoeft van mij ook niet duur. Wat voor merk/type is dat dan?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

paaj

Opletten MAW, zo pak je het aan :) je hebt een prachtige muzikale DAC over na een upgrade voor een lekker prijsje.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Sirius666

Citaat van: HuubF op mei  5, 2017, 20:00:29
Ach rommelen... dat is wat een man doet als hij geld, tijd en geen vrouw heeft. Gewoon een vergelijking met een paar onbekenden. Ik heb nu de computer weer op de plaats van de streamer gezet. Het beeld dat ik had van de héénweg klopt. Dus:

Voor 1600 euro alleen Naim: gecontroleerd, erg lekker met pop (Naim sound), matig/saai bij klassiek
Voor 2600 euro Naim met Chord: nog gecontroleerder/veel details, wisselend bij pop (geen Naim sound meer), serieus goed bij klassiek
Voor 1000 euro Computer met Chord: niet zo strak (in vergelijking met dat strakke van de Naim uitbundig, ook wel lekker), goed bij pop (maar bij hard draaien problemen), spektaculair bij klassiek (geweldige climaxen)

Het tekent zich wel een beetje af. Maar weer even een paar uurtjes luisteren.  :alien:

Hehe. Herkenbaar  ;) Helaas ook met aanwezige vrouw  :D

Kijk, dat is nou een duidelijke omschrijving en m.i. een verrassende uitkomst gezien jouw favoriete genre. De pc is nog wel wat te tweaken. En wellicht presteert spdif coax (als dat erop zit, het zijn vrij aparte aansluitingen toch?) op de Hugo beter dan usb.

hvlemmi

Citaat van: Sirius666 op mei  5, 2017, 23:48:41
Hehe. Herkenbaar  ;) Helaas ook met aanwezige vrouw  :D

Kijk, dat is nou een duidelijke omschrijving en m.i. een verrassende uitkomst gezien jouw favoriete genre. De pc is nog wel wat te tweaken. En wellicht presteert spdif coax (als dat erop zit, het zijn vrij aparte aansluitingen toch?) op de Hugo beter dan usb.

Er zijn Gigabyte moederboards met dedicated dac USB aansluitingen. Die zijn met aarding ook afgeschermd van de rest van de pc troep. Je kan er ook de opamp van vervangen maar de echt juiste houding tov usb is natuurlijk een eigen 5v vanaf de dac.. En voor degene die het nodig hebben, er zijn ook ruis- metingen. Moet dus beter klinken :coffee:
Societies have always been shaped more by the nature of the media by which men communicate than by the content of the communication.

MAW

Citaat van: paaj op mei  5, 2017, 23:46:52
Opletten MAW, zo pak je het aan :) je hebt een prachtige muzikale DAC over na een upgrade voor een lekker prijsje.

Huub wil beter geluid, hij wil geen betere luidsprekers, niets aan de akoestiek doen en gaat nu apparatuur waarvan hij in de illusie is dat het van significant belang is inruilen voor een model uit het instapsegment..

Wat moet ik hier van leren dan?
Gr. Martijn

MAW

Citaat van: hvlemmi op mei  6, 2017, 00:10:24
Er zijn Gigabyte moederboards met dedicated dac USB aansluitingen. Die zijn met aarding ook afgeschermd van de rest van de pc troep.

Vrijwel ieder moederbord heeft tegenwoordig spdif out. En op een goed moederbord zijn (in tegenstelling tot een jaar of 10 geleden) data circuits (audio/video/etc) altijd goed afgeschermd.
Gr. Martijn

Knor

Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

Sirius666

Werkt prima ja. Ik ga binnenkort denk ik eens klooien met een Raspberry Pi als dac en streamer, ben benieuwd! En een dingetje als de Schiit Wyrd waarbij ik mij afvraag of die zijn werk tov bijv een Jitterbug zoveel beter zal doen.

HuubF

Citaat van: Knor op mei  6, 2017, 00:30:24
Noxon A110  :wow:

Ah, een radio. Voor radio heb ik mijn geliefde Cisco tuner al.  :wub:

Met de Naim hoopte ik de perfect klinkende totaaloplossing binnen te halen. Inclusief Tidal-integratie en app. Met 5 sterren in WhatHifi. Door die krankzinnig goede Chord dac besef ik dat ik er hiermee niet ben maar aan de NDX met voeding (en iPad) moet. Dat vind ik te duur. Overigens begrijp ik degenen die daar wel het geld voor over hebben. Audiofiel Naim geluid... wow.

