HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Kwabbernoot

Dank je. Ik neem aan dat je in de één na laatste zin een "niet" bent vergeten?

Ik blijf het wel vreemd vinden dat je ook je laatste tegel weg hebt gedaan. Maar misschien heb je niets meer om erop te zetten. :D Ik denk iig dat ik nooit meer zonder doe.

Groeten...

scrutinizer

Ik oordeel er niet over...

Wat ik wel vind is, wanneer iemand andere forumgenoten aanspreekt op waar zij het verkeerd aanpakken, en dat zelfs met enige stelligheid doet, dat je diegene dan ook mag aanspreken op zijn verkregen waarheid.
Of mis ik iets....?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Citaat van: Kwabbernoot op april 17, 2017, 12:11:48
Dank je. Ik neem aan dat je in de één na laatste zin een "niet" bent vergeten?

Ik blijf het wel vreemd vinden dat je ook je laatste tegel weg hebt gedaan. Maar misschien heb je niets meer om erop te zetten. :D Ik denk iig dat ik nooit meer zonder doe.

Groeten...

Klopt....

Ik had inderdaad geen ruimte meer om er iets op te zetten. De streamer staat nu onder de kast, daar kan geen tegel meer bij. Twee kleine tegels zou nog wel kunnen...die kunnen dan onder de speakers. Eventueel.

Citaat van: scrutinizer op april 17, 2017, 12:32:30
Ik oordeel er niet over...



Door te zeggen dat je niet oordeelt in een discussie doe je het automatisch al over de ander. Want wat is dan het nut van het benoemen ?

Je zal vast niet de enige zijn die dit denkt over zijn eigen post. Maar ook als je het woord "figuren" gebruikt dan oordeel je al. Maar goed...ook dit is een terugkerend patroon.

Citaat van: scrutinizer op april 17, 2017, 12:32:30
Wat ik wel vind is, wanneer iemand andere forumgenoten aanspreekt op waar zij het verkeerd aanpakken, en dat zelfs met enige stelligheid doet, dat je diegene dan ook mag aanspreken op zijn verkregen waarheid.
Of mis ik iets....?


Van mij mag je alles...maar ik neem aan dat je begrijpt dat als je dat doet dat daar dan ook een oordeel in zit. ;)

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: chansig op april 17, 2017, 12:39:03

Door te zeggen dat je niet oordeelt in een discussie doe je het automatisch al over de ander. Want wat is dan het nut van het benoemen ?

Je zal vast niet de enige zijn die dit denkt over zijn eigen post. Maar ook als je het woord "figuren" gebruikt dan oordeel je al. Maar goed...ook dit is een terugkerend patroon.

Van mij mag je alles...maar ik neem aan dat je begrijpt dat als je dat doet dat daar dan ook een oordeel in zit. ;)

Gr Hans

Nee, Hans. Dat heet tegen argumentatie.....

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Oke....dan oordeelt alleen de ander en jij niet. Dat kunnen we nu wel met enige zekerheid vast stellen....want jij zegt dat het niet zo is.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: chansig op april 17, 2017, 12:45:05
Oke....dan oordeelt alleen de ander en jij niet. Dat kunnen we nu wel met enige zekerheid vast stellen....want jij zegt dat het niet zo is.

Gr. Hans

We oordelen allemaal ...

Dit is een discussie..... Die wat mij betreft, met argumentatie gevoerd wordt ....
Of ik er wat om geef wat jij met woordkloverij probeert te bewerkstelligen....
Vind het alleen jammer, omdat dit je zoveel tijd en aandacht vraagt,  je weer niet oppakt waar de argumentatie over handelt.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

mijkie

gaat dit nog over Huub en zijn setje of ......zijn we afgedwaald
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

twani

Citaat van: mijkie op april 17, 2017, 13:02:28
gaat dit nog over Huub en zijn setje of ......zijn we afgedwaald

We zijn definitief weggezonken in een bedenkelijke vorm van audiofiele infantiliteit....

Néé, dit is míjn bal. Níet, het is de míjne :D

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Citaat van: Baardmannetje op april 17, 2017, 16:09:28
Ik hou er sowieso mee op.

Plezier Huub en de ballen!

Kom knul, een beetje tegenwind kun je toch wel hebben? Ik heb er gewoon een hekel aan als ergens een aan mij gekoppelde tekst staat die niet van mij is.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Even samenvattend: er is een aantal mensen dat probeert een beetje serieus te zijn maar er zit mij teveel ruis tussen. Beetje rellen, beetje ontregelen. Overal leuk en ik moedig dat zeker aan. Maar niet in mijn topic graag.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Sirius666

Citaat van: HuubF op april 17, 2017, 16:13:21
Kom knul, een beetje tegenwind kun je toch wel hebben? Ik heb er gewoon een hekel aan als ergens een aan mij gekoppelde tekst staat die niet van mij is.

