Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

HuubF

Quote from: chansig on May 15, 2017, 16:19:48
Heuhhh...oke...als dat jouw conclusie is prima. Maar dan lijkt het erop dat je nog steeds niet door hebt welke invloed de ruimte heeft op de weergave. Maakt niet uit.

Dat heb ik de afgelopen maanden zó vaak gehoord dat zelfs ik dat heb kunnen onthouden. Kracht van herhaling.

De 'conclusie' die getrokken zou zijn is trouwens gewoon een lijstje van alle mogelijkheden. Dus geen conclusie.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 16:29:13
Begrijp je er nou echt helemaal niets van?

Ik begin het inderdaad te begrijpen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:34:42
Ik begin het inderdaad te begrijpen.

Leg het mij dan eens uit?

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 16:35:41
Leg het mij dan eens uit?

Even rustig, vriend. Met jou is het op dit moment slecht communiceren.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

#4929
Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:33:52
Dat heb ik de afgelopen maanden zó vaak gehoord dat zelfs ik dat heb kunnen onthouden. Kracht van herhaling.

De 'conclusie' die getrokken zou zijn is trouwens gewoon een lijstje van alle mogelijkheden. Dus geen conclusie.

Klopt..verkeerd gelezen..excuus.

Dan heb je het onthouden...maar het lijkt, gezien je reacties, dat het maar lastig te begrijpen is. Je gegeven mogelijkheden geven dat overigens ook weer. De optie/mogelijkheid: Arc heeft een positief effect op de weergave zou er bv 1 kunnen zijn.

Je overtuigingen ed bepalen de mogelijkheden..niets raars aan overigens.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:33:52
Dat heb ik de afgelopen maanden zó vaak gehoord dat zelfs ik dat heb kunnen onthouden. Kracht van herhaling.

De 'conclusie' die getrokken zou zijn is trouwens gewoon een lijstje van alle mogelijkheden. Dus geen conclusie.

Gokelement dan.

Groet, Mark :D
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

HuubF

Quote from: chansig on May 15, 2017, 16:38:05
Dan heb je het onthouden...maar het lijkt, gezien je reacties, dat het maar lastig te begrijpen is. Je gegeven mogelijkheden geven dat overigens ook weer.

Ik begrijp niet wat er zo lastig te begrijpen is. Jij hebt nu een apparaatje waarmee je op dit moment mooi geluid ervaart. Prima toch?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:37:42
Even rustig, vriend. Met jou is het op dit moment slecht communiceren.

Slappe hap.

Markus2

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:41:46
Ik begrijp niet wat er zo lastig te begrijpen is. Jij hebt nu een apparaatje waarmee je op dit moment mooi geluid ervaart. Prima toch?

Probeer je hier nu stiekumpjes een gemeenschappelijke deler te poneren?

Groet, Mark ;)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

HuubF

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 16:42:42
Slappe hap.

Neen jonge man, ik ben dagen van het padje geweest door eerdere uitlatingen van jou. :)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Markus2

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:43:57
Neen jonge man, ik ben dagen van het padje geweest door eerdere uitlatingen van jou. :)

Twijfel is goed! Daarna is de (oude) overtuiging sterker geworden?

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

HuubF

Quote from: Markus2 on May 15, 2017, 16:43:43
Probeer je hier nu stiekumpjes een gemeenschappelijke deler te poneren?

Geen zin in discussie, that's all. Eigenlijk ziek.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Quote from: Markus2 on May 15, 2017, 16:45:35
Twijfel is goed! Daarna is de (oude) overtuiging sterker geworden?

Een goede raad: als je niet weet waarover het gaat hou dan je mond.  :)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Markus2

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:46:10
Geen zin in discussie, that's all. Eigenlijk ziek.

Ziek van de discussie(s) of letterlijk in de ziekenboeg vertoevende?

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:43:57
Neen jonge man, ik ben dagen van het padje geweest door eerdere uitlatingen van jou. :)

Dan kunnen we elkaar wat dat betreft de hand schudden.

;)

Markus2

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:47:05
Een goede raad: als je niet weet waarover het gaat hou dan je mond.  :)

Was 't zo erg?!

Groet, Mark  :D


Jaja, ik houd mijn mond al.
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

Quote from: HuubF on May 15, 2017, 16:41:46
Ik begrijp niet wat er zo lastig te begrijpen is. Jij hebt nu een apparaatje waarmee je op dit moment mooi geluid ervaart. Prima toch?

Is inderdaad prima...maar je lijkt meer te willen zeggen ?

Ik begrijp je overigens prima. Je hebt niets met digitaal ingrijpen, het apparaat is te goedkoop, vervolgens kom je met mogelijkheden (ingegeven vanuit je denkkader hoe jij tegen audio aankijkt) over wat er aan de hand zou zijn.

Het komt ws niet in je op dat het ook gewoon beter zou kunnen klinken. Niet voor mij..maar als gegeven.

Gr. Hans



Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Het meet alvast wel beter!

;D

chansig

#4943
Ow...en ziek worden van forummen is natuurlijk niet de bedoeling. Het blijft virtueel geneuzel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 16:51:57
Het meet alvast wel beter!

;D

En dat is het enige wat telt...dat het ruk klinkt maakt dan niet uit. Gewoon een kwestie van wennen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on May 15, 2017, 16:53:44
En dat is het enige wat telt...dat het ruk klinkt maakt dan niet uit. Gewoon een kwestie van wennen.

;D

Kan mij zo snel even niet iets bedenken dat beter meet maar slechter klinkt, iemand?

HuubF

Quote from: chansig on May 15, 2017, 16:50:51
... Het komt ws niet in je op dat het ook gewoon beter zou kunnen klinken. Niet voor mij... maar als gegeven.

Nu breekt mijn klomp. Waar haal jij vandaan dat ik dat zou kunnen denken? :bigsmile:

Ik sluit niet uit dat je het beter vindt klinken maar waar zijn alle mitsen en maren die wij onmiddellijk voor de voeten geworpen krijgen op 10 fora? Ik doe dat notabene netjes door je een handzaam lijstje te schenken om je bevinding te toetsen, inclusief de non-believers puntjes. Ik hoor al 1,5 sessie dat die speakers wel wat meer autoriteit kunnen gebruiken en nu wordt het gebracht als een Grote Verbetering. Jij kon je daar niet in vinden. Vandaar mijn minzame 'tuurlijk'. :)

Mijn lont is wat kort maar de stemming is OK.  :hehe:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Quote from: Baardmannetje on May 15, 2017, 16:59:22
;D

Kan mij zo snel even niet iets bedenken dat beter meet maar slechter klinkt, iemand?
Digitaal randje, dun, scherp, vlak, weinig betrokkenheid, geen natuurlijkheid etc. Voldoende toch ?

Maar zoals gezegd: Gewoon wennen en dan komt het allemaal goed. Hersenen maken er wel weer wat moois van.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Quote from: chansig on May 15, 2017, 16:52:45
Ow...en ziek worden van forummen is natuurlijk niet de bedoeling. Het blijft virtueel geneuzel.

Nee griep.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)