Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Welk liedje van de cowboy's is het?

Kwabbernoot

Zie mijn vorige post.

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Ah... Excuus!

Ga even luisteren.

chansig

Klinkt ook op de koptelefoon niet heel erg prettig. Zijn er verschillende opnames van ?

Ander album van Cowboy Billy heeft bijvoorbeeld een kompleet andere sausje.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Heet dat album: The Trinity Revisited?

Daarmee hoor ik hier geen scherp hoog... en dat is dezelfde tweeter en ook met een hoorntje. Een plastieke zelfs.

Kwabbernoot

#3155
Nee, je moet the Trinity Sessions hebben.

Is die tweeter van plastic of het hoorntje?

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Jeumig!

Je hebt blijkbaar ook The Trinity Session... Die klinkt hier ook voor geen meter.

:crazy:

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MAW

#3158
Quote from: Baardmannetje on August  6, 2016, 20:18:03
Heet dat album: The Trinity Revisited?

Dat zal de 'revisitation' (remastering oid) zijn van het album.

Op internet kan ik vinden 'The Trinity Sessions' van 'Cowboy Junkies' (album komt uit 1988 zo te zien). Zal hem zo eens opzetten hier. :)
Gr. Martijn

op eigen verzoek verwijderd.


op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Kwabbernoot on August  6, 2016, 20:19:21
Is die tweeter van plastic of het hoorntje?

Die hoorntje. Die tweeter is ook een metaaltje.

chansig

Nu moeten we ons natuurlijk niet op 1 nummer focussen..maar ik vind het wel weer grappig om te ervaren wat een opname kan doen met een gedachte over een speaker.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Welke merk tweeter mid en laag wordt er gebruikt in de D&D speaker?

Groetjes Walter

chansig

Ik hoorde vanmiddag de naam SEAS vallen...maar geen idee over welke unit dit ging. Mogelijk over beide.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on August  6, 2016, 20:27:04
Nu moeten we ons natuurlijk niet op 1 nummer focussen..maar ik vind het wel weer grappig om te ervaren wat een opname kan doen met een gedachte over een speaker.

En dan voor het gemak maar even vergeten in welke akoestiek de speakers spelen....

:P

MAW

Ik luister hier op dit moment die track in .flac. Voor wat het waard is, ik hoor ook hier zeker een zeer sssmeuïge vocaal.

Wel mooi stukje muziek trouwens! :)
Gr. Martijn

chansig

Quote from: Baardmannetje on August  6, 2016, 20:30:40
En dan voor het gemak maar even vergeten in welke akoestiek de speakers spelen....

:P


Ook...overigens was mijn opmerking een algemene opmerking en niet gericht op Kwabber in het bijzonder.

Quote from: MAW on August  6, 2016, 20:31:48

Wel mooi stukje muziek trouwens! :)


Zeker...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: chansig on August  6, 2016, 20:27:04
Nu moeten we ons natuurlijk niet op 1 nummer focussen..maar ik vind het wel weer grappig om te ervaren wat een opname kan doen met een gedachte over een speaker.

Gr. Hans

Nou, ik hoorde het ook in andere opnames. Niet alleen bij de kauwboys. Ach, misschien heb ik wel een k*t-set.  :laugh:

Groeten...

chansig

Nee...die heb ik al. En ook een slecht gehoor.  :D

Bij Ray hoorde ik het overigens niet, dead can dance ook niet en David Guetta ook niet.

Bij welke viel het jou ook op ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on August  6, 2016, 20:33:27
Ook...overigens was mijn opmerking een algemene opmerking en niet gericht op Kwabber in het bijzonder

Die van mij ook niet....

En nu ga ik Stranger Things kijken.

Ok doei!

chansig

Mazzel...veel plezier. Ik zit ondertussen het wielrennen te kijken en het voetbal te volgen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: chansig on August  6, 2016, 20:36:17
Nee...die heb ik al. En ook een slecht gehoor.  :D

Bij Ray hoorde ik het overigens niet, dead can dance ook niet en David Guetta ook niet.

Bij welke viel het jou ook op ?

Gr. Hans

Radiohead - House of Cards

Groeten. ..

chansig

Volgens mij was ik toen koeken aan het pakken... :D

Niet bewust gehoord dus.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

holco

De D&D.

Quote from: chansig on August  6, 2016, 19:52:43
Mijn set of de dsp van de D&D monitor ?

Gr Hans
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kwabbernoot

Ik vind het wel jammer dat er nu alleen over dat hoog wordt gepraat. Dat verdienen die mooie speakers niet. Ik was tenslotte de enige die zich daar aan irriteerde.

Groeten...