Sony lanceert PlayStation 3 op 23 maart prijs 599,- euries

Started by ArneM, January 25, 2007, 16:15:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 13, 2007, 21:02:01
Misschien geen killerapp, maar zeker wel een paar degelijke titels.. (Resistance fall of men, motorstorm)

Mwoa mwoa. Het enige waar ik echt naar uit kijk is Unreal Tournament 2007, maar die verschijnt ook voor de PC. Het is dus een beetje de keuze of ik nu al voor blu-ray ga, of toch een goede dvd speler koop en 200 euro extra in de aanschaf van mn nieuwe pc steek...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: WubboZ on February 13, 2007, 21:52:41
Mwoa mwoa. Het enige waar ik echt naar uit kijk is Unreal Tournament 2007, maar die verschijnt ook voor de PC. Het is dus een beetje de keuze of ik nu al voor blu-ray ga, of toch een goede dvd speler koop en 200 euro extra in de aanschaf van mn nieuwe pc steek...
Een FPS spelen met een controller.. daar moet je mi geen PS3 voor kopen.
Dat geld kan je beter in een PC stoppen.

Girlzdad


aMUSEd

Quote from: Girlzdad on February 14, 2007, 08:30:21
Geduld is een schone zaak .....MetalGearSolid  O0
Maar misschien is dit geen reden om specifiek de PS3 aan te schaffen.. verschijnt deel 4 niet gelijktijdig voor de X360?

Girlzdad

Quote from: aMUSEd on February 14, 2007, 12:16:24
Maar misschien is dit geen reden om specifiek de PS3 aan te schaffen.. verschijnt deel 4 niet gelijktijdig voor de X360?
Bericht van 18 December

Konami heeft vandaag op de geruchten gereageerd, en zegt dat er momenteel geen Xbox 360 versie in de planning staat.

Quote:
"Konami has no plans to bring Metal Gear Solid 4 to the Xbox 360 at this time, the game is still exclusive to Playstation 3."


Konami houdt echter wel de stok achter de deur door te zeggen dat er op dit moment geen Xbox 360-versie komt. Dat een Xbox 360 versie er nooit zal komen kon of wilde het bedrijf echter niet zeggen. In ieder geval kun je voorlopig weer even rustig adem halen, Metal Gear Solid 4 zal in ieder geval de komende tijd nog exclusief voor de PLAYSTATION 3 blijven.

aMUSEd

Quote from: Girlzdad on February 14, 2007, 14:50:11
Konami houdt echter wel de stok achter de deur door te zeggen dat er op dit moment geen Xbox 360-versie komt. Dat een Xbox 360 versie er nooit zal komen kon of wilde het bedrijf echter niet zeggen. In ieder geval kun je voorlopig weer even rustig adem halen, Metal Gear Solid 4 zal in ieder geval de komende tijd nog exclusief voor de PLAYSTATION 3 blijven.
Het zal mij benieuwen.. xbox bezitters mogen van mij ook wel van mgs4 genieten hoor >:D

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 14, 2007, 19:38:23
Het zal mij benieuwen.. xbox bezitters mogen van mij ook wel van mgs4 genieten hoor >:D

Wat mij betreft ook, maar tjah. Met GTASA hebben ze bij Sony al bewezen dat het ze best lukt een mega populaire game een hele tijd exclusief voor de PlayStation te houden ::)
Ik had bijna een PSTwo gekocht speciaal voor GTASA...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

aMUSEd

Quote from: WubboZ on February 14, 2007, 21:20:20
Wat mij betreft ook, maar tjah. Met GTASA hebben ze bij Sony al bewezen dat het ze best lukt een mega populaire game een hele tijd exclusief voor de PlayStation te houden ::)
Ik had bijna een PSTwo gekocht speciaal voor GTASA...
Heb je het verhaal rondom 'assassin creed' een beetje gevolgd.. eerst exclusief voor sony, toen exclusief voor MS en nu voor beide platformen.. wanneer Sony of MS weer met geld begint te wapperen kan het nog wel eens veranderen. Niet allemaal harde feiten maar het gonzde van de geruchten.

