ACQUA is verhuisd...

Gestart door ACQUA, november 1, 2006, 16:19:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ACQUA

tja de zoektocht naar andere luidsprekers blijft gaan natuurlijk, alleen wordt het nu nog moeilijker qua plaatsing maar daar kom ik wel uit denk ik.

vieze freddie

en waar ist?
nog korter tegen ST-Jozef-city 8)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

nope beetje verder nu, over de brug buiten het dorp  ;D

ACQUA

Voila,net getekend. nu nog enkele maandjes geduld...

ACQUA

Nu wil ik in het nieuwe appartement men plasma loskoppelen van de voet, en zoals Mikeske, vastmaken aan het meubel. Om de afstand tussen muur en meubel zo kort mogelijk te houden zou ik 2 platte stalen latten willen gebruiken en deze dan zilver spuiten. Zou een dikte van 6mm en 30mm breed stevig genoeg zijn of zou het dan nog "wiebelen"?

Of kan ik iets anders gebruiken hiervoor?

ACQUA

mikeske

Citaat van: ACQUA op januari 22, 2008, 17:53:25
Nu wil ik in het nieuwe appartement men plasma loskoppelen van de voet, en zoals Mikeske, vastmaken aan het meubel. Om de afstand tussen muur en meubel zo kort mogelijk te houden zou ik 2 platte stalen latten willen gebruiken en deze dan zilver spuiten. Zou een dikte van 6mm en 30mm breed stevig genoeg zijn of zou het dan nog "wiebelen"?

Of kan ik iets anders gebruiken hiervoor?

ACQUA

ik heb hier een houten balk voor genomen.
Als je wil dan zoek ik wat foto's van de montage  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

1e kabelupgrade: Rittal stekkerblok van Molle
2e kabelupgrade: Canare 4S11 speakercable van HifiSupply
3e kabelupgrade: SUPRA EFF-ISL interconnect van ht-kabouter (analoog maar ook digitaal te gebruiken)

word verwacht: DIY powercords en nog wat...



molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ACQUA

Dank u Molle, kben nog op zoek naar de Lorad powercable. Heeft 1 van onze sponsors deze? Of andere kabels van Supra?  Heeft er iemand een idee met welk merk Supra te vergelijken is?

ACQUA

Alweer een nieuwtje, nu voor de powercords:

4x

ACQUA

and it's going from bad to worse:
de partner vertrekt en ik ga terug naar het ouderlijk huis  :-\

nouja dan blijft er meer budget over voor upgrade's  ;)

to be continued...

ACQUA

mikeske

Citaat van: ACQUA op maart 28, 2008, 18:55:29
and it's going from bad to worse:
de partner vertrekt en ik ga terug naar het ouderlijk huis  :-\

nouja dan blijft er meer budget over voor upgrade's  ;)

to be continued...

ACQUA

ai, das wel balen  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

nouja eigelijk valt het 'nog' mee.  We zijn momenteel te hard met ons werk bezig en hebben weinig tijd voor elkaar.  We woonden eigelijk gewoon samen en deelden de kosten.  Maar het komt toch nog hard aan hoor...

ACQUA

vieze freddie

#113
...always look on the bright side of life ;)
zie maar da ge u der rap overzet!
als ge u een beetje alleen en zielig  >:D voelt moette maar is langskomen en een bekke wii-en, daar worde direkt vrolijker van!
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ACQUA

gisteren al eens gaan rondkijken voor nieuwe spulletjes: dit wordt deze week nog besteld:
een nieuw zetelbed (is praktischer)


een Telenet HD digicorder


en al in bezit, zit nog te wachtten op wat meer keuze in de bluray wereld


ACQUA

er zullen stillaan wel wat meer upgrades volgen, aangezien er meer budget vrijkomt  ;D

HTip

Ik heb net je hele verhaal gelezen. Mooie set, maar ook sterkte man.

Echter vandaag al je zorgen opzij want...

met je verjaardag!!

Maak er een leuke dag van ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

gelukkig verjaardag man  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Dank u  ;D heb net een zware nacht gehad ... komt ervan als je vrijgezel bent en jarig hehehehe  :P ;D

ACQUA

#118
En we zijn weer wat verder... oude kamer, nieuwe meubels
Momenteel nog druk met uitpakken en het staat hier nog vol met dozen,nouja we komen er wel
Al even een foto'tje hoe het er momenteel uitziet

De nieuwe IQ3's zijn schitterend alleen vraag ik mij af of het nadelig is om ze rechtstreeks op het tv-meubel te zetten,zou ik nog winst kunnen behalen met dempers of spikes?


ACQUA

Op 10/12/2009 is het zover, ons 1e huisje...   :pompom: Er moet nog veel gebeuren voor het instapklaar is, zeker 2 jaartjes werk maar we hebben er zin in.



Koen


mikeske

Feli man, komt er een apparte ht ruimte of komt het in de woonkamer te staan ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Citaat van: mikeske op november 22, 2009, 23:45:21
Feli man, komt er een apparte ht ruimte of komt het in de woonkamer te staan ?

Merci Mike.

Alles komt in de woonkamer, een aparte HT ben ik niet voor.  Ook qua plaats en budget is er niets voorzien.  Wel ga ik zoveel mogelijk rekening te houden met de stroomvoorziening en aansluitpunten voor speakers en mss naar de toekomst toe een projector.  Alle tips hiervoor zijn welkom.

Koen

mikeske

waar is het ergens gelegen ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

ACQUA

Londerzeel, Sint-Jozef.  Morgenavond hebben we onze 2e afspraak met de architect en dan kan ik mss al een plannetje posten.  Momenteel heb ik enkel schetsen maar de zithoek wordt zo'n 5,5x5m.  We gaan niet strak verbouwen maar eerder rustiek/pastorij.

Koen

ACQUA

Even verder gaan op dit verhaal;

We zitten nu in een fase van hoe, wat en waar en zit ik met wat vragen over kabels trekken ed:

Ik zat zelf te denken om wachtbuizen te steken vanuit de technische ruimte tot achter de plaats waar de versterker ed komt ivm later te upgraden met een NAS of eventuele nieuwe kabels zoals glasvezel?
Ook dacht ik een wachtbuis te plaatsen vanaf de plaats waar de versterker komt naar de achterkant van de woonkamer om later eventueel te upgraden naar 5.1/7.1 en/of een sub?

Wat mag ik plaatsen van stroomkabels zodat ik toch 'in regel' blijf voor de elektrische keuring?  Hier in België moet men kabel trekken met harde kern.  Iemand een idee hiervoor?
En hoe verdeel ik best de aansluitpunten/kringen?
TV/blu-ray/versterker/digibox/netwerkspeler/router/...

Als coax voor digiTV dacht ik te gaan voor Supra?

Nog iemand tips/ideetjes?

Koen