mooi design speakers

Gestart door mestreechteneer, december 17, 2006, 12:33:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Eric Blank

#25
Citaat van: Pai Mei op december 19, 2006, 21:42:14
Sluit ik me bij aan, maar ook de gekke tweeter heeft wel wat.
Zal binnenkort wel een foto plaatsen van mijn zwarte fs 208 ;D.
Ik vind de tweeters ook wel wat. Toch best mooi, liefst ook in het zwart of titan Shadow, zoals mijn FS127
De FS127 vind ik ook mooi ;D




Die Tannoy speakers vond ik in het begin wel wat hebben, maar vind ze typisch Aziatisch gestyled en toch wel erg schreeuwerig. Het is allemaal net niets.


ajvr

Die Tannoys en Sonus Fabers zien er mooi uit, de rest (wat hier staat) is lelijk en alleen op het allereerste gezicht mooi, om de vrouwtjes te overtuigen en zeer gericht op impulsaankopen. Na een tijdje is het mooie er van af en vallen die moderne designs door de mand. Ik vind een speaker mooi als hij goed (en dus onopvallend qua kleuren/vorm) in het interieur opgaat maar ze moeten wel laten zien dat het een speaker is en niet een metalen kastje of zo. De B&W speakers vindt ik over het algemeen lelijk, moeilijk te zeggen waarom maar waarschijnlijk door al die ronde vormen.
Magnepan MG 3.6, AVI S21 MA V.2, Stello DP200, Hifidelio PRO, Rega P25, Shelter 501, Trichord Dino, Chord Company Odyssey & Chorus

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rob Eric Blank

Citaat van: Markaudio op december 19, 2006, 11:29:45


Prachtig! Past alleen niet in m'n interieur.
Grappig, ik vind deze visueel ontzettende gedrochten. Echt lelijk, ik heb ook zelf het interieur hier ook niet voor, maar zelfs dan nog zijn het lelijke dingen.
Ze klinken..............echt heel goed!

advr

Citaat van: Rob Eric Blank op december 20, 2006, 10:25:48
Grappig, ik vind deze visueel ontzettende gedrochten. Echt lelijk, ik heb ook zelf het interieur hier ook niet voor, maar zelfs dan nog zijn het lelijke dingen.
Ze klinken..............echt heel goed!

ik vond ze in het echt eigenlijk wel meevallen, ook met front hebben ze wel wat. :o
klinken doen ze ook fantastisch en makkelijk aan te sturen ook. ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Tommanu

SF extrema
Een kameraad heeft deze speakers ca. 13 jaar geleden gekocht en hij is er nog zeer tevreden over.

garmtz


-Freek-

Citaat van: papaleo op december 19, 2006, 22:38:25
"Tannoy Dimension = Puur Genieten"
Inderdaad prachtige speakers! Ik vind deze de mooiste die tot nu toe hier zijn langsgekomen (al vind ik de 800-serie van B&W ook erg fraai).

Benco

focal heeft naar mijn smaak ook zeer mooie speakers ... de V800 reeks , profile reeks , electra reeks en utopia reeks ...

Fatalfelix

Citaat van: Rob Eric Blank op december 20, 2006, 09:38:48
Ik vind de tweeters ook wel wat. Toch best mooi, liefst ook in het zwart of titan Shadow, zoals mijn FS127
De FS127 vind ik ook mooi ;D




Die Tannoy speakers vond ik in het begin wel wat hebben, maar vind ze typisch Aziatisch gestyled en toch wel erg schreeuwerig. Het is allemaal net niets.



mooi spul  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Martin_M

Ik heb deze geleend uit 'het andere topic' omdat smaken zo verschillen ;)

Deze vind ik dus prachtig. Hoewel ik vind dat speakers gewoon zwart horen te zijn, maak ik voor dit stel een uitzondering;

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

garmtz

Ik vind ze afschuwelijk... :)

Automaat

Ook al zouden die speakers voor mij het mooiste geluid van de wereld geven, door het uiterlijk komen ze echt niet in huis.
Reading the HTForum is learning every day!!

Pai Mei

Citaatomdat smaken zo verschillen

inderdaad smaken verschillen.
Marantz SR7007 | Pioneer VSX-A5i | CEC AMP3300R | CEC CD3300 | Pioneer DVR-530H | Elac 208.2 | Elac 203.2 | Elac 200.2 | JK Reference Junior | Interlink JK acoustics Type II | JK Type II| Oehlbach | Viablue

yessica

Citaat van: Felixdi op december 19, 2006, 20:40:19


Dit zijn de enige mooie die ik voorlopig hier heb zien langskomen...  :-\
Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk

Ach Yessica, deze zijn toch ook mooi :-*.

yessica

Helemaal niet nee ... nou ja , dat vind ik toch hé :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Stadium III

Citaat van: yessica op december 20, 2006, 21:20:56
Helemaal niet nee ... nou ja , dat vind ik toch hé :)

je blijft toch die WAF houden he  ;) :P :P :P
5.2.4 Marantz Klipsch setup

donaldk


Rielplayer

Citaat van: tomanu op december 20, 2006, 14:24:18
SF extrema
Een kameraad heeft deze speakers ca. 13 jaar geleden gekocht en hij is er nog zeer tevreden over.

Deze vind ik dus ook echt mooi om te zien :)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

papaleo

Citaat van: VIP op december 19, 2006, 22:47:16
(1) Genieten op gebied van uiterlijk ? of geluid ? 
(2) iig vind ik persoonlijk de combinatie van hout en metaal niet zo (in luidsprekers dan).... afijn  :)

Ik vind dat je speakers mooi of niet mooi vind kwa uiterlijk als het niet of wel past in de rest van je huis.

(3) Ik zou persoonlijk zelf voor zoiets gaan...


Het geheel alleen al. SMullen


p.s. plaats nooit een stoel tussen luidsprekers ^^

3 punten:

1. Als je de Dimension serie kent dan is de vraag van, of dat het geluid bij deze speaker goed (genieten) is overbodig...  8)

2. Én er bestaat geen speaker op deze aardkloot waar,als de behuizing van hout is,er altijd 'n combinatie is van hout en metaal  >:D

3. Tja dat er verschil van smaak is dat is wel duidelijk  :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

spijtebijt

Leuk topic is dit! Bedankt allemaal voor de mooie plaatjes.  :D
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Dutchie

Citaat van: yessica op december 20, 2006, 21:05:56
Dit zijn de enige mooie die ik voorlopig hier heb zien langskomen...  :-\
Yessica.... deze ga je ook vast wel heeeeel mooi vinden!!  >:D

;)
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

Rob Eric Blank

Citaat van: Dutchie op december 21, 2006, 00:39:33
Yessica.... deze ga je ook vast wel heeeeel mooi vinden!!  >:D

;)
De achterkant van deze speakers vind ik ZEER mooi, alleen de voorkant vind ik niet zo bijzonder, en zonder speakerdoek eigenlijk lelijk.... :-X

gast2018

Citaat van: Pai Mei op december 19, 2006, 21:42:14
Sluit ik me bij aan, maar ook de gekke tweeter heeft wel wat.


De 4 pi


Echt mooi vind ik hem niet maar hij is wel grappig.