Na 10 jaar een computertje als mediaserver te hebben gehad moet ik even terug naar die basis. Het voordeel van deze actie is dat ik nu weet hoeveel beter het nog kan. En wat dat dan weer voor dilemma's oplevert.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

frank2

Idee: tweedehands moon mind streamer kopen, goede voeding eraan en je kunt de Hugo blijven gebruiken.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: frank2 op mei  6, 2017, 08:46:32
Idee: tweedehands moon mind streamer kopen, goede voeding eraan en je kunt de Hugo blijven gebruiken.

Dat zou inderdaad ook een goed klinkende en betaalbare optie kunnen zijn voor Huub  ;)
''No nonsense" renderer met inmiddels goed werkende Android en IOS app, internetradio, en Tidal geïntegreerd.
Wel bij voorkeur inzetten i.c.m. een goede lineaire voeding want dat maakt zeker het nodige verschil !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Citaat van: YamahaRXV op mei  5, 2017, 12:14:33
De plannen die ik door wilde voeren (dempingspanelen aan het plafond zoals in het verleden aanwezig) stuitten helaas op een flinke weerstand van de WAF... :closedeyes:
Een cosmetisch makkelijk geaccepteerde optie zou een akoestisch spanplafond kunnen zijn, maar dat staat (nog) niet op het directe prioriteitenlijstje van mij aangezien ik de laatste tijd relatief weinig naar de set luister door andere (buitenshuis) activiteiten zoals veel werken ook nog het nodige sporten.
Als ik dan later op de avond thuis kom lenen de betreffende tijdstippen zich ook niet echt meer om op flinke volumes te gaan spelen en blijft het beperkt tot een redelijk beschaafd volume waarbij ik volledig tevreden ben met de performance van de set in zijn geheel  ;)

Het bedrag wat aan een akoestisch spanplafond zou kunnen worden uitgegeven wordt nu naar sterke voorkeur van de WAF op korte termijn uitgegeven aan een nieuwe OLED televisie waardoor ik met nog meer GTST perikelen geconfronteerd ga worden... :wacko:

Ach die WAF het is bij de honden af...jammer maar misschien iets voor in de toekomst.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Huub neemt de Naim ook mee naar huize Chansig. Soort van vergelijk Sonos vs. Naim. Nou wie weet moet ik straks weer gaan sparen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Citaat van: chansig op mei  6, 2017, 09:55:44
Ach die WAF het is bij de honden af...jammer maar misschien iets voor in de toekomst.

Gr. Hans

Ach, je weet hoe het gaat.....je kan (vaak) niet met ze, maar ook niet zonder ze hé  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sirius666

Citaat van: HuubF op mei  6, 2017, 08:06:12
Ah, een radio. Voor radio heb ik mijn geliefde Cisco tuner al.  :wub:

Met de Naim hoopte ik de perfect klinkende totaaloplossing binnen te halen. Inclusief Tidal-integratie en app. Met 5 sterren in WhatHifi. Door die krankzinnig goede Chord dac besef ik dat ik er hiermee niet ben maar aan de NDX met voeding (en iPad) moet. Dat vind ik te duur. Overigens begrijp ik degenen die daar wel het geld voor over hebben. Audiofiel Naim geluid... wow.

Na 10 jaar een computertje als mediaserver te hebben gehad moet ik even terug naar die basis. Het voordeel van deze actie is dat ik nu weet hoeveel beter het nog kan. En wat dat dan weer voor dilemma's oplevert.

En een netwerkspeler + bluetooth streamer  ;)

Klassiek staat toch op 1 bij jou? Het kan enkel beter met pop. Waarom zou je dan nog iets anders willen dan een pc + Hugo? Dan zou ik eerder voor een 2e dac gaan die je voor andere genres kan gebruiken....lijkt mij stug dat je middels bijv de aangehaalde Moon opeens magie krijgt bij zowel klassiek als pop....het is maar een renderer/streamer....een component dat m.i. wel heel brak ontworpen moet zijn wil dit het geluid positief/negatief beïnvloeden.

Voor de zoveelste keer zal ik de Bluesound aanhalen, heeft een interne dac....zou wat zijn als dit icm pop goed zal presteren...ben je voor een relatief schijntje klaar en je hebt geen geklooi met niet werkende Android apps. Als laatste is het misschien handig om nu een paar vaste nummers als referentie te gebruiken waarmee de Chord zowel goed als slecht presteert.

Citaat van: frank2 op mei  6, 2017, 08:46:32
Idee: tweedehands moon mind streamer kopen, goede voeding eraan en je kunt de Hugo blijven gebruiken.

