Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Martin!!!

Quote from: Jumping Jack on December 19, 2014, 16:10:16
Ik heb er een van AEG en gebruik hem vooral voor vis.

Haha foutje (autocorrectie)

Wel lekker overigens gestoomde vis  :P
mainly British stuff

Martin!!!

Quote from: chansig on December 19, 2014, 16:10:38
Het is de veel slechtere Sonos Connect geworden. Wat een drama zeg... :D

Gr Hans

Dan is die Touch blijkbaar echt onverslaanbaar  :pompom:
mainly British stuff

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Robiwan

Quote from: chansig on December 19, 2014, 16:10:38
Het is de veel slechtere Sonos Connect geworden. Wat een drama zeg... :D

Gr Hans

haha prima ding speelt al een maand zonder mankement, kun je van de dure streamers niet zeggen :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

chansig

De vermeende verschillen vallen mij niet op en hij klinkt net zo goed/slecht als de Touch. Voordeel nu is update's en een produkt wat nog gewoon te krijgen is in de winkel.

Daarnaast leest hij erg snel mijn harde schijf in. Interface van de Sonos is prettiger, zeker met Spotify.

Tot nu toe alleen maar ++.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Zodiac

Tip: sonos laten modificeren door Magna hifi. Dan wel goed!
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

chansig

Wie weet...voor nu is het prima.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Quote from: LPlover on December 19, 2014, 16:50:03
haha prima ding speelt al een maand zonder mankement, kun je van de dure streamers niet zeggen :D

Nooit van Linn gehoord, zeker?  :sneaky2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Linn wie ? Lynn Vera ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Robiwan

Quote from: eddy135 on December 19, 2014, 17:45:08
Nooit van Linn gehoord, zeker?  :sneaky2:

tuurlijk was maar geintje. De Sonos Connect staat er om bekend een zeer goede bedrijfszekerheid te hebben.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

eddy135

Quote from: chansig on December 19, 2014, 17:47:59
Linn wie ? Lynn Vera ?

Gr Hans
LOL

Weet niet of die de laatste tijd zo bedrijfszeker is...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Zodiac

Lynn Vera, Vera Lynn. What's in a name?
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Robiwan

Quote from: eddy135 on December 19, 2014, 18:25:44
LOL

Weet niet of die de laatste tijd zo bedrijfszeker is...

:D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

chansig

Oeps.....het was even geleden dat ik wat kocht via de Engelse Amazon en dus in Ponden. Blijkt de Pond behoorlijk gestegen te zijn en ik zelf niet goed opgelet heb. Dus uiteindelijk duurder uit dan kopen in Nederland....Handige Hans. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Doorofnight en Lynch zijn alweer een drie kwartier geleden vertrokken. Was gezellig. Lynch bedankt voor het meenemen van de Audeze. Misschien zit ik nog te weinig in het headphone gebeuren om duidelijk verschillen te horen. Ik hoorde wel een beetje verschil..maar te weinig om te zeggen: Zo dat is een compleet ander geluid dan de Sennheiser.

Voor de rest wat naar de set geluisterd en de heren kunnen/mogen daar zelf iets over schrijven of niet.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Referentielaag  8) - zo wil ik het thuis ook.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Lion of Judah

Quote from: doorofnight on December 22, 2014, 15:25:16
Referentielaag  8) - zo wil ik het thuis ook.
Kortste luisterverslag ooit :D Referentielaag, ik ben benieuwd :exclamation:
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

dre73

Referentie laag van niveau? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Ik heb in ieder geval geen referentie en als anderen dat van mijn set dan referentielaag noemen. Mooi...maar dan weet ik wel wat de volgende luisteraar gaat zeggen: Hmmmm...dat valt me een beetje tegen. Hoezo referentie.  :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Vind je het zelf ook heel goed?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Ik ben wel erg tevreden. Ik weet dat het nog een snaartje strakker kan. Of het referentie is ? Geen idee.

Het is lang geleden dat ik elders heb geluisterd.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Graag gedaan Hans, was geen probleem om het bomkoffertje mee te nemen  ;)

+ 1 Abel.......Referentielaag, zo heb ik het laag nog nergens anders gehoord, strak en een vol laag  :inlove:

De gehele set speelt naar mijn smaak, alles klopt waar ik opzoek ben in een set, petje af voor Hans  :worship:

Right in Two een nummer van TOOL van het album 10.000 Days, TOOL stond gewoon voor mij persoonlijk te spelen.
Het drumstel stond in de kamer opgesteld, de bassist kon je er ook gewoon uitpikken, zo ook de gitarist......het enige wat mij opviel was dat de zanger iets naar achteren stond, iets te terughoudend, maar volgens mij ligt dat aan de opname.....maar ga dit nummer van de week hier nog eens op mijn gemak luisteren.
Zal dan helaas terug denken aan het referentielaag  :inlove:

Rimanere Grande! een nummer van Paolo Fresu van het album Alma, ik heb een persoonlijke voorkeur voor een trompet die net niet scherp klinkt maar op het randje en dat is bij Hans ook het geval, het was ogen dicht en genieten.

Aan ruimtelijkheid en diepte ontbreekt zeer zeker niet, hier voor mij het enige puntje waar ik aan moest wennen.....de diepte in het geluid.

Hans het was erg gezellig om je nu eens in het echt te ontmoeten.........je valt reuze mee  :D
Dank voor de gastvrijheid (ook die van je vrouw) en de gezelligheid en wat een onwijs lieve honden.

Abel ook dank voor de gezelligheid en tot in het nieuwe jaar.

chansig

Ik kom zeker een keer een R'dam dagje doen. Maz, Doorofnight, Lynch...moet lukken toch ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

#1999
Mooi. :thumbs-up:
Nu iedereen gewoon aan de DSP en multisubs , pas dan praten we verder. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)