Wat is nou het mooiste a/v interieur dat je ooit hebt gezien ?

Gestart door Fatalfelix, november 14, 2006, 15:25:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WickedGame

Citaat van: jaco op december 15, 2006, 13:30:45
Hoe veel heb je met Photoshop gedaan ? Met die hoeveelheid omgevingslicht nog zo'n zwart level zou al te mooi zijn  ;D

Maar ik zie op de foto's daarboven ook geen spleet in het plafond, dus is het scherm wel echt ? Als het wel echt is lijkt het zo op het 1e gezicht behoorlijk onopvallend.

Is niet mijn ruimte he ;) Maar het idee is haalbaar dat wel. In de loze koker kan  gemakkelijk een scherm weggewerkt worden. En op een ander plaatje wat in het profiel van diegene staat heeft die wel degelijk een beam hangen.



Als je de eerste foto goed bekijkt zie je overigens wel een spleet zitten. Dus hij heeft wel degelijk een scherm eruit. Het plaatje lijkt me wel geshopped erin. Maar het idee is goed en mooi weg gewerkt.

LittleNinja

@WickedGame

Ik begrijp jouw ideaal wel! Het is een mooie ruimte zo!
Sparen maar...  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jaco

Citaat van: WickedGame op december 15, 2006, 13:42:15
Als je de eerste foto goed bekijkt zie je overigens wel een spleet zitten. Dus hij heeft wel degelijk een scherm eruit. Het plaatje lijkt me wel geshopped erin. Maar het idee is goed en mooi weg gewerkt.
Je hebt gelijk, het is wel onopvallend gedaan, eerst niet gezien.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

ACQUA

deze vind ik ook niet onaardig, theatre van Rob Dingen



zou er iets verandert zijn ondertussen? Is al een tijdje oud

spotmatic

Met stip op 1: The Bridge Home Theater. Where no theater has gone before!

http://www.reighn.com/

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

LittleNinja

@Acqua.. Ziet er inderdaad erg mooi & comfy uit! Zo te zien ( HD Theater ) is hij redelijk up to date, toch?

@Spotmatic.. Ik vind het meestal erg kitscherig worden als men het zo ver doordrijft. De waardering ervoor begrijp ik uiteraard wel!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

hij heeft een cine 9 dan is ie zoizo hd up to date, als ik t goed hebbe kunnen die tot 2000p projectren...

jaja mooi speelgoed:P maar helaas wel erg duur

astrobart

Citaat van: spotmatic op december 15, 2006, 20:00:17
Met stip op 1: The Bridge Home Theater. Where no theater has gone before!

http://www.reighn.com/



ja deze is cool ja maar dan aub in combinatie met  dit:  http://gallery.avsforum.com/data/509/W_1_Mayers_New_HT_07.JPG   scherm :P


of was dit een andere film  ;D

astrobart

is er nog niemand op het briljante idee gekomen voor een big lebowski theater, dwz een bowling baan bankje inclusief dat ding waar de ballen uit komen en dan ipv die punten projector een leuke barco in dat ding bouwen

(of een kleine sony of zo voor in een mini ht)

http://chronicle.augusta.com/images/headlines/022798/B_BIG_LEBOWSKI.jpg

Marcel_T.

Hier staan ook een paar mooie voorbeelden:
http://panasonic.co.jp/pavc/global/viera/popup/style_gallery/index.html

(waarschijnlijk gephotoshopped, maar het gaat om het idee...)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

LittleNinja

Citaat van: Marcel_T. op januari 10, 2007, 13:06:10
Hier staan ook een paar mooie voorbeelden:
http://panasonic.co.jp/pavc/global/viera/popup/style_gallery/index.html

(waarschijnlijk gephotoshopped, maar het gaat om het idee...)

Hele mooie interieurs!! Onder het mom van "Heb je daar al een TV?"...

Maareh, het gaat toch om een AV interieur? Toch niet alleen de intergratie van een TV??  :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Marcel_T.

Op één van die foto's staat wel een speaker hoor!  ;D
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

LittleNinja

Citaat van: Marcel_T. op januari 10, 2007, 14:45:00
Op één van die foto's staat wel een speaker hoor!  ;D

Op allemaal... maar ik bedoel LOS van de TV...  :P  >:D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gullwing

Citaat van: spotmatic op december 15, 2006, 20:00:17
Met stip op 1: The Bridge Home Theater. Where no theater has gone before!

http://www.reighn.com/



Een wat late reactie na een maand  ;D maar zie deze topic nu pas, helemaal geweldig dit in Star Trek sfeer, elk moment kan Captain Kirk binnenstappen hier, hier moet je natuurlijk wel heel zwaar fan van zijn om zover te gaan, maar erg mooi en leuk gedaan.