Led

"Support your local gamedevelopers",
Killzone PS3 wordt ook erg cool hoor  O0

(Ik ben misschien slightly biased omdat ik Guerrilla-Games zojuist na 8 jaar trouwe dienst verlaten heb ;))

Girlzdad

Quote from: Led on February 15, 2007, 00:13:12
"Support your local gamedevelopers",
Killzone PS3 wordt ook erg cool hoor  O0

(Ik ben misschien slightly biased omdat ik Guerrilla-Games zojuist na 8 jaar trouwe dienst verlaten heb ;))
Ik heb  altijd genoten van Killzone op de PS2 en verwacht veel van de next-gen game.
Deze moeten we zeker niet vergeten.

Wat heb jij daar gedaan als ik vragen mag ?

Led

Quote from: Girlzdad on February 15, 2007, 08:20:24
Ik heb  altijd genoten van Killzone op de PS2 en verwacht veel van de next-gen game.
Deze moeten we zeker niet vergeten.

Wat heb jij daar gedaan als ik vragen mag ?


Code inkloppen.

diceman

Daar ik nu bij een klant in Rotterdam zit, was ik even langsgegaan bij de MM  aldaar.

Was er vorige week ook al geweest, ze hadden twee playstations staan, inderdaad hadden :o.

Wat blijkt, beide waren ze overleden :o(zaten netjes achter plexiglas =dus niet mee geknoeid door bezoekers), oorzaak nog onbekend.

Units hebben, na navraag, één maand gedraaid, uiteraard niet 24/7.

Worden opgehaald/teruggestuurd naar Sony voor onderzoek.

Ben zéér benieuwd wat de oorzaak is/was.daar € 599 geen kattepis is, is dit een voorbode of gewoon een maandag morgen unit?

Als ik meer weet post ik het hier neer.

aMUSEd

Quote from: Led on February 15, 2007, 00:13:12
"Support your local gamedevelopers",
Killzone PS3 wordt ook erg cool hoor  O0

(Ik ben misschien slightly biased omdat ik Guerrilla-Games zojuist na 8 jaar trouwe dienst verlaten heb ;))
Respect!
Ik heb het E3 filmpje gezien.. waanzinnig gedaan maar hierdoor zijn de verwachtingen rondom Killzone voor PS3 enorm hoog. Ik ben benieuwd of Guerrilla aan die verwachting gaat voldoen.

WubboZ

Quote from: diceman on February 15, 2007, 10:56:56
Daar ik nu bij een klant in Rotterdam zit, was ik even langsgegaan bij de MM  aldaar.

Was er vorige week ook al geweest, ze hadden twee playstations staan, inderdaad hadden :o.

Wat blijkt, beide waren ze overleden :o(zaten netjes achter plexiglas =dus niet mee geknoeid door bezoekers), oorzaak nog onbekend.

Units hebben, na navraag, één maand gedraaid, uiteraard niet 24/7.

Worden opgehaald/teruggestuurd naar Sony voor onderzoek.

Ben zéér benieuwd wat de oorzaak is/was.daar € 599 geen kattepis is, is dit een voorbode of gewoon een maandag morgen unit?

Als ik meer weet post ik het hier neer.

Oké dan dus toch geen PS3 ;D
De 360 had ook wat van dat soort probleempjes, met overheatende adapters. Ging je 360 ineens uit als je je adapter achter je kastje had geflikkerd ::) Ook lekker handig.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Girlzdad

Grote man van Sony, Phil Harisson, heeft bekendgemaakt dat het bedrijf op korte termijn zeker met film- en televisiedownloads op de proppen wil komen. Sony mikt op een lange levensduur van de PS3, ongeveer 10 jaar, en zulke downloads kunnen deze daadwerkelijk verlengen.

