Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

chansig

#5200
Quote from: solitaire on May 29, 2017, 19:05:38
zie je afbeelding zo alsof ongecorrigeerd / gecorrigeerd boven elkaar staan

en hoe er een 'gat in het middengebied' is ...

een kanaal ziet er dan zo uit:
:D

Da's geen gat maar een krater....overigens geen last van die krater als het gaat om de weergave. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

solitaire

Dat zal best, je hangt gewoon een deken voor het gat om het te verbergen ...
Hinterm Horizont geht's weiter.

chansig

Het is een zwart gat...dus dat is juist goed...hoe meer zwart hoe beter.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

solitaire

En jij wilde met DSP die gaten juist vullen ... zie je nu dat 'geen DSP' veel beter is voor je audio ...  :D
Hinterm Horizont geht's weiter.

Markus2

 :D :D

Hij gaat lekker zo. Volhouden!

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

In my eyes, indisposed
In disguises no one knows
Hides the face, lies the snake
The sun in my disgrace
Boiling heat, summer stench
'Neath the black the sky looks dead
Call my name through the cream
And I'll hear you scream again

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come (won't you come)

Stuttering, cold and damp
Steal the warm wind tired friend
Times are gone for honest men
And sometimes far too long for snakes
In my shoes, a walking sleep
And my youth I pray to keep
Heaven sent hell away
No one sings like you anymore

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come (black hole sun, black hole sun)

Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)

Hang my head, drown my fear
Till you all just disappear

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come (black hole sun, black hole sun)
Won't you come
Won't you come

Ik ben dan de zon...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

'T stralend middelpunt.

Groet, Mark ;D
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

solitaire

Quote from: chansig on May 29, 2017, 21:04:54
...

Ik ben dan de zon...

Gr. Hans

natuurlijk Hans



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Perfectionist

#5208
Helaas reacties nav adminoptreden alleen per PB, dat is nou eenmaal de regel. Topic wordt hier geschoond. Verder is er alleen maar een waarschuwing gegeven, hetgeen een mild middel is, om mensen opmerkzaam te maken dat hun toonzetting steeds harder en persoonlijker wordt. Om erger te voorkomen. Als iemand zuigt is de reactie nog steeds niet goed. Dat kun je een kaart aannaaien noemen, maar je laat jezelf ertoe verleiden.

We hebben ook een signaal willen geven dat in showcase topics steeds zaken aan de hand zijn, en dat mensen melden bij ons dat ze er geen zin meer in hebben. Vanaf nu wordt daar ook echt direct op gemodereerd. Showcae topics moeten voor de eigenaar veilig voelen om over verbeteringen in hun set te posten zonder dat direct de bewijsbaarheids vraag wordt geopperd. Daar is een speciaal board voor en dat is nu GENOEG gezegd.

Mensen die vedere vragen hebben kunnen zich achter de schermen melden.
Een beter forum begint bij jezelf.

op eigen verzoek verwijderd.

De set van Hans... zou die geschoren zijn?

Of met een hoop zwart ertussen..?

Ik kan me in ieder geval één iemand voorstellen die waarschijnlijk heel veel zwart tussen de noten heeft....

:tounge: ;D

chansig

Tsja...wel iets van een zwart gat waar de HDD in verdwijnt. Of toch niet ? Sinds gisteren weer aangesloten en wil maar niet verdwijnen. Eens zien of dit een blijvend probleem is of dat hij toch weer besluit in het zwarte gat te verdwijnen.

Voor de rest klinkt het als een klokje. Zaterdag komen er 25 audio/muziek liefhebbers op bezoek...meeting incl bbq. Die mogen 1 voor 1 even luisteren en hun oordeel geven. Vooraf de waarschuwing: Negatief is huis uit en niet meer mee mogen eten. Of het blijft druk of ik zit uiteindelijk alleen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Goed bij deze het verzoek aan Contour om niet meer te posten in mijn showtopic. Ik vind je posts niet uitblinken in gemeende interesse, eerder in het zoeken naar een mogelijkheid om iets negatiefs te benoemen, gewoon omdat het kan. Dit heeft er vandaag mede voor gezorgd dat een aantal mensen een waarschuwing hebben gekregen en zelfs 1 persoon een ban.

Dus laat dit topic met rust. Kunnen hier mensen reageren die echt geïnteresseerd zijn.

En ja ik heb een spiegel en ja ik weet wat ik doe en ja ik weet dat het hypocriet is. Dat zij dan maar zo.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Ik lees toch weinig negatiefs in Walter's posts, eerlijk gezegd.  :unsure: Maar goed, jullie gaan al wat langer terug naar ik meen.

Quote from: chansig on May 30, 2017, 16:02:53
Goed bij deze het verzoek aan Contour om niet meer te posten in mijn showtopic. Ik vind je posts niet uitblinken in gemeende interesse, eerder in het zoeken naar een mogelijkheid om iets negatiefs te benoemen, gewoon omdat het kan. Dit heeft er vandaag mede voor gezorgd dat een aantal mensen een waarschuwing hebben gekregen en zelfs 1 persoon een ban.

Dus laat dit topic met rust. Kunnen hier mensen reageren die echt geïnteresseerd zijn.

En ja ik heb een spiegel en ja ik weet wat ik doe en ja ik weet dat het hypocriet is. Dat zij dan maar zo.

Gr. Hans

Ben je niet bang dat het hier dan wel héél erg rustig gaat worden?  :tounge2:

Groeten...

chansig

  :D

Zolang jij blijft posten is het voor mij al geslaagd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot


HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 30, 2017, 18:32:48
Dus als je groot liefhebber bent van tweaks dan mogen daar in een showcase geen vragen over worden gesteld. En zelfs als iemand wetenschappelijke er helemaal naast zit dan ook dient men verre van repliek te blijven?

Dat betekent ook dat wanneer de 'eigenaar' van een draadje alles wetenschappelijk beziet en groot fan is van de ABX daar in zijn draadje ook geen twijfels over mogen worden geuit?

Gaat een schrale boel worden....

Wetenschappelijk ergens naast zitten... het is een beetje raar om mensen in naam van de wetenschap belachelijk te maken terwijl je zelf geen wetenschapper bent. Het gaat om het hoge toontje waarmee het gelijk van een ander wordt beleden.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Volgens mij is dat niet de essentie van de post van Baard.

En nee natuurlijk mag dat niet Huub.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 30, 2017, 18:41:04
Wetenschappelijk ergens naast zitten... het is een beetje raar om mensen in naam van de wetenschap belachelijk te maken terwijl je zelf geen wetenschapper bent. Het gaat om het hoge toontje waarmee het gelijk van een ander wordt beleden.

Ha Huub,

Fijn dat je reageert.  :smile: Helaas lees je iets anders dan wat ik (hier) nu bedoel. Ik zal het nogmaals proberen.

Perfectionist schrijft:

Quote from: Perfectionist on May 30, 2017, 13:23:56
Showcae topics moeten voor de eigenaar veilig voelen om over verbeteringen in hun set te posten zonder dat direct de bewijsbaarheids vraag wordt geopperd.

Waarop ik vraag of dat dus andersom ook geldt?

Zoals jij dus MAW niet meer in je ( helaas gesloten) draadje wenst en Hans nu contour hier niet meer wenst te zien. Mijn inziens zou dat een enorme verschraling aanrichten...

Wat betreft de rest van je bericht laat ik het even, goed?

twani

#5218
zoiets?

Vooral de termen "verschillende mening" en "met elkaar in discussie gaan" vallen op.


Lijkt me een prima uitgangspunt ;)

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 30, 2017, 19:01:08
... Zoals jij dus MAW niet meer in je ( helaas gesloten) draadje wenst en Hans nu contour hier niet meer wenst te zien. Mijn inziens zou dat een enorme verschraling aanrichten...

Zeau dat is vriendelijk! Ik vind je gelijk weer aardig.  ;D

C'est le ton qui fait le musique. In mijn draadje dachten we het samen op te lossen dus af en toe was er wat mailcontact. Er is nooit iets aan een moderator gemeld totdat ik het te gortig vond en stopte. Een paar jaar geleden zat ik op GeenStijl te rellen als Gutmensch, dat vond ik toen nog leuk. Nu doet het me pijn om assertief te moeten zijn. Dus al dat gehak en al die herhalingen zijn nu passé. Heerlijk.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

En zo hoort het ook Huub...zonder mod oplossen. Om heel eerlijk te zijn vind ik het gewoon bizar dat ik kan vragen aan iemand om niet meer te posten in mijn draadje...puur omdat zijn manier van posten me niet aanstaat. Is echt mijn probleem...niet dat van Contour. Maar op deze manier kan ik lekker mijn eigen verantwoordelijkheid bij de ander neerleggen. Als ik Contour zou zijn zou ik me er dus niets van aantrekken. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 30, 2017, 19:54:51
Zeau dat is vriendelijk! Ik vind je gelijk weer aardig.  ;D

Jij op GS..? Ik vind je gelijk niet aardig meer!

;D

Mijn inziens is het juist leuk als een discussie soms wat uit de bocht vliegt, als er hier en daar wat spaanders vallen en als de standpunten verschillen. Jij hoort vanalles en ik maar weinig maar als we een gehoortest doen waarschijnlijk ongeveer hetzelfde. Jij gaat uit van ervaringen, ik wil het graag bewezen zien door wetenschap.

Maar dat alles maakt mij niet meer dan jou en jou niet minder dan mij... Oh nee!

En weet je Huub, meestal maakt het mij niet uit als er iemand wordt verzwolgen door het audiofiele monster maar bij jou doet dat soms wat pijn....

;D  ;)

Zo, weer genoeg liefdesbetuigingen. Mafkees met je tweaks!

HuubF

#5222
Quote from: Baardmannetje on May 30, 2017, 20:06:48
Jij op GS..? Ik vind je gelijk niet aardig meer!

;D

Mijn inziens is het juist leuk als een discussie soms wat uit de bocht vliegt, als er hier en daar wat spaanders vallen en als de standpunten verschillen. Jij hoort vanalles en ik maar weinig maar als we een gehoortest doen waarschijnlijk ongeveer hetzelfde. Jij gaat uit van ervaringen, ik wil het graag bewezen zien door wetenschap.

Maar dat alles maakt mij niet meer dan jou en jou niet minder dan mij... Oh nee!

En weet je Huub, meestal maakt het mij niet uit als er iemand wordt verzwolgen door het audiofiele monster maar bij jou doet dat soms wat pijn....

;D  ;)

Zo, weer genoeg liefdesbetuigingen. Mafkees met je tweaks!

Rellen op GeenStijl als linksmens dus. Moet ik nu niet meer aan denken.

Het is lief dat je je zorgen om me maakt. Ik zou dan ladingen liefde verwachten.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

#5223
Quote from: HuubF on May 30, 2017, 20:22:45
Het is lief dat je je zorgen om me maakt. Ik zou dan liefde verwachten, geen zurigheid.

Die zurigheid die proef jij alleen. Ik ben niet zuur namelijk. Wel enorm verbaast. Soms.

Laten we het experiment aangaan. Jij gaat gewoon weer los in je geopende draadje en ik zal mijn punt enkel liefdevol proberen over te brengen. Vinnik wel een uitdaging.



HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 30, 2017, 20:33:55
Die zurigheid die proef jij alleen. Ik ben niet zuur namelijk. Wel enorm verbaast. Soms.

Laten we het experiment aangaan. Jij gaat gewoon weer los in je geopende draadje en ik zal mijn punt enkel liefdevol proberen over te brengen. Vinnik wel een uitdaging.

Waarom dan. Als we elkaar zien kunnen we er om lachen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)