Meest gore film

Gestart door Joris1971, december 29, 2006, 20:36:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CZ79

Thais vindt ik echt afschuwelijk klinken, het klinkt een beetje als aziatisch kattengejank.
13 Assasins was wel weer een heerlijke Japanse samurai film, beetje in de stijl van Akira Kurosawa, en ja ik vindt Japoans echt heel erg mooi klinken ook als er geschreeuwd wordt (kracht bijzetten in een zin doen ze snel in het Japans).
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Grindtegel

Hey, het gaat hier over meest gore film, niet meest gore taal  :police:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Makes my Kuchi feel al warm.

I love candy in my Kuchi, hot candy  :blink:  ;D

Martinwill

hahaha mooi filmpje! Humor, humor  :clapping: :clapping:

Shorkan

Citaat van: alexander2 op december 12, 2011, 21:54:20
A Serbian film.
Dacht dat ik al alles had gezien maar deze film is echt zieker dan ziek.
Human centipede is een lachertje hierbij. :D

Deze film net gekeken, maar is echt ziek. Qua verhaal wel de moeite om te kijken, maar je moet er wel tegen kunnen... gaat echt verder dan alles wat ik ooit heb gezien.
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

johnhifi

Er zijn al een tijdje geen nieuwe shockers meer uitgekomen lijkt het wel... Zit er nog wat aan te komen?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Mordante

#283
Er schijnen een aantal films te zijn over een Japans martelkamp in China. Ik heb ze nooit gezien, heb die behoefte ook niet. Maar die schijnen weel heel heftig te zijn. Volgens mij zijn er twee van deze films in dit topic genoemd.

Men under the sun (of zo) en Psychology of a knife.

AnubisNefer

Citaat van: Mordante op februari 16, 2012, 15:07:44
Er schijnen een aantal films te zijn over een Japans martelkamp in China. Ik heb ze nooit gezien, heb die behoefte ook niet. Maar die schijnen weel heel heftig te zijn. Volgens mij zijn er twee van deze films in dit topic genoemd.

Men under the sun (of zo) en Psychology of a knife.

Men Behind the Sun,

wat je ziet is op een gegeven moment gewoon lachwekkend. Of ik ben inmiddels wat gewend, kan ook  O0
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

CZ79

Ik ken ze niet maar wellicht de moeite om eens te kijken, ik heb ook ooit eens een film gezien over de Balkan oorlog.
Een vrouw werd verkracht en daarna afgestoen door haar familie en ik geloof dat zij gered werd door een militair (westerse), op een gegeven moment werden er een aantal kinderen door een beul met een sloophamer bewerkt en dat was echt gruwelijk, ik ben alleen de titel even kwijt.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

skippy_gj

Volgens mij bedoel je savior.
* Hegel H390 *RDV-1092 * IQ9 * KIMBER 8TC *
      * John van Gent * Van den Hul * QED *
         * Wide Eye Apogee * Supra *

CZ79

#287
Ja inderdaad dat is hem, ik ga hem gelijk downloaden, hij was zeer zeker hard maar er zat wel een aardig verhaal in (geloof ik)


Dank je!

PS is nog van Oliver Stone ook!
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Loki999

ja dat is savior ja, harde film inderdaad.. Er staat me nog iets bij met een huilende baby
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

skippy_gj

Hoi,

Ik heb deze film gisteren nog fragementarisch bekeken op youtube, blijft zeer aangrijpend!

veel kijk- genot/walging

GJ
* Hegel H390 *RDV-1092 * IQ9 * KIMBER 8TC *
      * John van Gent * Van den Hul * QED *
         * Wide Eye Apogee * Supra *

Nelisje

I spit on your grave was wel behoorlijk ziek moet ik toegeven.

http://www.imdb.com/title/tt1242432/

CZ79

Heb ik ook gezien best wel heftig inderdaad
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Lynxxx

Citaat van: cz79 op februari 16, 2012, 20:31:36
Ik ken ze niet maar wellicht de moeite om eens te kijken, ik heb ook ooit eens een film gezien over de Balkan oorlog.
Een vrouw werd verkracht en daarna afgestoen door haar familie en ik geloof dat zij gered werd door een militair (westerse), op een gegeven moment werden er een aantal kinderen door een beul met een sloophamer bewerkt en dat was echt gruwelijk, ik ben alleen de titel even kwijt.

Jaren geleden in de bios gezien. Halverwege bios uitgelopen. Geen trek in.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

CZ79

Het is geen film die je even tussendoor opzet, maar evengoed wel heel erg goed in elkaar gezet
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Ronin79

#294
Ik heb net de originele trailer van; I spit on your grave (1978), opgezocht:



Die stem  :blink:  ;)

B.

i SPIT on your graveeee.....

LOL :D

Net de nieuwe gekeken, behoorlijk ziek!! :-X

henk543

Irréversible 2002. stukje met de brandblusser. Telt die ook?

http://www.imdb.com/title/tt0290673/
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

johnhifi

Citaat van: henk543 op april  3, 2012, 08:41:32
Irréversible 2002. stukje met de brandblusser. Telt die ook?

http://www.imdb.com/title/tt0290673/

En of! Ik had ooit een collega die vertelde dat ie dat stukje op een of andere website gezien had en dat hij letterlijk van zijn stokje gegaan was omdat ie dacht dat het echt was, er stond nergens bij dat het uit een film kwam! En ik geloof hem ook nog, omdat ik weet dat hij niet de man is om dingen te verzinnen. Dus ja, dat telt. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

PHiX

Ik denk dat dit ook wel een vieze film is.... echt serieus, hoe krijgen ze het verzonnen...

Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

RonG

Hahahaha, echt om moeten lachen. Niet dat ik hem ga kijken ofzo maar idd, hoe verzinnen ze het.