Als je die van jou nog hebt dan is een bezoekje wellicht een idee indien haalbaar? In principe zou Hans' 10sec regel prima gelden voor Huub, met klassiek als referentie is zijn oordeel mbt de Naim niet echt gewijzigd tov zijn 1e ervaring.

Knor

Citaat van: HuubF op mei  6, 2017, 08:06:12
Ah, een radio. Voor radio heb ik mijn geliefde Cisco tuner al.  :wub:

Met de Naim hoopte ik de perfect klinkende totaaloplossing binnen te halen. Inclusief Tidal-integratie en app. Met 5 sterren in WhatHifi. Door die krankzinnig goede Chord dac besef ik dat ik er hiermee niet ben maar aan de NDX met voeding (en iPad) moet. Dat vind ik te duur. Overigens begrijp ik degenen die daar wel het geld voor over hebben. Audiofiel Naim geluid... wow.

Na 10 jaar een computertje als mediaserver te hebben gehad moet ik even terug naar die basis. Het voordeel van deze actie is dat ik nu weet hoeveel beter het nog kan. En wat dat dan weer voor dilemma's oplevert.

Nee, geen radio, Huub. Dan eerder mediaspeler voor audio.
Maar je gelooft het dus echt niet dat dit een superieure bron is.... Jammer. Kans gemist voor onder 200 euro. :)
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

Contour

Edit, dubbelpost

chansig

Citaat van: chansig op mei  6, 2017, 10:04:56
Huub neemt de Naim ook mee naar huize Chansig. Soort van vergelijk Sonos vs. Naim. Nou wie weet moet ik straks weer gaan sparen.

Gr. Hans

De lamp has left the building. Huub op bezoek gehad. Gewapend met lamp en tegels. Tsja....doet het nu wel wat of niet. Mijn idee was van niet. Maar nu hij weg is denk ik van wel.  ;D

Het zit hem dan weer in de warmte van de stem...daar lijkt iets te gebeuren. In ieder geval daar is het waar ik denk iets te horen. Op deze manier in ieder geval niet overtuigend genoeg om te zeggen A) ik ervaar verschil en B) dus ga ik er 1 aanschaffen. Als er al wat verandert dan is het meer anders dan beter.

Naim is niet gelukt omdat deze geen volume controle heeft. Jammer maar helaas.  Binnenkort maar eens naar Huub met de SONOS onder de arm.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Het was sowieso gezellig. Ook irl komen we niet uit de discussie welke de afgelopen weken is gevoerd via de digitale weg. Dat nemen we dan maar voor lief. Net zo lief als dat ik het vond dat Huub een cadeautje voor mijn oudste had meegenomen die vandaag jarig is. Waardeer ik enorm en mijn dochter overigens ook. Die is 10 euro dichterbij haar Iphone 6 gekomen die op de kast staat te lonken.

Iemand die zich geroepen voelt om haar sponseren...laat het maar weten..stuur ik mijn rekeningnummer wel even.  :D

Bij binnenkomst de lamp direct neergezet en vervolgens een simpele lunch genomen. Lekkere stukjes kip op een stokje met saus, kop soep. Allemaal zelf opgewarmd...ondertussen de afgelopen 2 weken even doorgenomen. De ergernis bij sommige spat van het scherm af en dat blijft mij verbazen. Van deze ergernis heeft Huub op momenten ook last. Mijn inziens nergens voor nodig. Maar goed..na de lunch even begonnen met Eva en Fink. Ik hoorde geen verschil met de setup zonder lamp. Nog wat nummertjes laten passeren. Maakte mijn inziens allemaal niet zoveel uit.

Vervolgens de Naim aangesloten, tijdens het aansluiten vroeg Huub zich af hoe we het volume zouden gaan bedienen ? Tsja...dus niet. Jammer want ik had de Naim graag gehoord in mijn set. De app werkte als een trein. Binnen 2 minuten had de boel kunnen spelen. Nogmaals helaas.

Vervolgens de tegels onder de stands geduwd. En na wat over en weer filosoferen, uitspraken proberen te ontleden maar weer gaan luisteren. Ik meende nog geen verschil te horen. Weer even Fink en Eva laten passeren. Tsja....geen volledige overtuiging. Ook niet bij Huub. Uiteindelijk de boel maar weer ingepakt. Huub uitgezwaaid en de afspraak gemaakt dat ik binnenkort met de SONOS langs ga komen.

Vervolgens de honden gaan uitlaten en toen weer even gaan luisteren. Daar slaat bij mij de twijfel wel wat toe. Hoor ik nu toch een verschil met en zonder lamp/tegels ? Op dit moment ga ik daar niet achter komen.

Wie weet gaat dat op een ander moment nog gebeuren. Was weer een leuke middag..Huub bedankt voor je gesleep en we zien elkaar binnenkort wel weer. Nogmaals bedankt voor je aanwezigheid.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Oh shit hier moet ik ook iets zeggen.  ;D

Om te beginnen: het was erg gezellig. Hans en ik kennen elkaar al zó lang als hifi-maatjes dat we uren met elkaar kunnen doornemen welke setjes we in de afgelopen 12 jaar hebben gehad. Van sommige set-ups van hem heb ik veel geleerd over hoe ik het nu wil hebben: het Audio Note Zero setje waarmee vioolmuziek je tot tranen kon beroeren, de gehakt-fase waarin ik leerde dat er nog meer was tussen hemel en aarde. Maar ook wat dieptepunten; zo zal ik nooit meer een subwoofer in huis nemen. Zijn huidige move naar een all-in-one speaker kon ik tot op heden niet goed begrijpen. Nooit meer experimenteren, brrrr. Hij kan ook behoorlijk veel dieptepunten bij mij opsommen.

Bij een luistersessie een paar maanden geleden vond ik zijn nieuwe speakers niet mijn ding. Dankzij een meting die Markus2 heeft opgeduikeld van de Guru's weet ik nu ook waarom: ik hou kennelijk van een wat warm geluid. Het gevolg zal zijn dat ik recht-metende speakers dan een beetje fris vind klinken. Daarom hebben de Elac's en Russell's het hier niet gered.

Maar een frissere klank hoeft nog niet te betekenen dat het niet mooi klinkt. Aanvankelijk vond ik vandaag de D&D's van Hans hetzelfde klinken als een paar maanden geleden: die frissigheid, geen autoriteit, trekt je niet in de muziek. Vergeef me de audiofielige termen. De lamp, die al aanstond, veranderde daar niets aan.

Vóór de luisterpause, die 30-45 minuten heeft geduurd, hebben we de tegels onder de speakers gelegd. Ik wist dat die wat tijd nodig hadden. Vervolgens hebben we wat geboomd over hifi-gerelateerde zaken.

Na de pause was het ineens anders voor mij. Óf ik was gewend aan het geluid óf de tegels hadden de speakers in hun greep. Van de gedraaide tracks vond ik alleen de 9e van Shostakovich nog een beetje magertjes. De rest klonk erg goed: vol, urgent, niks frissigs meer. Mooie stemmen, mooie instrumenten. Dus ik zal nooit meer iets lelijks zeggen over de speakers van Hans.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Sirius666 op mei  6, 2017, 10:39:57
En een netwerkspeler + bluetooth streamer  ;)

Maar geen Tidal.

Citaat van: Sirius666 op mei  6, 2017, 10:39:57
...het is maar een renderer/streamer....een component dat m.i. wel heel brak ontworpen moet zijn wil dit het geluid positief/negatief beïnvloeden...

Klopt niet. Het renderer/streamer gedeelte van de Naim is een enorme verbetering t.o.v. de computer met alle trucs. Beter ook dan de Elac Discovery. Ik vind alleen dat een apparaat van 3275 euro een complete oplossing moet zijn, geen opstapje naar het uitgeven van veel meer geld.

Citaat van: Sirius666 op mei  6, 2017, 10:39:57
Voor de zoveelste keer zal ik de Bluesound aanhalen, heeft een interne dac....zou wat zijn als dit icm pop goed zal presteren...ben je voor een relatief schijntje klaar en je hebt geen geklooi met niet werkende Android apps.

Vind ik kansloos. Die interne dac kan nooit zo goed zijn als de Chord Hugo.

Citaat van: Sirius666 op mei  6, 2017, 10:39:57
Als laatste is het misschien handig om nu een paar vaste nummers als referentie te gebruiken waarmee de Chord zowel goed als slecht presteert.

Ik heb al een jaar of 10 een lijst met 22 test-nummers.

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Vanavond zou ik bezoek krijgen, wordt morgen. Interessant want de jongen in Leiden die ook Roksan Caspian M2 en Guru QM10 two heeft. Het enige verschil is de kleur.

Wel weer lekker aan het luisteren. Het geluid is geweldig en de tegels lijken extra hun best te doen vandaag. NPO 4 is stunning met een prachtige opera.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)