Is geen tegenwind maar een normaal verzoek. Als daar als een kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt op wordt gereageerd.....dan is dat niet jouw probleem Huub en ik zou mij daar al helemaal niets van aantrekken. Als er wat onenigheid is dan kan je dat middels pm evt. rechttrekken om daarna weer normaal door te gaan.

Er moeten simpelweg wat teentjes kort worden gewiekt en dan is er weer (even) vrede in de karavaan ;)

Ontopic:

Heb je plannen voor de komende tijd? Ben je eruit of je nu vrede hebt met de Guru's of begint een hoger prijssegment te jeuken? In dat geval wordt het misschien niet mogelijk om de Guru's ernaast te houden en vergeet niet dat doorverkoop van duurder spul ook minder potentiële kopers aan kan trekken.


Kwabbernoot

Terug naar die interessante lamp dan maar. Heb je al een (tussentijds) oordeel kunnen vormen? En zo ja, hoe luidt dat dan?

Groeten...

chansig

Citaat van: Sirius666 op april 17, 2017, 16:35:27
Als daar als een kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt op wordt gereageerd.....


Volgens mij was BM er al klaar mee voordat Huub het verzoek deed. Vandaar het sowieso....

@Huub in de marktsectie staan een paar mooie Dynaudio's te koop. ;D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Ah idd. Maar in die tussentijd of daarvoor is er toch niets raars gepost? Optelsommetje dan... Er wordt dan wel geroepen dat het een forum is maar als er slachtoffers beginnen te vallen dan is de invloed hiervan wellicht wel wat groter dan wordt gedacht en dat lijkt mij ook weer niet de bedoeling....


chansig

BM voelt zichzelf geen slachtoffer..hij is er gewoon weer klaar mee. Eigen keus. Moet ie lekker zelf weten.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Niet in de betekenis dat het zielig voor 'em is hoor ;) Sommige leden willen heel graag een soort bekentenis van Huub/ anderen om van daaruit verder te discussiëren. Volgens mij is inmiddels wel duidelijk dat water en wijn nog wel even gescheiden zullen blijven :D

Ik vind bepaalde akkefietjes hier wat apart als je elkaar 'kent'. Ik ben nog te groen denk ik ;)

HuubF

Citaat van: Sirius666 op april 17, 2017, 16:35:27
... Heb je plannen voor de komende tijd? Ben je eruit of je nu vrede hebt met de Guru's of begint een hoger prijssegment te jeuken? In dat geval wordt het misschien niet mogelijk om de Guru's ernaast te houden en vergeet niet dat doorverkoop van duurder spul ook minder potentiële kopers aan kan trekken.

De Guru's doen het prima eigenlijk. Door de lamp komt er ook iets over/bij/tussen wat de (aandrang tot) upgraden minder urgent maakt.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Hallo Huub,

Ik bezit een flink aantal SW kurkjes, hoe verhoudt de lamp zich in verhouding?

Groetjes Walter

HuubF

Citaat van: Kwabbernoot op april 17, 2017, 16:36:25
Terug naar die interessante lamp dan maar. Heb je al een (tussentijds) oordeel kunnen vormen? En zo ja, hoe luidt dat dan?

Groeten...

Tussentijds verslag: meer gehakt effect. Dus tastbaarder, echter. Grappig om tv-reclame te horen; allemaal verschillende korte muziekje die soms ineens verpletterend echt lijken.

Ook scrollen door radiozenders is grappig. Bij elk nieuw muziekje een andere sfeer. Suggestie is een geweldig kadootje voor muziekliefhebbers.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Contour op april 17, 2017, 17:21:26
Hallo Huub,

Ik bezit een flink aantal SW kurkjes, hoe verhoudt de lamp zich in verhouding?

Groetjes Walter

Ik heb ook overal kurkjes in zitten en heb een tegel (geleend van Baardmannetje). De (doorontwikkelde) deeën van Henri vd Heide zitten 100% in tegels en lamp maar slechts deels in kurkjes. Dus ik verwacht bij jou wel een verbetering.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: chansig op april 17, 2017, 16:38:11
Volgens mij was BM er al klaar mee voordat Huub het verzoek deed. Vandaar het sowieso....

@Huub in de marktsectie staan een paar mooie Dynaudio's te koop. ;D

Gr. Hans

Ik werd een beetje getriggerd door dat 'de ballen' waardoor ik even dacht dat mij verweet dat ik hem iets verweet. Geeft niet hij komt wel weer bovendrijven.  ;D

Die Dynaudio's hebben een megaversterker nodig.  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Rowdy

Wat geeft jou een tastbaardere gevoel de tegel of de lamp?
Als ik het goed heb kun je een tegel op de vloer onder de set neerleggen. Waar plaats je de lamp voor een goede resultaat?
Wat kost een tegel?
Wat kost een lamp? Is het alleen een lamp of zit daar ook iets van een variac erbij?