Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

Richard70… and 3 Guests are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 19:53:14
Weet je waar ik een beetje een probleem mee heb? Jij en Chansig zetten een toontje op alsof jullie niet worden begrepen. Maar ondertussen zijn jullie wel een beetje dom bezig door eerst het geluid te accepteren zoals het is (en wij moeten dan uitkijken dat we niets lulligs zeggen) en nu weer iedereen voor gek te verklaren dat we die Arc actie niet helemaal begrijpen. Ik had stellig de indruk dat jullie maandenlang zielsgelukkig met je eigen geluid zijn geweest. Ondertussen werd de rest van de wereld voor gek verklaard omdat ze wel gewoon bleven experimenteren.

Ik vraag me af of je dat wel begrijpt.

Hoezo dom?

Ik ben vanaf dat mijn speakers hier stonden bezig geweest om een DSP te zoeken die naar mijn zin was. In eerste instantie zou ik de DSP van mijn speakers gebruiken. Daar heb ik in overleg vanaf gezien. Ik heb de filterinstellingen wel goed bewaard maar toch...

Je hebt mij nooit gevraagd wat ik van het geluid hier vond. Desondanks heb ik aangegeven dat er nog best wat te doen was.

Nog goesting om te horen waar ik een beetje problemen mee heb?

HuubF

Quote from: chansig on May 15, 2017, 20:01:48
Ik geef al een tijdje aan dat het altijd beter kan. Dat is ook nu het geval en toch ben ik zielsgelukkig. Daarnaast experimenteer ik op een ander vlak dan jij dat doet. Ik begrijp inderdaad weinig van jouw wijze van zoeken en toeschrijven van veranderingsmogelijkheden aan apparaten en bv kabels. Dus je experimenteert mijn inziens met zaken die er weinig tot niets toe doen. Hier scheiden onze overtuigingen behoorlijk. Jij verklaart vervolgens mij voor gek en ik jouw...of visa versa.

Gr. Hans

Ik verklaar je niet voor gek, ik constateer dat je net zo gek bent als de rest.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Oke...goed dat je deze correctie geeft.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 20:08:23
Hoezo dom?

Ik ben vanaf dat mijn speakers hier stonden bezig geweest om een DSP te zoeken die naar mijn zin was. In eerste instantie zou ik de DSP van mijn speakers gebruiken. Daar heb ik in overleg vanaf gezien. Ik heb de filterinstellingen wel goed bewaard maar toch...

Je hebt mij nooit gevraagd wat ik van het geluid hier vond. Desondanks heb ik aangegeven dat er nog best wat te doen was.

Nog goesting om te horen waar ik een beetje problemen mee heb?

Probeer dan eerst eens een wat relaxter toontje op te zetten. Dat gedram van jou, waarbij jij steeds de beste blijkt te zijn, is niet bepaald leuk.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 20:12:00
Probeer dan eerst eens een wat relaxter toontje op te zetten. Dat gedram van jou, waarbij jij steeds de beste blijkt te zijn, is niet bepaald leuk.

Pardon?


Contour

#5005
Ik mag hopen dat je best begrijpt wat Huub bedoelt, want echt, het ligt er dik op hoor...

;) ;) ;)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Nee, kom nou maar door ook.


Sirius666

Quote from: Contour on May 15, 2017, 20:17:46
Ik mag hopen dat je best begrijpt wat Huub bedoelt, want echt, het ligt er dik op hoor...

;) ;) ;)

Wat is jouw belang bij deze bemoeienis? Toevallig ook al in Huub's topic jegens MAW. Gedraag je als een volwassen vent, kleuter. Dank je wel.


Contour

Mijn belang is dat als lezer van dit topic ik me ook enorm erger aan dat contnue gedram en haantjes gedrag, en dus aangeeft dat Huub zijn opmerking hierover m.i. meer dan terecht is.

Sirius666

#5010
Apart aangezien daar juist in dit (Hans') topic weinig tot zeer weinig sprake van is.

Als je het hier terugleest dan zal je merken dat juist de inmenging van Huub en Frank na aanschaf van de Paradigm voor de discussies zorgt ;) En zich met name richt op het ARC gedeelte terwijl iig Huub daar 0 ervaring mee heeft.

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 20:19:40
Nee, kom nou maar door ook.

Jij ging mij toch uitleggen wat jou niet bevalt?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Huub, je gaat je spelletjes maar met iemand anders spelen.


Sirius666

#5013
Quote from: HuubF on May 15, 2017, 20:32:54
Jij ging mij toch uitleggen wat jou niet bevalt?

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 20:08:23
Hoezo dom?

Ik ben vanaf dat mijn speakers hier stonden bezig geweest om een DSP te zoeken die naar mijn zin was. In eerste instantie zou ik de DSP van mijn speakers gebruiken. Daar heb ik in overleg vanaf gezien. Ik heb de filterinstellingen wel goed bewaard maar toch...

Je hebt mij nooit gevraagd wat ik van het geluid hier vond. Desondanks heb ik aangegeven dat er nog best wat te doen was.

Nog goesting om te horen waar ik een beetje problemen mee heb?

Als jij niet antwoordt dan is hij jou geen verklaring schuldig. Even niet zo sneaky posten, Huub. Is zo doorzichtig als de pest.

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 20:36:18
Huub, je gaat je spelletjes maar met iemand anders spelen.

Dat dus.



chansig

In dit topic mag er gedramt worden...zij die er niet mee om kunnen gaan zullen het dan ergens anders moeten gaan zoeken.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Quote from: Sirius666 on May 15, 2017, 20:36:28
Als jij niet antwoordt dan is hij jou geen verklaring schuldig. Even niet zo sneaky posten, Huub. Is zo doorzichtig als de pest.

Waar bemoei jij je nou weer mee. Ik post helemaal niet sneaky.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Tjezus!

Huub zijn nieuwe hobby, kijken hoeveel mensen hij gebanned kan krijgen...

;D

chansig

Ik heb al een report to mod gedaan.. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


Markus2

Krijg de allemaal de drambam!

:D

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Sirius666

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 20:37:55
Waar bemoei jij je nou weer mee. Ik post helemaal niet sneaky.

Jawel, psychologische spelletjes horen op het Libelle forum :D

chansig

Quote from: frank2 on May 15, 2017, 18:59:25
Klopt, gewoon peperdure speakers kopen met dsp die je niet gebruikt en een dekbed om het beter te laten klinken.

Kan je hier nog even bij zeggen wat je ervan vindt dat ik dit doe ? Ben daar namelijk wel nieuwsgierig met name waarom het positief/negatief zou zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

yorkie13

misschien die lamp er nog eens een lichtje op laten schijnen. :D

chansig

Ik verwacht niet dat er hier een lamp gaat komen die het geluid verbeteren. Geld is op en er is geen "leenlamp".

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

 :popcorn:
Quote from: chansig on May 16, 2017, 14:53:48
Kan je hier nog even bij zeggen wat je ervan vindt dat ik dit doe ? Ben daar namelijk wel nieuwsgierig met name waarom het positief/negatief zou zijn.

Gr. Hans

Met de arc klinkt het beter neem aan zonder dekbed, dus je zou de dsp moeten gebruiken heb je geen dekbed nodig.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren