vncent SA-31 voorversterker

Started by yorkie13, January 14, 2007, 13:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yorkie13

sinds gisteren een vincent sa-31 hybride voorversterker in de ht/stereoset geplaatst

stereo bestaat nu uit de shengya scd-10cs buizen cd speler, sa-31 voortrap en vincent sp996 monoblokken
hierop aangesloten mijn scanspeak ultimos met focal tweeters
echt 2 stappen vooruit met stereo en dan is de buizen sa-31 nog lang niet ingespeeld, maar na een paar uur al veel strakker laag
stereobeeld is ook veel rustiger en meer details hoorbaar
hier komt de rel stadium II nog bij via een stereo interlink, voor aanvulling van het laag onder de 35 hz

nu alleen nog de pioneer receiver via de aux input, denk om bedienings gemak en klankbeeld dat een paar b&w dm601 s2 erbij als fronts
ook ht beter doen klinken, alles op small en de BK monolith zijn werk laten doen

yorkie13


krek

Ik heb de shengya in bestel. Wat doet de shengya direct op de receiver versus de dvd speler? Ik bedoel dus stereokwaliteit. Ik speel nu nl mijn cd collectie met een hdd recorder van panasonic op een pioneer vsx2014.
NAD C-368 Tannoy Revolution XT 8F Bluesound node 2i Samsung ps58C6500 CI+ module

yorkie13

als je de shengya scd10 bedoeld en deze op line direct aansluit, dan gaat er echt een wereld voor je open
de buizen cd speler is in deze prijsklasse echt super