Evolutie van het Goldmund Theatre

Gestart door jan-rotterdam, september 18, 2006, 22:55:12

Vorige topic - Volgende topic

neptune

Mooi spul. :D
Welke is de digitale ingang?
Citaat van: jan-rotterdam op december  3, 2009, 21:20:01
En hier wat foto's van de laatste aanwinst, een paar Goldmund - Mimesis 18.4 mono eindversterkers met digitale ingangen (dus voorbereid op de toekomst).
Het is de bedoeling dat deze uiteindelijk de surround kanalen gaan aansturen maar voorlopig worden ze als versterking voor de front kanalen ingezet.

Groeten Jan

zet hier iets neer

jan-rotterdam

Citaat van: neptune op december  5, 2009, 10:21:25
Mooi spul. :D
Welke is de digitale ingang?

De 2 cinchpluggen rechtsonder zijn de digitale ingang en uitgang (uitgang om eventueel door te koppelen naar een tweede versterker, zodoende minder bekabeling nodig)

Groeten Jan

Jean Sibelius

Citaat van: jan-rotterdam op december  3, 2009, 21:20:01
En hier wat foto's van de laatste aanwinst, een paar Goldmund - Mimesis 18.4 mono eindversterkers met digitale ingangen (dus voorbereid op de toekomst).
Wordt weer (bijna) tijd voor een nieuwe overzichtsfoto van je set-up, want het is bijna niet meer bij te houden wat je nu nog hebt staan met al die upgrades de laatste tijd 8)
(bij de komst van de nieuwe sub misschien?) :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

jan-rotterdam

De nieuwe subwoofer is helaas niet gereed voor het einde van het jaar, wordt naar verwachting ergens half januari.

Momenteel op proef thuis een set luidspreker kabels, het is een stereo set Siltech - The Emperor Crown G7 single crystal (dezelfde die al achter de center speaker zit). Ik dacht een paar weken geleden dat de top toch wel was bereikt met de gewone "The Emperor G6" maar het kan dus toch nog wat beter.
Deze kabels doen het erg goed in de set !

Nadeel: de prijs  :o  :o  :o  :o

Groeten Jan

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jan-rotterdam

Citaat van: Blue-Eyes op december 20, 2009, 19:27:55
Gewoon een EV verkopen :P

Zou de eventuele aankoop beslissing wel wat gemakkelijker maken  ;D
Er is een potentiële kandidaat voor de Mimesis 28M dus wie weet...

Groeten Jan

blue-eyes

Citaat van: jan-rotterdam op december 20, 2009, 20:57:16
Zou de eventuele aankoop beslissing wel wat gemakkelijker maken  ;D
Er is een potentiële kandidaat voor de Mimesis 28M dus wie weet...

Groeten Jan

Zou fijn zijn, ik zag de advertentie nog staan ;)
Succes met de verkoop dan!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jan-rotterdam

Eindelijk een plaatje gevonden van mijn allereerste CD-speler, de Kenwood DP-660SG

Groeten Jan

jan-rotterdam

De Kharma sub is helaas nog niet gereed, gaat nog wel 2 a 3 weken duren voordat deze gereed is  :unhappy:

Ondertussen meerkanaals audio aan het herontdekken, ik heb een aantal oude interlinks aangeschaft (Siltech FTM-3S) die het SACD / DVD-Audio signaal aan de Lexicon processor doorgeven. Wel weer een leuke ervaring  ::)

Groeten Jan

Jean Sibelius

Hoi Jan,

Enig idee wat de reden is waarom er continue vertraging optreedt met de sub? (ik zou ondertussen nog meer korting bedingen >:D) ;)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

Citaat van: Jean Sibelius op januari 23, 2010, 20:36:20
Hoi Jan,

Enig idee wat de reden is waarom er continue vertraging optreedt met de sub?

Groeten, Jan

Leverancier van de behuizing heeft blijkbaar wat problemen om te leveren, als het goed is komt de behuizing komende week bij Kharma binnen en wordt dan z.s.m. in de gewenste kleur gespoten (Diamond Black, net zoals de andere luidsprekers). Daarna moet het allemaal snel gereed zijn volgens Kharma.
Ik hoop Vrijdag 12 Februari de sub te kunnen gaan  beluisteren bij Kharma (afname test om te zien of de "special edition" z'n naam waar maakt   ::))

Groeten Jan

BuSpu

Citaat van: jan-rotterdam op januari 23, 2010, 14:11:42
De Kharma sub is helaas nog niet gereed, gaat nog wel 2 a 3 weken duren voordat deze gereed is  :unhappy:

Ondertussen meerkanaals audio aan het herontdekken, ik heb een aantal oude interlinks aangeschaft (Siltech FTM-3S) die het SACD / DVD-Audio signaal aan de Lexicon processor doorgeven. Wel weer een leuke ervaring  ::)

Groeten Jan

Laat je de speler dan je speakermanagement doen?

Groet BuSpu

jan-rotterdam

Vandaag contact gehad met Kharma. Subwoofer staat nog bij de spuiter maar wordt volgende week terug verwacht, tevens is men nog bezig met het aanpassen van de versterker om deze geschikt te maken voor het nieuwe ontwerp (o.a. digitale ingang). Niet leuk om nog langer te wachten maar liever een goed ontwerp dan een half ontwerp !

Ik moet dus nog een paar weekjes geduld hebben voordat ik thuis weer serieus laag kan gaan beleven  ;D

Groeten Jan

neptune

Citaat van: jan-rotterdam op februari 12, 2010, 15:01:55
Vandaag contact gehad met Kharma. Subwoofer staat nog bij de spuiter maar wordt volgende week terug verwacht, tevens is men nog bezig met het aanpassen van de versterker om deze geschikt te maken voor het nieuwe ontwerp (o.a. digitale ingang). Niet leuk om nog langer te wachten maar liever een goed ontwerp dan een half ontwerp !

Ik moet dus nog een paar weekjes geduld hebben voordat ik thuis weer serieus laag kan gaan beleven  ;D

Groeten Jan

hmm je geduld moet erg op de proef worden gesteld! :)
Laten we hopen dat de sub de almaar hoger wordende verwachtingen waar weet te maken ;) Ik ben benieuwd.
zet hier iets neer

jan-rotterdam

De subwoofer is klaar en staat in te spelen bij Kharma  8)
Volgende week ga ik de subwoofer beluisteren om te zien of het nieuwe ontwerp geheel naar mijn zin is, indien goedgekeurd zal de subwoofer snel afgeleverd gaan worden.

Groeten Jan

Jean Sibelius

Citaat van: jan-rotterdam op maart 13, 2010, 09:25:33
De subwoofer is klaar en staat in te spelen bij Kharma  8)
Volgende week ga ik de subwoofer beluisteren om te zien of het nieuwe ontwerp geheel naar mijn zin is, indien goedgekeurd zal de subwoofer snel afgeleverd gaan worden.
Hey Jan,

Dat is (eindelijk) goed nieuws! 8) Ik ben, en ik geloof vele met mij, erg benieuwd naar deze ultieme subwoofer O0

Groeten, Jan
The Confidence Mansion

jan-rotterdam

Dit is het geworden, de "Custom Build" subwoofer.
En de klank, goedgekeurd ! Arme buren....   :-X
Nog een weekje geduld en dan wordt de sub thuis afgeleverd, eerst nog extra polijsten en een foto-shoot ondergaan bij Kharma.

Groeten Jan

flash1982

:o :o :happy:  Damn...  mooi hoor!!  die zal ook aardig wat kg op de weegschaal brengen denk?

Hoe klinkt die verder?

R

BIZAR!! wat heerlijk te gek man O0 O0

Gefeliciteerd.

jan-rotterdam

Citaat van: flash1982 op maart 16, 2010, 19:50:57
die zal ook aardig wat kg op de weegschaal brengen denk?

Geen idee wat het "kleintje" weegt, zal ik eens navragen.

Citaat van: flash1982 op maart 16, 2010, 19:50:57
Hoe klinkt die verder?

Hij voelt goed ! Sub is in staat om veel energie de kamer in te sturen maar kan het ook heel subtiel indien nodig

Groeten Jan

jan-rotterdam

Citaat van: R op maart 16, 2010, 20:24:34
BIZAR!! wat heerlijk te gek man O0 O0

Gefeliciteerd.

Thanks !

Groeten Jan

Maximus_Aurelius

Die subwoofer ziet er zeer mooi uit  :o.
Wat zijn eigenlijk de afmetingen van dit "kleintje" ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Grindtegel

Holy shizzle, wat een monster! mooi zeg, feli!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost