mooi design speakers

Gestart door mestreechteneer, december 17, 2006, 12:33:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mestreechteneer

Wat vinden jullie een mooie speaker om te zien????

Stadium III

als het voor de waf is dan doe deze maar


stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

yorkie13

ik vindt mijn nieuwe fronts erg mooi, plus de MJ sub

Stefan S.

#3
Tjonge, wat een beknopte tekst...volgens mij vind het merendeel zijn speakers mooi  :P
En ja, wat versta je onder design speakers? Persoonlijk vind ik de speakers van yorkie13 alles behalve design speakers (no offence yorkie13 ;D), echter kan ik me het goed voorstellen dat hij het wel weer mooie design speakers vindt  ;)

yorkie13

is wel design toevallig ;D
vindt deze athony gallo acoustics ook wel erg fraai

Stadium III

Citaat van: Stefan S. op december 17, 2006, 14:32:55
Tjonge, wat een beknopte tekst...volgens mij vind het merendeel zijn speakers mooi  :P
En ja, wat versta je onder design speakers? Persoonlijk vind ik de speakers van yorkie13 alles behalve design speakers (no offence yorkie13 ;D), echter kan ik me het goed voorstellen dat hij het wel weer mooie design speakers vindt  ;)

je eigen speakers blijven toch wel het mooiste net wat je zegt.
5.2.4 Marantz Klipsch setup

W


B.J.


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jean Sibelius

Citaat van: Audiofiel op december 17, 2006, 17:49:48
Vanwaar dat verschil in conus-kleur... ???
Om het verschil tussen links en rechts aan te geven ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

garmtz

Andere belichting, de linker is overbelicht denk ik.

W

Citaat van: garmtz op december 17, 2006, 18:38:13
Andere belichting, de linker is overbelicht denk ik.

En daarnaast teveel geshopped denk ik.

Fatalfelix

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

remon123

dit blijft voor mij het mooiste design en ze klinken ook  :P :P :P :P :P
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Rob Eric Blank

Zelf vind ik SF altijd geweldig! De Amati...


Deze stiekem ook



Elac toch ook wel gaaf


Evenals de Elac FS127......zie mijn set ;-)

eazyQ

Mission Pilastro is ook wel errug mooi vind ik:


Markaudio

#16


Prachtig! Past alleen niet in m'n interieur.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

B.J.


Rob Eric Blank

Citaat van: Bas Janssen op december 19, 2006, 14:39:54
Foeilelijk. Alleen passend in kerk of bejaardenhuis.
Vind het helemaal niets

Citaat van: Bas Janssen op december 19, 2006, 14:39:54
3 keer mooi maar die onderste  :-X
Euhhhh, vind het toch wel mooi, maar liever in het "Shadow" staat mooier. Moet ook in je interieur passen.

Fatalfelix

#20
Citaat van: Bas Janssen op december 19, 2006, 14:39:54

3 keer mooi maar die onderste  :-X

Ik vind die Elac speakers best wel mooi, en vooral erg strak en designvol   O0 Moet wel zeggen dat ik de 607's mooier vind omdat deze niet zo'n gekke tweeter op de bovenkant hebben. De mooiste uitvoering is wel in pianozwart maar hier kon ik geen mooie real life pics van vinden :(







Ik vond de Beolab 5 trouwens eerst erg lelijk maar hij is in het echt best mooi en hij klinkt ook erg goed



Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Pai Mei

CitaatIk vind die Elac speakers best wel mooi, en vooral erg strak en designvol

Sluit ik me bij aan, maar ook de gekke tweeter heeft wel wat.

CitaatDe mooiste uitvoering is wel in pianozwart maar hier kon ik geen mooie real life pics van vinden
Zal binnenkort wel een foto plaatsen van mijn zwarte fs 208 ;D.
Marantz SR7007 | Pioneer VSX-A5i | CEC AMP3300R | CEC CD3300 | Pioneer DVR-530H | Elac 208.2 | Elac 203.2 | Elac 200.2 | JK Reference Junior | Interlink JK acoustics Type II | JK Type II| Oehlbach | Viablue

DA BoSS

vind deze ook erg mooi design:

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

papaleo

"Tannoy Dimension = Puur Genieten"
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VIP

#24
Citaat van: papaleo op december 19, 2006, 22:38:25
"Tannoy Dimension = Puur Genieten"
Genieten op gebied van uiterlijk ? of geluid ? 
iig vind ik persoonlijk de combinatie van hout en metaal niet zo (in luidsprekers dan).... afijn  :)

Ik vind dat je speakers mooi of niet mooi vind kwa uiterlijk als het niet of wel past in de rest van je huis.

Ik zou persoonlijk zelf voor zoiets gaan...


Het geheel alleen al. SMullen


p.s. plaats nooit een stoel tussen luidsprekers ^^
STEREO:B&W 803D, Rotel RMB-1095, kimber monocle xl, Kimber KS1030-102AG, KS1011-102CU
Rotel RSP-1098, MJ acoustics ref 1 mkII
VISION:Pioneer PDP 507XD, Rotel RDV-1092, PS3