XBOX 360 of Playstation 3

Gestart door Li-unit, september 13, 2006, 19:00:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Selmar_Cleef

Tijdje terug is een persrelease geweest van Microsoft dat de Xbox360 voorlopig geen prijsverlaging krijgt.
Nu is voorlopig een rekbaar begrip, kunnen maanden zijn maar ook een jaar.

Waar ik mij in kan vinden is de opmerking die werd gemaakt in GameKings op TMF. Het voordeel voor de latere release van de PS3 in Europa is dat er meer titels te krijgen zijn op dat moment.
Ik wacht nog even welke titels er allemaal zijn in maart voordat ik beslis of de PS3 hier in huis komt.

Li-unit

Ik ben inmiddels al druk op zoek geweest naar een XBOX 360, maar zit met een budget tekort en ik krijg mijn PSP aan de straatstenen niet kwijt. :-\
Wie gaat mij verlossen van mijn PSP zodat ik eindelijk de overstap kan maken naar een XBOX 360 :D

TearS

#27
.

vibuthi

Hallo

Tot voor kort was ik een enthousiast xbox 360 bezitter, er zijn er bij mij echter in iets meer dan een half jaar tijd 3 kapot gegaan. Dit heeft mij na de laatste reparatie doen besluiten hem weg te doen.
Sinds hij verkocht is, heeft bij 2 vrienden van me (die eerst voet bij stuk hielden dat ik wel iets verkeerds met het ding MOEST doen, om 'm steeds stuk te krijgen) de 360 ook spontaan de geest gegeven.
In mijn directe omgeving ken ik 6 mensen (mijzelf inc) met een Xbox 360, van die 6 mensen is er nu nog eentje die nog geen problemen met zijn 360 gehad heeft.
Ik heb heb microsoft hierover gemaild, en zij houden stug vol dat maar een heel klein percentage van de machines problemen vertoont, hetgeen ik absoluut niet meer geloof na mijn ervaringen(en die van mijn vrienden)  met de console. Het feit dat de servicelijn, die vroeger altijd heel goed bereikbaar was, bijna altijd overbelast is, en  je een bandje krijgt te horen dat je het later nog maar eens moet proberen lijkt me ook geen goed teken.
Ook duren de reparaties veel langer dan een paar maanden geleden. Een vriend van me is hem nu al 10 dagen kwijt, ik had de mijne bijna altijd binnen 4 dagen terug. Je gaat je dan toch afvragen of ze het misschien heel erg druk hebben...
Ik wil hier niet de onheilsprofeet uithangen, en het is ook niet mijn bedoeling microsoft zwart te maken, maar houd er wel rekening mee als je van plan bent een 360 aan te schaffen.

Groetjes, Gideon

harrytasker

Kan ook gewoon domme pech zijn, ik en 4 vrienden van mij hebben allemaal een 360 en niemand heeft tot nu toe noemenswaardige problemen gehad....  ;D  afkloppen...

Citaat van: vibuthi op oktober 20, 2006, 21:18:31
Hallo

Tot voor kort was ik een enthousiast xbox 360 bezitter, er zijn er bij mij echter in iets meer dan een half jaar tijd 3 kapot gegaan. Dit heeft mij na de laatste reparatie doen besluiten hem weg te doen.
Sinds hij verkocht is, heeft bij 2 vrienden van me (die eerst voet bij stuk hielden dat ik wel iets verkeerds met het ding MOEST doen, om 'm steeds stuk te krijgen) de 360 ook spontaan de geest gegeven.
In mijn directe omgeving ken ik 6 mensen (mijzelf inc) met een Xbox 360, van die 6 mensen is er nu nog eentje die nog geen problemen met zijn 360 gehad heeft.
Ik heb heb microsoft hierover gemaild, en zij houden stug vol dat maar een heel klein percentage van de machines problemen vertoont, hetgeen ik absoluut niet meer geloof na mijn ervaringen(en die van mijn vrienden)  met de console. Het feit dat de servicelijn, die vroeger altijd heel goed bereikbaar was, bijna altijd overbelast is, en  je een bandje krijgt te horen dat je het later nog maar eens moet proberen lijkt me ook geen goed teken.
Ook duren de reparaties veel langer dan een paar maanden geleden. Een vriend van me is hem nu al 10 dagen kwijt, ik had de mijne bijna altijd binnen 4 dagen terug. Je gaat je dan toch afvragen of ze het misschien heel erg druk hebben...
Ik wil hier niet de onheilsprofeet uithangen, en het is ook niet mijn bedoeling microsoft zwart te maken, maar houd er wel rekening mee als je van plan bent een 360 aan te schaffen.

Groetjes, Gideon

5150 time!

aMUSEd

Citaat van: fabian1 op november 16, 2006, 21:30:53
Voor beide kanten valt wat te zeggen. Je benadeelt de uitvoerende cq. ontwikkelende, maar aan de andere kant als ik genoeg geld heb voor een Ferrari en ik kan de benzine ergens gratis of heeeeeel goedkoop krijgen dan zal ik niet de volle mep gaan betalen.  :P ;D

Fabian

Wat is je punt? Ik geloof niet dat je de discussie begrijpt.
Het is broodroof en tegenstrijdig gedrag.. plain and simple!