ps3 al gehackt?

Gestart door dvd-fan, november 29, 2006, 10:01:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dvd-fan

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12194

Het is dus al mogelijk films/games naar harde schijf te rippen. Heb de rest nog niet gelezen.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Bart_M

Is dit eigenlijk ook al mogelijk voor de Xbox 360?

troqdog

Je kan wel al gebrande 360 spellen spelen, ze zijn ook al goed verkrijgbaar op het internet.
Als de ps3 gehackt is, heeft sony haar console wel slecht beveiligd imho.

Raphie

Sinds wanneer kan je ISO images van 360 games spelen op de 360?!? Welke modchip of hack wordt daarvoor gebruikt dan?
JBL PRX Power!

harrytasker

Citaat van: Raphie op november 29, 2006, 13:31:16
Sinds wanneer kan je ISO images van 360 games spelen op de 360?!? Welke modchip of hack wordt daarvoor gebruikt dan?

Is al lang bekend, gewoon de firmware van je DVD speler flashen met een gehackte en je kan gewoon gebrande/gekopieerde spellen spelen.
Deze moeten overigens nog wel dezelfde regiocodering hebben als je xbox360...
5150 time!

Bart_M


Raphie

owh, ok, ff een linkje via PM? dan ga ik er misschien ook wel ff eentje halen. (maar wil me eerst ff "inlezen" )  ;D
JBL PRX Power!

Bart_M

Hier hetzelfde ;D
Als iemand meer info heeft, zou ik erg blij zijn met een PM. :)

dvd-fan

kijk maar even op marktplaats. Staan genoeg berdijfjes die je xbox flashen. Ook zou je gewoon online kunnen spelen bij een bepaalde hack.
robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Bart_M

Genoeg bedrijfjes, maar ook aanraders?

Raphie

#10
werkt alleen met samsung of Hitatchi DVD, niet met de Philips.
hoe weet ik dat ik een goede versie koop? (zonder doos open te laten maken natuurlijk)
JBL PRX Power!

troqdog

#11
wel oppassen wanneer je je doos hackt, want microsoft kan ook je 360 bannen van live had ik ergens gelezen.
heb zelf ook wat linkjes voor de gehackte firmwares met uitleg over hoe je het moet flashen.
zelf niet geprobeerd, maar het ziet er wel betrouwbaar uit.
voor links (firmware/spellen) pm me.

Raphie

dat "hacken" doe ik zelf wel, gaat mij erom hoe ik bij de Bart Smit kan zien welk loopwerk ik krijg.
JBL PRX Power!

Hanky Panky

zie hier
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

dat weet ik, maar hoe kan ik dat herkennen aan de verpakkings (batch / serie nrs. etc)
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Citaat van: Raphie op november 29, 2006, 15:16:28
dat weet ik, maar hoe kan ik dat herkennen aan de verpakkings (batch / serie nrs. etc)

Niet, alleen door het ding ter plaatse uit te pakken en de lade open te doen.

Net even gechecked, ik heb een Samsung. Ga vd week even naar Zoetermeer voor een modchippie. Kan ik daarna tenminste met backups gamen, al die neefjes en buurkids gaan om met die originelen alsof het bierviltjes zijn.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

#16
Net al even op de piraten baai gekeken, je moet dus PAL images hebben, maar deze zijn allemaal DVD9 (6+ GB) dus moet je tevens een dual layer brander hebben en dual layer media kopen. of zijn er slimmere manieren? (ISO mounten via PC HD bijv?)
JBL PRX Power!

dvd-fan

volgens mij  alleen dvd9 branden en gaan met die banaan. Als de xbox ook ts files  zou afspelen zonder te streamen ging ik er ook een kopen.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

RvD

De games voor de 360 werken alleen vanaf een DVD9 en de games werken ook perfect op xboxlive

Als het mag een goed adres is www.xbod.nl op het forum daar staat ook veel info
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

WubboZ

Citaat van: hanky panky op november 29, 2006, 15:14:33
zie hier

plaatje

plaatje

Hmm, die lijken verdacht veel om de drives van de xbox 1. Heeft de 360 geen mooie witte tray dan?

@RvD: Ik zou niet op Live gaan (om te gamen, misschien wel die markt), maar MS kan het zien als je de firmware veranderd, en dan ben je weer de sigaar. Als je het safe wilt doen neem je een modchip, die je van uiten af uit kan zetten. Dan kan je tenminste je Xbox nog gewoon gebruiken mocht dat nodig zijn.

Ik wacht persoonlijk eigelijk nog op het soort modchip dat nu voor xbox 1 beschikbaar is. Geen workaround met andere dvdspeler firmware, maar een echte mobo firmware, zodat je ook eigen applicaties van de hdd kan draaien en zo (en spellen ::)), dat is bij de xbox 1 zooo veel handiger ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Melbury

Woensdag gehackt-dag ?  :D

spotmatic

#21
Stelletje lamers. R-e-s-t-e-c-p voor iedereen die zijn spellen origineel koopt, weet je wel!  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

dvd-fan

Citaat van: spotmatic op november 29, 2006, 23:17:43
Stelletje lamers. R-e-s-t-e-c-p voor iedereen die zijn spellen origineel koopt, weet je wel!  ;D
Het gaat mij niet om de games, maar wil ts files afspelen via hd.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

PeterPan

Citaat van: dvd-fan op november 30, 2006, 08:30:28
Het gaat mij niet om de games, maar wil ts files afspelen via hd.
Robin
Dan heb je volgens mij aan deze hack niets.
Als je een PC hebt met XP MCE dan kun je met een orginele Xbox 360 ts files streamen dmv HDPump.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

dvd-fan

Citaat van: PeterPan op november 30, 2006, 08:37:56
Dan heb je volgens mij aan deze hack niets.
Als je een PC hebt met XP MCE dan kun je met een orginele Xbox 360 ts files streamen dmv HDPump.

Als ik dat had stond er al een 360, maar pc is een oudje en heb geen MCE en heb geen kabel liggen naar 2 verdiepingen hoger.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS