HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

roeleken

Citaat van: MAW op januari 20, 2017, 10:07:47
Volgens mij ben ik pas 'klaar' op het moment dat ik door de schoorsteen ga..

ben je aan het solliciteren voor zwarte piet?
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: doorofnight op januari 18, 2017, 11:57:17
Mooi, ik begon me net te storen aan je manier van reageren en je inhoudsloze en zichzelf tegensprekende berichtjes. Dag!
Waarom zo'n vijandige reactie? Hij mag toch aangeven dat een niet perfecte luidspreker hem betrekt?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Ja, hij geeft betrokkenheid aan en gaat mank op technische verklaringen en daarna gaat hij over in cirkelredenaties. Logica lijkt dus ver te zoeken, maar verdient dat zo'n reactie?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Wat mij betreft was er niet veel mis met de reactie van Doorofnight. Of in ieder geval net zoveel als met de reactie van Erwin waarin hij aangeeft stopt met posten om blablabla redenen.

Maar is je eigen reactie/vraag niet een beetje mosterd naar de maaltijd ? Hem stellen is hem eigenlijk beantwoorden: Ja dat is hij.  :D

Door met de karavaan van Huub...

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Sowieso, omdat het enkele dagen erna is. Het viel me alleen op dat er na Erwins vlucht met de staart tussen de benen nog een trap na wordt gegeven.
Is het dan die reactie van weglopen waar jullie je aan storen of zijn eerdere subjectieve, niet technisch onderbouwde reacties?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HuubF

Citaat van: Bas Akkerman op januari 22, 2017, 10:33:16
Sowieso, omdat het enkele dagen erna is. Het viel me alleen op dat er na Erwins vlucht met de staart tussen de benen nog een trap na wordt gegeven.
Is het dan die reactie van weglopen waar jullie je aan storen of zijn eerdere subjectieve, niet technisch onderbouwde reacties?

Mee eens.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot


Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Kwabbernoot

Nee, klopt maar dan nog is het een opmerking die kant noch wal raakt en Hans geeft vervolgens hetzelfde antwoord. Ik kom even niet mee, heb ik het idee.

Groeten...

HuubF

Citaat van: Kwabbernoot op januari 22, 2017, 11:29:26
Nee, klopt maar dan nog is het een opmerking die kant noch wal raakt en Hans geeft vervolgens hetzelfde antwoord. Ik kom even niet mee, heb ik het idee.

Groeten...

Dit was een retorische vraag. Dus kan prima beantwoord worden.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Siddartha

Citaat van: Kwabbernoot op januari 22, 2017, 11:29:26
Nee, klopt maar dan nog is het een opmerking die kant noch wal raakt en Hans geeft vervolgens hetzelfde antwoord. Ik kom even niet mee, heb ik het idee.

Groeten...

Ik kom met heel veel discussies hier op het forum niet mee [emoji1]
Dat zal overigens zeker aan mij liggen
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Bas Akkerman

Citaat van: HuubF op januari 22, 2017, 11:55:25
Dit was een retorische vraag. Dus kan prima beantwoord worden.
Citaat van: Bas Akkerman op januari 22, 2017, 10:33:16
Sowieso, omdat het enkele dagen erna is. Het viel me alleen op dat er na Erwins vlucht met de staart tussen de benen nog een trap na wordt gegeven.
Is het dan die reactie van weglopen waar jullie je aan storen of zijn eerdere subjectieve, niet technisch onderbouwde reacties?
Weinig retorisch aan volgens mij. Maar blijkbaar is er geen passend antwoord op te bedenken en is het makkelijker om de vraag te ontwijken. Gezien de reden waarom ik de vraag stel vind ik dat wel verwonderlijk. Ik ga hier vermoedelijk geen antwoord op krijgen, dus geheel in lijn gooi ik er ook nog wel een schep zand over.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Bas Akkerman op januari 22, 2017, 14:54:38
Weinig retorisch aan volgens mij. Maar blijkbaar is er geen passend antwoord op te bedenken en is het makkelijker om de vraag te ontwijken. Gezien de reden waarom ik de vraag stel vind ik dat wel verwonderlijk. Ik ga hier vermoedelijk geen antwoord op krijgen, dus geheel in lijn gooi ik er ook nog wel een schep zand over.

Ligt eraan wie de vraag zou willen beantwoorden. Ik ben zelf nogal van het hifi-is-voodoo soort. Om nou net mijn reactie te verbinden met je laatste tekstje vind ik niet terecht.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

DofN

Citaat van: Bas Akkerman op januari 22, 2017, 10:10:43
Waarom zo'n vijandige reactie? Hij mag toch aangeven dat een niet perfecte luidspreker hem betrekt?

Gelukkig wel, wat doet je denken dat niet zou mogen?

Ik stoorde me aan zijn manier van reageren, dat staat in het berichtje wat je citeert. Ik snap je veronderstelling niet.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: HuubF op januari 22, 2017, 15:47:56
Ligt eraan wie de vraag zou willen beantwoorden. Ik ben zelf nogal van het hifi-is-voodoo soort. Om nou net mijn reactie te verbinden met je laatste tekstje vind ik niet terecht.
Je antwoord mee eens op een of of vraag. Vandaar dat ik je quote.

Citaat van: doorofnight op januari 22, 2017, 18:55:36
Gelukkig wel, wat doet je denken dat niet zou mogen?

Ik stoorde me aan zijn manier van reageren, dat staat in het berichtje wat je citeert. Ik snap je veronderstelling niet.




Ik trok de conclusie dat hij het over een betrokken luidspreker had waar jullie het niet mee eens waren, vervolgens vertrok hij en was jij er blij mee. Verkeerde conclusie dus. Sorry!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

Ja verkeerde conclusie, maar hoef je geen sorry voor te zeggen :) Wie zonder foute conclusie is, werpe de eerste steen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tjeb

En zo krijgt een topic 166 pagina's....

Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is, en sommige zijn er daar toch een partij lelijk zeg.....


Bas Akkerman

Nou HuubF,  daar kan je mee verder!

Ps: een ban is zo geregeld... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Tjeb

 ;D

En zo is het maar net, de opmerking met bijbehorende foto sloegen op de afkat actie waar alweer 4 paginas over geschreven zijn... :)