Welke muziek luister je vandaag?

Gestart door VlisChris, november 26, 2006, 20:16:57

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lynch1979

Citaat van: Onder013 op oktober 25, 2014, 19:39:13
Ik mis nog twee super bands: Eén is Technation; een band die ik nooit zal vergeten ;)
De andere is Rotterdam Termination Source met Maurice Steenbergen, maker van Poing ;D

Henk kent zijn klassiekers  :clapping:

Robiwan

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 19:30:31
Vandaag een beetje een oldschool-dagje. Ik ben snotverkouden, dus dan maakt het toch niets uit hoe het klinkt. Ben eens lekker aan het tijdreizen geweest door de toptijd van de Rotterdamse hoogtijdagen.

Toppers als Trilithon, T99, Source Code, Dr Baker, RMB, RJ's Rule, Capricorn, 80Aum,  Joey Beltram, Jam & Spoon, enzovoorts...

Oude tijden herleven, maar dan nu lekker op de bank met een tablet op schoot... Heerlijk!

:D lekkerrrr ook wel mijn smaak.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Deleted member

Citaat van: Onder013 op oktober 25, 2014, 19:39:13
Ik mis nog twee super bands: Eén is Technation; een band die ik nooit zal vergeten ;)
De andere is Rotterdam Termination Source met Maurice Steenbergen, maker van Poing ;D
Hahaha... ja, Technation was inderdaad fabuleus... superhits als "Ambient Source", "Threnody" en "Zofstuiger", om er maar enkele te noemen... ;p
Stereo-fan for life!

Deleted member

Citaat van: lynch1979 op oktober 25, 2014, 19:48:20
Henk kent zijn klassiekers  :clapping:
Noodgedwongen hoor... het schijnt dat die zoon van hem vroeger echt ongehoord hard speelde... LOL
Stereo-fan for life!

lynch1979

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 20:24:37
Noodgedwongen hoor... het schijnt dat die zoon van hem vroeger echt ongehoord hard speelde... LOL

:headbanging:

Hard spelen kan die zoon van hem nog steeds  :D

Deleted member

Citaat van: lynch1979 op oktober 25, 2014, 20:25:45
:headbanging:

Hard spelen kan die zoon van hem nog steeds  :D
Past bij de muziek he... een wonder dat ik ueberhaupt nog iets kan horen na al die jaren Rotterdamse techno!
Stereo-fan for life!

lynch1979

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 20:26:56
Past bij de muziek he... een wonder dat ik ueberhaupt nog iets kan horen na al die jaren Rotterdamse techno!

Joyce is jaren lang naar Parkzicht geweest en die hoort nu selectief  :D

Deleted member

Er was een tijd dat het park superleuk was, maar na verloop van tijd moest je wel haast een fakir zijn om nog binnen te kunnen komen... ik was fervent bezoeker van Demi-Sec, Nighttown, Hallo (Stadhuisplein), Alcazar en Tomorrowland.
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Geïnspireerd door de voorgaande (nostalgische) berichten maar een plaatje van Pink Floyd opgezet:
1973 persing van Darkside of the Moon.

Deleted Member 2

om het compleet te maken ook de 180 grams versie gedraaid.

Flinke verschillen, maar welke is nou beter? De originele! Pakt je veel meer (of is dat toch weer de nostalgie).

lynch1979

Citaat van: Onder013 op oktober 25, 2014, 21:52:28
om het compleet te maken ook de 180 grams versie gedraaid.

Flinke verschillen, maar welke is nou beter? De originele! Pakt je veel meer (of is dat toch weer de nostalgie).

De 180 grams vind ik bagger vergeleken bij het origineel.

YamahaRXV

#20811
Citaat van: lynch1979 op oktober 25, 2014, 20:28:30
Joyce is jaren lang naar Parkzicht geweest en die hoort nu selectief  :D

Hé, Parkzicht.... :worship:  Jarenlang één van mijn favoriete clubs geweest, samen met Carrera Rotterdam  :wub:  Wat een mooie tijden waren dat zeg: vrijdagavond naar Parkzicht, zaterdagavond naar Parkzicht en Carrera (wisselend) en zondags altijd naar Carrera met de twee residenten 2 o'clock Ron en Koen Groeneveld (Klubb Heads).

Oude tijden herleven weer nu ik dit lees en op dit moment zit ik op youtube een aantal van mijn oude favorieten uit de Parkzicht tijd te beluisteren, heerlijk...

Frank, laat Joyce maar eens de onderstaande nummers (een handjevol favorieten van mij uit die tijd) horen en ik weet zeker dat zij ze meteen herkent  ;)

Old Skool uit de Rotterdamse scene  :headbanging:

Joey Beltram - Energy Flash
http://www.youtube.com/watch?v=ALsHox5sYCk

Modular Expansion - Cubes
http://www.youtube.com/watch?v=G439TPkHWC8

Space Trax - Atomic Playboy
http://www.youtube.com/watch?v=MMofDrNXkEA

Bizz Niz - We're gonna catch you
http://www.youtube.com/watch?v=JmhSu2XiTeg

Bizz Niz - Don't miss the party line
http://www.youtube.com/watch?v=D9QRNeegzSo

Klubbheads - Klubbhopping
http://www.youtube.com/watch?v=Kf6vfORRus8

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted member

Haha... koel he! Mijn SpaceTrax favoriet is trouwens Vivisection.

Beltram was wel ikonisch voor die tijd... Energy Flash, Mentasm, Vortex, Mastermind...

Ik heb ooit eens samengewerkt met een van de gasten achter Human Resource en Source Code trouwens. Zeer koele gast, is nu IT'er bij een onderwijsinstelling. Geweldig om te horen hoe hij die tijd heeft beleefd en wat hij heeft meegemaakt.
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 23:09:06
Haha... koel he! Mijn SpaceTrax favoriet is trouwens Vivisection.

Beltram was wel ikonisch voor die tijd... Energy Flash, Mentasm, Vortex, Mastermind...

Ik heb ooit eens samengewerkt met een van de gasten achter Human Resource en Source Code trouwens. Zeer koele gast, is nu IT'er bij een onderwijsinstelling. Geweldig om te horen hoe hij die tijd heeft beleefd en wat hij heeft meegemaakt.

En vergeet Maurice Steenbergen als je buurjongetje niet. Toch leuk om zo weer eens wat over hem te lezen.

Deleted member

Maurice was een klasgenootje. Leuke tijd mee gehad, totdat hij jaloers werd dat mijn demo's vaker werden gedraaid dan zijn demo's.

Maar dat heeft hij later meer dan goed gemaakt met RTS en Armageddon.

Ook een superplaat uit die tijd trouwens...

http://m.youtube.com/watch?v=0EXFJiokCkY
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 23:29:00
Maurice was een klasgenootje. Leuke tijd mee gehad, totdat hij jaloers werd dat mijn demo's vaker werden gedraaid dan zijn demo's.

Maar dat heeft hij later meer dan goed gemaakt met RTS en Armageddon.

Ook een superplaat uit die tijd trouwens...

http://m.youtube.com/watch?v=0EXFJiokCkY

Nou hoor ik weer waarom ik daar een verschrikkelijke pleurhekel  :o aan had/heb ;D

Martin!!!

Henk's testlijst at the moment  ^^
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: technative op oktober 25, 2014, 23:09:06
Haha... koel he! Mijn SpaceTrax favoriet is trouwens Vivisection.

Beltram was wel ikonisch voor die tijd... Energy Flash, Mentasm, Vortex, Mastermind...

Ik heb ooit eens samengewerkt met een van de gasten achter Human Resource en Source Code trouwens. Zeer koele gast, is nu IT'er bij een onderwijsinstelling. Geweldig om te horen hoe hij die tijd heeft beleefd en wat hij heeft meegemaakt.

Super !! De muziek van Human Resource en Source Code ging trouwens voor mijn persoonlijke smaak te veel de kant op van de hardcore/gabber house, een verandering die ook in Parkzicht op een gegeven moment waarneembaar was. Was niet echt mijn ding en ben meer liefhebber geworden van de wat meer groovy sound en deephouse. Was ook de reden dat ik met mijn matties zienderogen meer naar Carrera en Barocci in Zundert ging  ;)
Gave tent destijds dat Barocci, goede sfeer, mooie dames en......travestieten  :wacko:
Jammer dat het uiteindelijk gesloten is  :(

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op oktober 26, 2014, 00:00:28
Henk's testlijst at the moment  ^^

Ha Martin, hoe is tie ?  :pompom:

Nog een mooi testnummer voor Henk, weer eens wat anders als Jean Pierre van Marcus Miller  :D

K.N.O.R. Kicking Noise Of Rotterdam
http://www.youtube.com/watch?v=inwHO1VRCQk&list=PL7D015B9B06BF63A1
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op oktober 26, 2014, 00:00:28
Henk's testlijst at the moment  ^^

hahahaha. Ben benieuwd hoe dat bij jou zou klinken Martin ;D 8)

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op oktober 26, 2014, 00:04:59
Ha Martin, hoe is tie ?  :pompom:

Nog een mooi testnummer voor Henk, weer eens wat anders als Jean Pierre van Marcus Miller  :D

K.N.O.R. Kicking Noise Of Rotterdam
http://www.youtube.com/watch?v=inwHO1VRCQk&list=PL7D015B9B06BF63A1

Goed Jan en met jou?

Binnenkort weer eens afspreken want ik wil graag is al je nieuwe aanwinsten zien en vooral beluisteren! ?

mainly British stuff

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op oktober 26, 2014, 00:04:59
Ha Martin, hoe is tie ?  :pompom:

Nog een mooi testnummer voor Henk, weer eens wat anders als Jean Pierre van Marcus Miller  :D

K.N.O.R. Kicking Noise Of Rotterdam
http://www.youtube.com/watch?v=inwHO1VRCQk&list=PL7D015B9B06BF63A1

Dat gooi je toch niet door je Pass he Jan?
Ik denk dat de siltech's het flink voor de kiezen hebben gehad bij jou en nu weer helemaal moeten wennen aan wat ze nu voorgeschoteld krijgen. ;)
Overigens lukt dat al heel aardig.

Deleted member

Hahahaha... mjn vader zou zeggen "paarlen voor de zwijnen..."

Woehahaha... [emoji23]
Stereo-fan for life!

YamahaRXV

#20823
Citaat van: Martin!!! op oktober 26, 2014, 00:10:36
Goed Jan en met jou?

Binnenkort weer eens afspreken want ik wil graag is al je nieuwe aanwinsten zien en vooral beluisteren! ?

Hij gaat lekker Martin, en wat betreft de set: die klinkt helemaal naar mijn zin, erg tevreden  :music:

Maar we spreken binnenkort wel weer even wat af  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op oktober 26, 2014, 00:06:59
hahahaha. Ben benieuwd hoe dat bij jou zou klinken Martin ;D 8)

Dat weet je toch wel? De NDX is niet meer dus het klinkt ietsies anders.....beter.....goedkoper.....zo'n plastickastje. G

pm of app je binnenkort ff Henk, wil je graag mijn LP12 weer eens laten horen  :P
mainly British stuff