Sommige gaan ver in hun Star Trek adoratie, ben ooit eens in Duitsland geweest toen de Star Trek Tour Europa aan deed en de Bridge en enkele andere ruimte's van de Enterprise NCC 1701D van the Next Generation op ware grote te bezichten waren, met loslopende Klingons aan boord  ::) snapte dat niet helemaal maar ok, maar sommige bezoekers waren ook als hun favourite personage uitgedost en heb er met verwondering naar zitten kijken, alleen dat al was de moeite waard, ik vind Star Trek ook erg leuk, vooral alles met Kirk, Spock en Bones die chemie tussen die 3 acteurs is in geen enkele andere Star Trek spin off nooit meer geevenaard, maar loop niet in me Star Trek pakkie in de rondte hier, maar sommige gaan heel ver.

Erg leuk om dit te zien  ;D
Atoll ST200 Signature, 2x Atoll AM200 Signature, Cambridge CXU, B&W Nautilus 802N

Marcel_T.

Citaat van: LittleNinja op januari 10, 2007, 15:36:57
Op allemaal... maar ik bedoel LOS van de TV...  :P  >:D

Ik ook, kijk nog maar eens goed. Maar je punt is gemaakt, verder met de mooie interieurs!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

PhoneTech

Sony 37EX500; Denon X4000; HTPC ;Elac FS108.2 ; Epson TWH3200

PhoneTech

ow...En wie zich afvraagt wat dat eerste plaatje op de TV is, dat is een aflevering van Jiskefet!
Sony 37EX500; Denon X4000; HTPC ;Elac FS108.2 ; Epson TWH3200

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema



Erik van Voorst (in memoriam)

Ben ook wel tevreden met mijn eigen HT...ook al heb ik nog geen HD.... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

LittleNinja

Citaat van: PhoneTech op januari 10, 2007, 16:57:35
hehe...Mijn bijdrage ;)

Mooi strak meubel. Waar komt die vandaan?

Ik had voorheen mijn center ook in de kast staan... klonk belabberd!! Ben blij dat hij nu op het dressoir staat!
Hoe is dat bij jou? ( Uitgaande dat dit van jou is... )

Citaat van: Erik van Voorst op januari 12, 2007, 18:13:50
Ben ook wel tevreden met mijn eigen HT...ook al heb ik nog geen HD.... ;D

Hebbie misschien een lichtere foto??

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

PhoneTech

Citaat van: LittleNinja op januari 14, 2007, 11:34:52
Mooi strak meubel. Waar komt die vandaan?

Ik had voorheen mijn center ook in de kast staan... klonk belabberd!! Ben blij dat hij nu op het dressoir staat!
Hoe is dat bij jou? ( Uitgaande dat dit van jou is... )

Hebbie misschien een lichtere foto??



Meubel heb ik zelf gemaakt ;) Kijk hier maar naar: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=50309.0
Sony 37EX500; Denon X4000; HTPC ;Elac FS108.2 ; Epson TWH3200

WickedGame

Ben benieuwd of er nog meer design achtige interieurs zijn, mag ook van jezelf. Wil wat inspiratie gaan opdoen voor een aankomend appartement. Moet dus geintegreerd gaan worden met me woonkamer en tja dit zijn ideale topics om inspiratie op te doen.

Weet niet of er mensen nog sites of dergelijke kennen waar men inspiratie kan opdoen voor inrichting en eventueel in combinatie met audio.

Arno P

Citaat van: astrobart op december 16, 2006, 20:01:03
is er nog niemand op het briljante idee gekomen voor een big lebowski theater, dwz een bowling baan bankje inclusief dat ding waar de ballen uit komen en dan ipv die punten projector een leuke barco in dat ding bouwen

(of een kleine sony of zo voor in een mini ht)

http://chronicle.augusta.com/images/headlines/022798/B_BIG_LEBOWSKI.jpg

Hm ::)....als ik ooit ga verhuizen... ;D ;)

v-kevin

Citaat van: Arno P op juni 19, 2007, 21:36:35
Hm ::)....als ik ooit ga verhuizen... ;D ;)

of geen rekening met de waf te moeten houden. :-X ;D

m.v.g. kevin