Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

twani

Deleted Member 2

Deleted Member 2

AbZ

Denk dat ik het forum maar weer eens in de ban moet doen  :crazy:

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 20:45:01
RTM ;D :threadclosed:

En dat in het topic van Frank2.....

Ach, dat haalt weer een beetje de druk van de ketel... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: AbZ op december 14, 2013, 20:48:31
Denk dat ik het forum maar weer eens in de ban moet doen  :crazy:
Weet je hoe lang we al tegen jouw Avatar aan moeten kijken Abel :D

AbZ

Citaat van: twani op december 14, 2013, 20:53:01
Weet je hoe lang we al tegen jouw Avatar aan moeten kijken Abel :D
Nee de jouwe ziet er gezellig uit, met zo'n kastje uit grootmoeders tijd  :D

Deleted Member 2

Citaat van: AbZ op december 14, 2013, 20:55:30
Nee de jouwe ziet er gezellig uit, met zo'n kastje uit grootmoeders tijd  :D

Zou dit nog lukken bij jou Abel?

lynch1979

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 20:46:35
Nou vooruit dan maar Frank! een klein fotootje van jou dan

Heb net de bovenkant uitgedaan  :D

Deleted Member 2

JANJWJMC

Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

twani

twani

Frank waar zit je man. We houden een gezellige  "party" in je topic :tounge2:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op december 14, 2013, 21:04:11
Frank waar zit je man. We houden een gezellige  "party" in je topic :tounge2:

Op z'n Harley naar de tattoo-shop?

AbZ

frank2

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 21:05:18
Op z'n Harley naar de tattoo-shop?

I'm flabbergasted. Een echt huispak en ook nog tattoo's.

Maar ik ben niet naar de tattoo shop, ik wil nog langer bij Anita blijven :bigsmile: (en het is niet mijn ding) al heb ik wel bewondering voor Lynch ziet er goed uit.
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

John Wx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FX-AUDIO Dali Oehlbach ARGON

twani

Citaat van: frank2 op december 14, 2013, 21:11:43
I'm flabbergasted. Een echt huispak en ook nog tattoo's.

Maar ik ben niet naar de tattoo shop, ik wil nog langer bij Anita blijven :bigsmile:
Als man ben je nooit écht op de hoogte van de echte verlangens van een vrouw, je moest eens weten  :tounge2:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 14, 2013, 21:20:46
Als man ben je nooit écht op de hoogte van de echte verlangens van een vrouw, je moest eens weten  :tounge2:
Nee, genoeg informatie Theo, je huispak was wel voldoende. :hmmm: :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 21:01:21
Kijk en huiver (of lach):

https://www.google.nl/search?q=tattoo+head&newwindow=1&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zLesUvr7MOe50QWmpoDwBw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=960&bih=487

Huiveren, vind het wel een ware kunst als je zulke tattoo,s kunt zetten, maar het valt mij de laatste tijd wel erg op dat het een massa hype aan het worden is  :crazy:
Laat mij maar lekker ''clean'' blijven dan voel ik mij origineler dan al die massa,s mensen die duizenden euro,s hier aan uit geven.
90 % van de massa loopt rond met allerlei teksten en tekens op hun huid waarvan ze daadwerkelijk geen enkel besef hebben van wat er nou werkelijk staat of afgebeeld wordt  :devil:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op december 14, 2013, 21:59:21
Huiveren, vind het wel een ware kunst als je zulke tattoo,s kunt zetten, maar het valt mij de laatste tijd wel erg op dat het een massa hype aan het worden is  :crazy:
Laat mij maar lekker ''clean'' blijven dan voel ik mij origineler dan al die massa,s mensen die duizenden euro,s hier aan uit geven.
90 % van de massa loopt rond met allerlei teksten en tekens op hun huid waarvan ze daadwerkelijk geen enkel besef hebben van wat er nou werkelijk staat of afgebeeld wordt  :devil:

Dit is voor mij ook huiveren.
Mijn hoofd, handen en nek zal ik nooit doen dan sluit je jezelf buiten de maatschappij.
Ik zie het als kunst verzamelen maar dan op mijn lijf, het is totaal een project van vele jaren.
Helaas lopen er inderdaad teveel mensen rond met tattoos die er geen hol van snappen, helaas is het ook naar de kloten geholpen door de discovery programma's.

Midcall

Nu haalt een tattoo rond de oren wel alle onaangename scherpte in je geluid weg... het zou niet misstaan bij alle andere audiotweaks bij Frank, die stuk voor stuk steeds ditzelfde doen.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov