Evolutie van het Goldmund Theatre

Gestart door jan-rotterdam, september 18, 2006, 22:55:12

Vorige topic - Volgende topic

jan-rotterdam

De Kharma - Ceramique Sub is weer opegehaald en nu dus weer aangewezen op de Martin Logan - Depth.
Is weer even afkicken  ;D

Vrijdag middag hoop ik een Velodyne DD-15 te gaan beluisteren

Groeten Jan

jan-rotterdam

Vandaag maar eens een medische update:

ik ben weer begonnen met werken bij de baas en dat gaat tot op heden goed, ik werk twee keer per week 4 uurtjes en als ik zin heb ook nog wat thuis (je moet wat als je je verveelt  ;D ). Ik mag gelukkig zelf aangeven wanneer ik meer wil gaan werken aangezien ik erg ver voor lig op het verwachte tijdspad van revalideren, binnenkort ga ik een extra dag erbij proberen.

Lichamelijk was ik gelukkig al weer snel mobiel, een reisje met openbaar vervoer naar BB&G in Hilversum was b.v. geen probleem om daar de Velodyne DD-15 te gaan beluisteren.

Eten en drinken gaat ook weer redelijk goed, ik heb tijdelijk niet zo goed kunnen eten / drinken en dat heeft wel voor een behoorlijke gewicht afname gezorgd maar gelukkig had ik wat reserve  ::)

Groeten Jan

R

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Jean Sibelius

Hoi Jan,

Goed om te horen dat je alweer af en toe kunt gaan werken. Dat is inderdaad een stuk eerder als wat je eerst vertelde en had verwacht.
Hopelijk blijft deze snelle lijn van herstel zich voortzetten! :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

Citaat van: R op juli 23, 2009, 23:07:38
Moooi!!!

Citaat van: Blue-Eyes op juli 23, 2009, 23:10:40
Goed te horen Jan!

Citaat van: Jean Sibelius op juli 24, 2009, 06:24:19
Goed om te horen dat je alweer af en toe kunt gaan werken. Dat is inderdaad een stuk eerder als wat je eerst vertelde en had verwacht.
Hopelijk blijft deze snelle lijn van herstel zich voortzetten! :)

Thanks !

Groeten Jan

Audiofiel

Goede berichten, Jan! Fijn dat je weer aan het opknappen bent. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

HTip

Klinkt goed. Sterkte met je herstel!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jan-rotterdam

Citaat van: Audiofiel op juli 24, 2009, 10:29:34
Goede berichten, Jan! Fijn dat je weer aan het opknappen bent. 8)

Citaat van: HTip op juli 25, 2009, 11:14:58
Klinkt goed. Sterkte met je herstel!

Thanks !

Groeten Jan

jan-rotterdam

Vandaag het 7e Siltech Signature netsnoer aangeschaft (nu weer compleet  ::)).

Het is een G6 versie van de Ruby Hill met Oyaide P-046e / C-046 stekkers eraan  8), deze gaat waarschijnlijk de achter de Goldmund multispeler

Foto van alle Siltech Signature - Ruby Hill's (1 * G5, 6 * G6 versie's)

Groeten Jan

edit: foto toegevoegd

jan-rotterdam

Het Finite Elemente - Spider rack staat te koop wegens geplande upgrade

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=90515.new#new

Groeten Jan

R

Ben benieuwd wat je upgrade gaat worden.

Tinus_

De Kharma - Ceramique Sub natuurlijk  :o :P

Of zal het de DD15 worden maar die heb je toch nog niet op bezoek gehad?
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

R

Ik doelde meer op het rack, of zonder verder?

Tinus_

Citaat van: R op augustus  1, 2009, 10:02:41

Oeps, daar heb je wel gelijk in.   :sleepy:
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

jan-rotterdam

Citaat van: R op augustus  1, 2009, 10:02:41

Er komt een Finite Elemente - Pagode MR rack voor in de plaats

Citaat van: Tinus_ op augustus  1, 2009, 09:57:00
De Kharma - Ceramique Sub natuurlijk  :o :P

Of zal het de DD15 worden maar die heb je toch nog niet op bezoek gehad?

Er komt een Kharma sub, denk tegen het eind van het jaar.
Het wordt geen Velodyne alhoewel dat ook een prachtige sub is.

Groeten Jan

jan-rotterdam

Vandaag is het Finite Elemente - Pagode MR rack geleverd, het is een HD03MR met 4 etage's.
Komend weekend alles om zetten van het Spider rack naar het Pagode rack

Foto's volgen...

Groeten Jan

BuSpu

ach er zijn slechtere manieren om het weekend door te komen, toch?  ;)

jan-rotterdam

Citaat van: BuSpu op augustus  5, 2009, 22:38:49
ach er zijn slechtere manieren om het weekend door te komen, toch?  ;)

Als het maar niet zo warm is als vandaag dan zal het wel lukken denk ik, alhoewel... ben benieuwd op ik de versterker van ca. 40 Kg al in mijn eentje kan tillen. Ach anders halen we er wel een buurman bij om te helpen

Groeten Jan

iNFiN1TY

Ziet er leuk uit! zal vast ook lekker klinken :)

jan-rotterdam

Ook een 2e hands Finite Elemente - Pagode Signature Platform aangeschaft voor onder de Goldmund Mimesis 29 versterker. Afwijkende kleur maar ga proberen deze te laten lakken in passende kleur

Groeten Jan

Edit: foto toegevoegd

R

Mooi, desnoods beiden laten lakken, dan klopt het zeker.

jan-rotterdam

Vandaag flink aan het sjouwen geweest, het Finite Elemente - Spider rack leeg gemaakt en naar de garage verplaats. Het nieuwe Finite Elemente - Pagode HD-03 Master Reference rack er voor in de plaats gezet en de apparatuur er weer in gezet. Nog een plank leeg voor eventuele nieuwe aanschaf in de toekomst.

Hieronder een foto zonder aangesloten bekabeling  ::)

Het tillen van de zware eindversterker ging goed, geen last gehad van mogelijke lichamelijke beperkingen a.g.v. de revalidatie  :P

De eerste luister ervaringen na alles te weer hebben aangesloten zijn positief, detaillering / plaatsing verbeterd t.o.v. met het Spider rack

Groeten Jan

R

Imho, een van de mooiste racks verkrijgbaar.. Prachtig!!

LexiconLogan

Het wordt steeds leuker in ZuidHolland! Prachtig Jan :inlove:
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable