Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Porsche4Life

frank2

De aadac heeft een voor mij aparte zekeringhouder,  een dubbele met geen glaszekering maar witte dus waarschijnlijk  keramische. Vraag mij alleen af welke werkt en welke is reserve. Als iemand dat weet hoor ik het graag
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

vergeerr72

Citaat van: frank2 op Gisteren om 10:07:32De aadac heeft een voor mij aparte zekeringhouder,  een dubbele met geen glaszekering maar witte dus waarschijnlijk  keramische. Vraag mij alleen af welke werkt en welke is reserve. Als iemand dat weet hoor ik het graag
Foto?
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL, Acrotec/Acrolink bekabeling, Labahua groundboxes, Audirvana, Synergistic Research zekeringen

pjotr2701

Opmerkelijk dat je zo enthousiast bent over de AAdac, op een ander forum heeft iemand hem weggedaan. Die vind een Eversolo dac echt nog stuk mooier...

Richi

Citaat van: pjotr2701 op Gisteren om 13:08:11Opmerkelijk dat je zo enthousiast bent over de AAdac, op een ander forum heeft iemand hem weggedaan. Die vind een Eversolo dac echt nog stuk mooier...
Zo zie je maar weer dat smaak en matching een grote invloed hebben op hoe wij een bepaald apparaat beleven en beoordelen. Maar opmerkelijk is het inderdaad.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Kwabbernoot

Citaat van: frank2 op Gisteren om 10:07:32De aadac heeft een voor mij aparte zekeringhouder,  een dubbele met geen glaszekering maar witte dus waarschijnlijk  keramische. Vraag mij alleen af welke werkt en welke is reserve. Als iemand dat weet hoor ik het graag

Eén er uithalen en kijken of hij het nog doet.

morca

Citaat van: Richi op Gisteren om 13:11:21Zo zie je maar weer dat smaak en matching een grote invloed hebben op hoe wij een bepaald apparaat beleven en beoordelen. Maar opmerkelijk is het inderdaad.
Precies om die redenen zit ik nu te denken.
Welke pre moet ik kopen.
Keuze stress  :D

mmuetst

Citaat van: Kwabbernoot op Gisteren om 13:16:29Eén er uithalen en kijken of hij het nog doet.
Benieuwd wat je gewonnen hebt met deze slimme opmerking  :D
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

brt

Citaat van: pjotr2701 op Gisteren om 13:08:11Opmerkelijk dat je zo enthousiast bent over de AAdac, op een ander forum heeft iemand hem weggedaan. Die vind een Eversolo dac echt nog stuk mooier...

Er is altijd wel iemand te vinden die iets ruk of geweldig vindt. Dat zegt toch niets op zich?

Ik snap niet waarom dit geen mooie dac zou kunnen zijn, kun je dat toelichten?
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue