Adrift

Started by graafke, September 10, 2006, 20:52:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

graafke

Gister in de bios deze film gezien hij was niet echt geweldig en dat was ook goed te merken in het publiek  ;D erg langdradige stukken voordat er aktie gebeurde en weinig spannende momenten.

Korte beschrijving: een groep van 6 vrienden en een baby zitten op een heel mooi en groot zeiljacht. Op een gegeven moment besluiten ze te zwemmen en springen in de zee. Op het jacht blijft een baby en 2 vrienden waarvan de dame bang is voor water. De man besluit om haar van die fobie af te helpen door met haar in het water te springen. Helaas is hij vergeten de zwemtrap uit te leggen......de boot is te hoog om zo in te klimmen en proberen op allerlei manieren erin te komen....

Zoals gezegd geen geweldige film. Voor mij een mager 5je.



Erik

#1
Jammer leek me juist een leuke film, even afwachten op meer meningen. Hoe vond je "open water" eigenlijk?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

graafke

Quote from: Erik on September 10, 2006, 23:06:02
Jammer leek me juist een leuke film, even afwachten op meer meningen. Hoe vond je "open water" eigenlijk?

Open water??  ???

ddejonge

#3
De film "open water"...  :D


Heeeeel korte samenvatting:
Twee duikers worden achtergelaten op open zee. Man wordt gedood door haaien, vrouwtje geeft het op en pleegt zelfmoord door zichzelf te laten zinken in het donkere zeewater...

Het bovenstaande verhaal is ook nog gebaseerd op ware gebeurtenissen... Hoe ze achter het ware verhaal zijn gekomen is mij een raadsel: van de twee duikers is alleen een duikfles ofzo teruggevonden. ::)

Op zich was het allemaal aardig in beeld gebracht, maar de spanning is ver te zoeken en het einde verpest de hele film.

We hadden toch beter "Evil Dead: book of the dead" kunnen kijken!  ;D

Dennis
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Erik

Idd ik dacht dacht Adrift eigenlkijk "open water 2" was, vandaar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ddejonge

Aaahhhh "open water 2"... Was het toch geen zelfmoord... ging even haren wassen... en kwam terug voor deel 2!  ;D
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Erik

Ja hallo ik maak de films niet ;D stond geloof ik in de veronica gids.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill