HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Siddartha op maart 31, 2017, 18:45:51
En sinds wanneer os de wereld zo zwart-wit?
Ik vind het jammer dat er gepoogd wordt polariserend te werken in plaats van elkaar op te zoeken. Maar kennelijk hebben sommigen dat nodig om zichzelf en anderen in een bepaalde hoek te zetten.
Volgens mij er veel meer dan dat.

Je ziet in dat jij ook polariserend bezig bent?

Siddartha

Citaat van: Baardmannetje op maart 31, 2017, 19:50:13
Je ziet in dat jij ook polariserend bezig bent?
Je hebt inderdaad een punt..
Ik liet mijn emotie daar even in meespelen. Heb de post aangepast, Thanx voor de feedback.
En zou je dan inhoudelijk willen ingaan op mijn vraag?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op maart 31, 2017, 19:12:01
Nee hoor dat bedoel ik zeker niet. Een ieder is gewoon verantwoordelijk voor zijn eigen reacties. Beetje verplaatsen in iemand doet niemand kwaad...maar dat lijkt me zo logisch dat dit eigenlijk niet gezegd hoeft te worden.

Dat lijkt mij nou ook. En toch blijkt dat het wel gezegd moet worden. Jij doet het namelijk...

Maar toch... even... In wetenschap kun je je toch niet verplaatsen? Een mening over hebben?





op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Siddartha op maart 31, 2017, 20:00:39
En zou je dan inhoudelijk willen ingaan op mijn vraag?

Wat denk je nu zelf, als je je vraag zo stelt?

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2


Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

scrutinizer

Niveau......
Topic vullend!!

Vooral daar waar het wetenschap aangaat en een mening hebben.....
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Citaat van: Baardmannetje op maart 31, 2017, 20:04:10
Dat lijkt mij nou ook. En toch blijkt dat het wel gezegd moet worden. Jij doet het namelijk...

Maar toch... even... In wetenschap kun je je toch niet verplaatsen? Een mening over hebben?

Tuurlijk kan je een mening hebben over iets wat feitelijk bewezen is. Je kan je ervan afkeren, gedeeltelijk omarmen, geheel omarmen.

Zien we toch genoeg gebeuren in welke vorm dan ook. Trump zet een streep door een verdrag omdat hij van alles ontkent. Anderen zeggen dat een kabel meer laag geeft....het een heeft iets meer effect dan het ander. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: scrutinizer op maart 31, 2017, 20:26:25
Niveau......
Topic vullend!!

Sarcasme ? Of een compliment ? Of zelfkennis ? Of anderen iets verwijten waar je zelf aan meedoet ?

Ik vraag het maar...ipv het verkeerd te lezen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

Citaat van: chansig op maart 31, 2017, 20:27:44
Sarcasme ? Of een compliment ? Of zelfkennis ? Of anderen iets verwijten waar je zelf aan meedoet ?

Ik vraag het maar...ipv het verkeerd te lezen.

Gr. Hans

Topicvullend is een feit. :D

Groet, Mark

Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

scrutinizer

Citaat van: chansig op maart 31, 2017, 20:27:44
Sarcasme ? Of een compliment ? Of zelfkennis ? Of anderen iets verwijten waar je zelf aan meedoet ?

Ik vraag het maar...ipv het verkeerd te lezen.

Gr. Hans

Dat probeer ik niet te doen Hans.

Maar de manier waarop hier over het algemeen gecommuniceerd wordt maakt het moeilijk en verval ik soms, net als jij, erin.

... met dien verschillen dat ik niet subtiel ben of het zo probeer te brengen dat ik me daar van distangeer
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op maart 31, 2017, 20:26:33
Tuurlijk kan je een mening hebben over iets wat feitelijk bewezen is. Je kan je ervan afkeren, gedeeltelijk omarmen, geheel omarmen.

Zien we toch genoeg gebeuren in welke vorm dan ook. Trump zet een streep door een verdrag omdat hij van alles ontkent. Anderen zeggen dat een kabel meer laag geeft....het een heeft iets meer effect dan het ander. :D

Prima voorbeeld!

;D

Het is naar de homeopaat gaan om een breuk te zetten. Of kanker te bestrijden.

chansig

Citaat van: scrutinizer op maart 31, 2017, 20:32:16
Dat probeer ik niet te doen Hans.

Maar de manier waarop hier over het algemeen gecommuniceerd wordt maakt het moeilijk en verval ik soms, net als jij, erin.

... met dien verschillen dat ik niet subtiel ben of het zo probeer te brengen dat ik me daar van distangeer

Het overkomt je ? En niet subtiel ? Oke.....

Mij overkomt het niet...ik weet wel wat ik schrijf, waarom, hoe en hoe dit over zou kunnen komen.

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

En met die instelling is de wetenschap zo ver gekomen. Alles is al bekend... Ongelooflijk.

Groeten...

scrutinizer

Maar On topic....

Welke wetenschappelijke feiten liggen er anders dan het falen van kort geheugen?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Markus2

Citaat van: Kwabbernoot op maart 31, 2017, 20:40:01
En met die instelling is de wetenschap zo ver gekomen. Alles is al bekend... Ongelooflijk.

Groeten...

Dat zie ik niemand verklaren?

Groet, Mark ;)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: scrutinizer op maart 31, 2017, 20:26:25
Vooral daar waar het wetenschap aangaat en een mening hebben.....

Ik vermoedde​ al dat jij hier wel een mening over zou hebben...

Het is net wetenschap, zo'n forum...

:hehe:

Markus2

Citaat van: scrutinizer op maart 31, 2017, 20:40:51
Maar On topic....

Welke wetenschappelijke feiten liggen er anders dan het falen van kort geheugen?

Feiten die voornamelijk de subjectieve kant van de zaak staven of tenminste van ondersteunende aard hierin zijn.

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

Citaat van: Kwabbernoot op maart 31, 2017, 20:40:01
En met die instelling is de wetenschap zo ver gekomen. Alles is al bekend... Ongelooflijk.

Groeten...

Citaat van: Markus2 op maart 31, 2017, 20:41:58
Dat zie ik niemand verklaren?

Groet, Mark ;)

Idem maar, ik snap wel Kwabber heen wil. Met de huidige wetenschap is er geen enkele reden om aan te nemen dat een kabel meer laag geeft..zoiets dan ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: chansig op maart 31, 2017, 20:37:24
Het overkomt je ? En niet subtiel ? Oke.....

Mij overkomt het niet...ik weet wel wat ik schrijf, waarom, hoe en hoe dit over zou kunnen komen.

Gr. Hans

Nee het vervallen op niveau waar ik me dan niet subtiel uit..
Dus zeg maar ....anders dan jij Hans ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Kwabbernoot op maart 31, 2017, 20:40:01
En met die instelling is de wetenschap zo ver gekomen. Alles is al bekend... Ongelooflijk.

Huh?

Waar lees je dat?

scrutinizer

Citaat van: Markus2 op maart 31, 2017, 20:44:06
Feiten die voornamelijk de subjectieve kant van de zaak staven of tenminste van ondersteunende aard hierin zijn.

Groet, Mark

Zoals?

Of doel je op abx gerelateerde zaken als feit?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: scrutinizer op maart 31, 2017, 20:40:51
Welke wetenschappelijke feiten liggen er anders dan het falen van kort geheugen?

Taal is ook een wetenschap...

:wacko:

chansig

 :D

Als ik langer dan 10 seconden erover doe om een zin te begrijpen...dan haak ik af.

Die 10 seconden regel is echt fantastisch... :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.