Gratis DVD voor de eerste 15.000 inschrijvingen

Gestart door DVDGuy, oktober 20, 2006, 19:56:35

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Sony Pictures Home Entertainment VIP worden?

Je kunt kiezen uit:

• Deuce Bigalow: European Gigolo
  • Stuart Little
  • Terminator 3
  • Spiderman 2
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Rielplayer

Citaat van: DVDGuy op oktober 20, 2006, 19:56:35
Sony Pictures Home Entertainment VIP worden?

Je kunt kiezen uit:

• Deuce Bigalow: European Gigolo
  • Stuart Little
  • Terminator 3
  • Spiderman 2

ingevuld ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

squeek

het is www.sphe.be/vip of www.sphe.nl/vip anders kom je op iets anders uit.  :D is dit trouwens een gratis lidmaatschap?

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

garmtz

Krijg een vette foutmelding bij het activeren... :-\

squeek

Citaat van: garmtz op oktober 20, 2006, 20:23:22

jij hebt mss al teveel dvd's  ;)

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

This Game

Thx voor de tip, ben een fan van de Terminator films en daarom deel 3 niet gekocht. Voor niks wil ik em nog wel hebben, maar of ie in de kast naast 1 en 2 komt, moet ik nog ff zien...  >:D
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RSC(5G)/Radius 225&90&45/SVS 3000 micro

luistervinkje

Het is mij wel gelukt  ;D ;D, nu maar afwachten of ze de dvd opsturen  O0
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

SpeedyAndré

Hier is het ook gelukt, geactiveerd via link in mailtje :)
Nu maar hopen dat er niet al te veel 'spam' verstuurd wordt want daar geef je wel toestemming voor  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

DVDGuy

Citaat van: garmtz op oktober 20, 2006, 20:23:22

Kreeg ik ook toen ik nog geen keus gemaakt had voor de DVD.
Misschien bij jou ook het geval?

DVDGuy

Citaat van: squeek op oktober 20, 2006, 20:02:44
het is www.sphe.be/vip of www.sphe.nl/vip anders kom je op iets anders uit.  :D

:-[ aangepast

Citaat van: squeek op oktober 20, 2006, 20:02:44is dit trouwens een gratis lidmaatschap?

Ja  ;D

ajbeefde

Werkte als een zonnetje, nu even 4 wkn wachten... :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Dracoplasm

Ook even geregistreerd, van ellende Deuce Bigalow 2 gekozen, niet geweldig maar de rest heb ik al en Stuart Little heeft bij mij al helemaal geen interesse. Nou zien of er echt iets komen gaat.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

TearS

.

R

Bedankt voor de tip!!

Email kwam hier binnen een minuut binnen.

CiteerBeste Ruben,

Uw account is geactiveerd.

Vanaf nu hoeft u zich als V.I.P.-member enkel in de loggen om deel te nemen aan de prijsvragen en andere acties die we in de toekomst zullen houden.

Meer informatie over de gratis DVD die u wordt toegestuurd ontvangt u per e-mail.

Met vriendelijke groet,
Sony Pictures Home Entertainment - Benelux 

DA BoSS

Citaat van: TearS op oktober 21, 2006, 09:59:34
Wanneer krijg je trouwens zo'n e-mail terug? Heb nog niks ontvangen in mijn inbox.  ::)

bij mijm kwam de email al 10 seconden na het invullen 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

TearS

.

Peerless Monster

Foutmelding over Java applets...
tsskk wanneer kan een programmeur nu iets fatsoenlijks schrijven...
Ik blijf het proberen in ieder geval...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Rielplayer

Citaat van: Dracoplasm op oktober 21, 2006, 09:42:55
Ook even geregistreerd, van ellende Deuce Bigalow 2 gekozen, niet geweldig maar de rest heb ik al en Stuart Little heeft bij mij al helemaal geen interesse. Nou zien of er echt iets komen gaat.

same here also ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Den Tas

Ik vraag me eigelijk af of de extra spam(die je zeker gaat krijgen) opweegt tegen het geen deze dvd's maar kosten ::).
Als het nu recente dvd's waren was iets anders, maar voor een goedkope dvd is dit mij de extra spam eigelijk niet waard(die heb ik zo al meer dan genoeg) ;D.
Vb; Terminator 3 koop je voor 7,99€ ^-^.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

ajbeefde

Citaat van: TearS op oktober 21, 2006, 09:59:34
Wanneer krijg je trouwens zo'n e-mail terug? Heb nog niks ontvangen in mijn inbox.  ::)

Duurde bij mij een paar uurtjes....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

TearS

.

Den Tas

Citaat van: TearS op oktober 21, 2006, 16:55:38
Ach, ik verhuis gewoon hun adres naar mijn spamfilter en klaar, ik krijg toch al elke dag 80 spammailtjes in dat spamvak  :P

80 spam-mailtjes per dag :o :o, dat is veel.
Ik dacht dat ik al veel spam had, maar 80 spam-mails per dag daar kom ik bijlange niet aan. :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Peerless Monster

Citaat van: Davy.P op oktober 21, 2006, 17:43:53
80 spam-mailtjes per dag :o :o, dat is veel.
Ik dacht dat ik al veel spam had, maar 80 spam-mails per dag daar kom ik bijlange niet aan. :D

Ik krijg al meer dan 80 gewone mail op een dag. Spam heb ik nog niet eens geteld...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Den Tas

Citaat van: Peerless Monster op oktober 21, 2006, 17:53:06
Ik krijg al meer dan 80 gewone mail op een dag. Spam heb ik nog niet eens geteld...

Dat ging enkel over spam-mails, dus niet over gewone mails... ;).

Wimpie007

ik heb ook zo'n 30 spam-mails per dag, gewone is afhankelijk van hoeveel ik zelf achter de computer heb gezeten...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...