Verslagen demo van een High-End surround / stereo ervaring 27-01-2007 bij Kharma

Gestart door jan-rotterdam, november 7, 2006, 22:00:25

Vorige topic - Volgende topic

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Paulie

Wij zouden graag in de ochtend sessie ingedeeld willen worden. Midcall en Paulie. In de middag afspraken in Breda dus dat kan mooi gecombineerd worden.

groet

paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Rielplayer

Wij zouden ook graag de ochtensessie bij willen wonen, indien nog mogelijk.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

jan-rotterdam

B.J.

Citaat van: FrankB op januari  5, 2007, 11:18:51
Ik ook graag de ochtendsessie indien mogelijk :)

Ik zou ook graag de ochtendsessie bijwonen. Frank kan ik met jou mee rijden? Misschien wil Menno ook wel mee. Die is binnenkort toch weer in NL?

Martin_M

Volgens mij zit ik straks alleen in de middagsessie  ;D. (bij deze dus..)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

DA BoSS

Citaat van: Martin_M op januari  5, 2007, 16:21:49

ik ook graag de rustige middagsessie 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

advr

hmmmm, ik moet afhaken. ??? ??? :-X

ik heb er wat verplichtingen op die zaterdag bij gekregen waar ik niet onder uit kan, balen echt balen!!

streep me maar weer door helaas. maar nu heeft een ander weer de kans om mee te gaan ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

-V-

eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Audiofiel

Citaat van: Martin_M op januari  5, 2007, 16:21:49

Dan kom ik gezellig meedoen in de middagsessie. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jan-rotterdam

Alle info weer verwerkt, advr verwijderd en -V- erbij geplaatst.

Nog 3 weken .....

Groeten Jan

B.J.

Citaat van: jan-rotterdam op januari  6, 2007, 02:02:38
Alle info weer verwerkt, advr verwijderd en -V- erbij geplaatst.

Nog 3 weken .....

Groeten Jan

Top!

Jenkins

Audiofiel

Citaat van: DA BoSS op januari  5, 2007, 19:37:14
ik ook graag de rustige middagsessie 8)

Grote vraag is wanneer die hele audioclub (15 man!) komt luisteren... :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jean Sibelius

Citaat van: Audiofiel op januari  6, 2007, 08:16:57
Grote vraag is wanneer die hele audioclub (15 man!) komt luisteren... :-\
Weet blij dat niet de hele club komt luisteren, dan hadden we met 45 man gezeten (+ de vrouw van Jenkins) ;D

Maar sommige komen 's ochtends andere weer 's middags.
Moeilijk op te sturen, maar wat ik zo heb gehoord aan reacties zal het zo'n 50 - 50 zijn...

Groetjes, Jan (die zelf 's ochtends en 's middags aanwezig is) 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

Info verwerkt.

Zijn er nog mensen die foto's kunnen / willen gaan maken (leuk voor de overige forumleden) ?

Groeten Jan

Jean Sibelius

Citaat van: jan-rotterdam op januari  6, 2007, 11:08:48
Info verwerkt.

Zijn er nog mensen die foto's kunnen / willen gaan maken (leuk voor de overige forumleden) ?

Groeten Jan
Ik zal in ieder geval een camera meenemen!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

FFF

Het maakt mij niet zoveel uit, heb de hele dag vrij gepland, maar laten we zeggen de middagsessie omdta ik verwacht dat die het rustigste is.

jan-rotterdam

jan-rotterdam

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jan-rotterdam

Tinus_

Jan,

Kan jij aangeven in welke prijsklasse de speakers van set 1 t/m 4 vallen?

Het is natuurlijk wel leuk om naar speakers van €35000 te luisteren maar die gaan er bij mij nooit komen.

Groetjes Martijn
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |