DAC shootout bij Guido Tent, 27 januari 2007

Gestart door hifiman, december 9, 2006, 19:56:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

garmtz


Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

sandervg

Hoe staat het eigenlijk me de planning van deze shootout? Heeft Guido al gereageerd?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman

Citaat van: sandervg op januari  1, 2007, 17:02:58
Hoe staat het eigenlijk me de planning van deze shootout? Heeft Guido al gereageerd?
Nope nog niet... Het wachten is inderdaad op een reaktie van zijn kant...

sandervg

#129
Citaat van: Audioloog op januari  1, 2007, 17:54:13
Nope nog niet... Het wachten is inderdaad op een reaktie van zijn kant...
Misschien een idee om er een reminder mailtje of telefoontje aan te wagen, anders komen we straks in 2008 terecht voor deze shoot out  ;)
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman

Citaat van: sandervg op januari  1, 2007, 23:23:51
Misschien een idee om er een reminder mailtje of telefoontje aan te wagen, anders komen we straks in 2008 terecht voor deze shoot out  ;)
De reden dat ik dat nog niet gedaan heb is dat hij aangaf niet in den lande te zijn in begin januari.
Meeltjes heb ik al meerdere malen gestuurd..

Ik zal hem binnenkort proberen te bellen als hij hier niet op korte termijn reageerd!

hifiman

Ik loop helaas flinke vertraging op met de bouw van de TDA1541 DAC die ik graag wil meenemen naar de DAC shootout. Het hangt momenteel op de kast, lange levertijden of rare maten zijn het issue. Uiteraard geef ik niet op, ik blijf doorzoeken.

hifiman

Citaat van: Guido Tent op december 15, 2006, 19:47:39
Ik ben 8 Januari weer terug uit Barcelona, en in Januari redelijk wat tijd. Kan iemand me off line mailen voor afstemmen data ? Ik bezoek htforum niet dagelijks.......

groet

Guido
Afijn, nog even geduld dus! Dat mailen blijkt geen succes, blijkbaar bedoelde hij een ander e-mail adres dan degene op zijn website.

hifiman

Ik heb Guido wederom een e-mail gestuurd, ditmaal op een ander adres. Ik houd jullie op de hoogte!

hifiman

#134
Heren, Guido stelt voor zaterdag 20 januari, met als begintijd 12:00.

Wat mij betreft is dat prima, willen de deelnemers (zie startpost als je niet zeker weet of je een deelnemer bent  >:D ) aub even laten weten of hun dat ook schikt.

sandervg

Gaat mij waarschijnlijk niet lukken.  :(  Dan ben ik, als alles volgens plan verloopt, in Brussel. Laten we even kijken of de andere deelnemers kunnen.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Barrrrry

Citaat van: Audioloog op januari  8, 2007, 10:43:17
Heren, Guido stelt voor zaterdag 20 januari, met als begintijd 12:00.

Wat mij betreft is dat prima, willen de deelnemers (zie startpost als je niet zeker weet of je een deelnemer bent  >:D ) aub even laten weten of hun dat ook schikt.

12.00 is prima, hoewel er een kans is dat ik iets later aanwezig ben wegens een verjaardag.

Ik stel voor dat ik de volgende componenten meeneem:

Denon DA-500
DIY interlinks
DIY coaxiale kabel
Parasound HCA-1000

Misschien als ref. amp, afhankelijk van wat de rest meeneemt?

Groetjes,
Barry

garmtz

Ik heb beloofd de 20e vrij te houden voor iets anders... Helaas... Het is voor mij sowieso al moeilijk om een vrije zaterdag te plannen, maar de 27e is in principe nog vrij.

hifiman

#138
Ok helder heren, ik ga Guido vragen of de 27e een optie is. Kunnen jullie dan ook Barrrrrrrrrrrrrry en Sandervg?

hifiman

Guido vind de 27e ook goed. Ik kan, Garmtz dus ook. Barrrrry en Sandervg ik hoor graag even of het jullie ook uitkomt?

sandervg

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman


hifiman

Ik heb Barrrryyy een pm gestuurd, het wordt tijd dat er weer eens een knoop doorgehakt wordt  ;D

hifiman

Barrry heeft nog niet gereageerd op mijn pm, we gaan er dus even vanuit dat het de 27e wordt heren!

hifiman

Nog steeds geen reaktie, terwijl Barrrry toch dagelijks online blijkt te zijn.

Dus we hakken de knoop door, de 27e it will be!
Ik zal het doorgeven aan Guido.


sandervg

Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

hifiman

#146
Ik heb Guido gesproken en de datum (27 januari dus) is nu definitief! Er is nog even onduidelijkheid of hij ons om 12:00 of 13:00 verwacht, maar dat laat ik hier nog even weten.

Barrryyyyyyyyyyy kom jij nou wel of niet??? Laat het aub even weten dan weet Guido ook waar hij aan toe is.


hifiman

Guido verwacht ons om 13:00!

Ik zal zodra ik zijn adres heb dat even via pm aan de genodigden doorgeven.

Barrrrry

Ik moet even kijken of ik dan moet werken, maar laat de datum maar vast staan. Van mij hoor je wel of ik wel of niet kan.

hifiman

Citaat van: Barrrrry op januari 17, 2007, 10:20:18
Ik moet even kijken of ik dan moet werken, maar laat de datum maar vast staan. Van mij hoor je wel of ik wel of niet kan.
Ok Barrry, als je niet kan zou dat jammer zijn maar nu weer van datum veranderen gaat inderdaad niet meer lukken vrees ik, dat kan ik Guido niet aandoen :P

Groetjes,

Ronald