HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Raphie

JBL PRX Power!

op eigen verzoek verwijderd.


scrutinizer

Citaat van: Raphie op april 16, 2017, 15:54:03
Je kan wel "vrij eenvoudig" je droomset bij elkaar verdienen 10k$ als het lukt.
http://tom-morrow-land.com/tests/ampchall/

Ah...het leek er even op...
Maar toch nog last van enige 'gelding' incontinentie.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 15:57:08
Dat toont alleen maar aan de de DBT ABX niet werkt...

:devil:

Nee dat klopt niet! De abx werkt prima. Je hebt er alleen in de praktijk niets aan.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op april 16, 2017, 16:06:48
Nee dat klopt niet! De abx werkt prima. Je hebt er alleen in de praktijk niets aan.

Niet als je graag wil geloven inderdaad.

:hehe:

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:10:02
Niet als je graag wil geloven inderdaad.

:hehe:

Voor de zoveelste keer: als al deze rechtlijnigheid zou leiden tot goed klinkende setjes zou je me zo mee hebben.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

scrutinizer

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:10:02
Niet als je graag wil geloven inderdaad.

:hehe:

Ben blij dat er iig enkele zijn die weten hoe het werkt.... voor de kudde :behe:
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Sirius666

Citaat van: HuubF op april 16, 2017, 16:06:48
Nee dat klopt niet! De abx werkt prima. Je hebt er alleen in de praktijk niets aan.

Net de bijbel dus  ;) :D

CitaatSome listeners feel that they can't relax enough to notice subtle differences when they have to make a large number of choices such as in this test.

:D

Een klasse D en een buizenversterker mag dus ook?

Met al het onbegrip hier begrijp ik niet waarom er niet meer onderlinge bezoekjes af worden gelegd. Huub bij Raphie....Guru's en kabels mee, hoppa. Het kan zo makkelijk zijn.

Raphie

Citaat van: scrutinizer op april 16, 2017, 16:05:54
Ah...het leek er even op...
Maar toch nog last van enige 'gelding' incontinentie.
nee hoor, maar dit is dan toch een "appeltje, eitje" "kat in 't bakkie" voor de doorgewinterde audiofiel?
JBL PRX Power!

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op april 16, 2017, 16:11:56
Voor de zoveelste keer: als al deze rechtlijnigheid zou leiden tot goed klinkende setjes zou je me zo mee hebben.

Ik blijf met alle liefde rondjes met je gaan. Het heeft tot de best klinkende setjes geresulteerd.

Raphie

Citaat van: Sirius666 op april 16, 2017, 16:14:04
Net de bijbel dus  ;) :D

:D

Een klasse D en een buizenversterker mag dus ook?
stel het voor? Vraag het niet aan mij, het is niet mijn challenge.
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Raphie op april 16, 2017, 16:14:55
nee hoor, maar dit is dan toch een "appeltje, eitje" "kat in 't bakkie" voor de doorgewinterde audiofiel?

Nee..Vertel?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: scrutinizer op april 16, 2017, 16:12:33
Ben blij dat er iig enkele zijn die weten hoe het werkt.... voor de kudde :behe:

Het zijn eigenlijk een handje vol audiofielen die niet (willen) weten hoe hét werkt. Een klein, knullig kuddetje.

Soms zijn ze echter wel lief en aandoenlijk. Let wel, soms.

op eigen verzoek verwijderd.


Raphie

Citaat van: HuubF op april 16, 2017, 16:17:35
I quit for today. Dit rondje hebben wel al genoeg gemaakt. :yawnee:
inderdaad, geen zin in yet another merry go round....
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:19:17
Het zijn eigenlijk een handje vol audiofielen die niet (willen) weten hoe hét werkt. Een klein, knullig kuddetje.

Soms zijn ze echter wel lief en aandoenlijk. Let wel, soms.

Kom vertel.....let me see the light?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.


Raphie

CitaatRichard Clark has had an amplifier challenge out for over 20 years and still the $10,000 prize remains unclaimed.

It is clear, people who claim extraordinary golden ear capabilities can not / will not prove it when presented the opportunity. No difference from a religious person who claims to hear the voice of god

"How many people have taken the challenge?
Richard Clark says over a couple thousand people have taken the test, and nobody has passed. He used to do the test for large groups of people at various audio seminars, and didn't charge individuals to do the test, which accounted for the vast majority of the people who did the test. Around 1996 was the last of the big tests, and since then he has done the test for small numbers of people on request, for a charge ($200 for unaffiliated individuals, $500 for people representing companies)."


"How can people take the test?

They should contact Richard Clark for the details. As of 2006 Richard Clark is reported to not have a public email account, and David Navone handles technical inquiries for him. Most likely they will need to pay a testing fee and get themselves to his east coast facility. "
JBL PRX Power!

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

To the point then, baardmans:....Als jij er nu al vanuit gaat dat jij een objectief gekozen situatie hebt...zoals bijvoorbeeld jou filter voor de luidspreker....Dan weet je toch dat dit een keuze is ..en geen optimaal uitgangspunt. Toch?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

scrutinizer

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:23:40
Joh, doe niet steeds zo verbaasd.

En zuigend.

Natuurlijk ben ik verbaasd door je stelligheid?

Zuigend.Nee...
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Het zou toch eerlijker zijn als sommigen ook een huis-topic zouden hebben.

Dan kan ik ook eens ongelofelijk irritant doen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Sirius666

Citaat van: Raphie op april 16, 2017, 16:14:55
nee hoor, maar dit is dan toch een "appeltje, eitje" "kat in 't bakkie" voor de doorgewinterde audiofiel?

Citaat van: scrutinizer op april 16, 2017, 16:16:26
Nee..Vertel?

Citaat van: HuubF op april 16, 2017, 16:17:35
I quit for today. Dit rondje hebben wel al genoeg gemaakt. :yawnee:

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:19:56
Kom dan ook met nieuwe input!
;D

:ph34r:

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:19:17
Het zijn eigenlijk een handje vol audiofielen die niet (willen) weten hoe hét werkt. Een klein, knullig kuddetje.

Soms zijn ze echter wel lief en aandoenlijk. Let wel, soms.

Citaat van: Baardmannetje op april 16, 2017, 16:23:40
Joh, doe niet steeds zo verbaasd.

En zuigend.

Zo, dit heb ik lang niet gedaan:

roflmao

Raphie

Ik heb een eigen topic, maar heb over mijn set niks meer te melden  :D 100% tevreden. Geen onrust.
JBL PRX Power!