Het bedrijf heeft er nooit geen geheim van gemaakt dat de PLAYSTATION 3 een ware multimediamachine is geworden. Games, films, muziek en televisieseries zullen in de toekomst dus zeker op de PLAYSTATION 3 te downloaden zijn. Harisson wilde echter nog niets vertellen over de specifieke service die dit alles mogelijk zou maken. Maar we mogen ons binnenkort wel verwachten aan wat nieuws dat op het Playstation Network zal verschijnen.
bron xgn

Joris1971

Quote from: Girlzdad on February 17, 2007, 21:47:06
Grote man van Sony, Phil Harisson, heeft bekendgemaakt dat het bedrijf op korte termijn zeker met film- en televisiedownloads op de proppen wil komen. Sony mikt op een lange levensduur van de PS3, ongeveer 10 jaar, en zulke downloads kunnen deze daadwerkelijk verlengen.

Het bedrijf heeft er nooit geen geheim van gemaakt dat de PLAYSTATION 3 een ware multimediamachine is geworden. Games, films, muziek en televisieseries zullen in de toekomst dus zeker op de PLAYSTATION 3 te downloaden zijn. Harisson wilde echter nog niets vertellen over de specifieke service die dit alles mogelijk zou maken. Maar we mogen ons binnenkort wel verwachten aan wat nieuws dat op het Playstation Network zal verschijnen.
bron xgn

HAHAHAHA wat een lacher, 10 jaar? Tegen die tijd is die kracht van de PS3 allang achterhaald!
Vergelijk nu de PlayStation 1 maar eens met de PS3, dat is toch ook niet te vergelijken...

Buiten dat kun je met de xbox360 nu al via marketplace van alles downloaden.

aMUSEd

ja 10 jaar lijkt mij ook wat ver gegrepen.. natte droom van de concurrentie ;)

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 17, 2007, 22:33:19
ja 10 jaar lijkt mij ook wat ver gegrepen.. natte droom van de concurrentie ;)

Over 10 jaar:
Heb jij nog een PS3???
Ik heb net de nieuwste MultiPlayStation 7. Pff blu ray, hoeveel ging daar ookal weer op nog geen halve terrabyte toch? Of was het nog minder?  ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination


LittleNinja

Mijn PS'en heb ik altijd gekocht voor Gran Turismo. Als dvd speler vond ik het altijd al een draak van een speler!! De PS3 zou erg goed zijn als speler, dus snel en stil. Dat vind ik al een goede belofte.

Weet iemand al wat over de scaling van het ding? Ik las ergens dat er bijvoorbeeld geen 720p of 768 ondersteund wordt ( opzij gezet voor 1080p )...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WubboZ

Quote from: aMUSEd on February 17, 2007, 23:34:55
Xbox1080 ;D

Ik las laatst op WikiPedia dat er la zoiets als quad HD in ontwikkeling is. Zegmaar 2x 1080 hoog en 2x 1920 breed :o
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

TheSpeedSkater

Ik heb vandaag even op een PS3 gespeeld. Heel erg mooi. Was een race spel, weet niet eens welke. Maar wat een super grafics. Erg gaaf!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

aMUSEd

Quote from: TheSpeedSkater on February 19, 2007, 22:45:27
Ik heb vandaag even op een PS3 gespeeld. Heel erg mooi. Was een race spel, weet niet eens welke. Maar wat een super grafics. Erg gaaf!
Gaaf hoor, motorstorm??

TheSpeedSkater

Tja, zou best kunnen. Hij stond hier als demo in een winkel op een dikke tv. Super.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

dvd-fan

Quote from: TheSpeedSkater on February 19, 2007, 23:14:20
Tja, zou best kunnen. Hij stond hier als demo in een winkel op een dikke tv. Super.
Zit jij niet voor je schaatsen aan de andere kant van de atlantische oceaan?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS