VAD show 2006

Gestart door hifiman, september 5, 2006, 14:00:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • VAD 2006

NickS

#75
Ik ben er vrijdag en zaterdag bij AuvioPool in Surhuisterveen !

Zondag is er geen show maar kerkdienst !!! De show wordt gegeven in een kerkgebouw !

Leuke show met veel aanbiedingen !

Groeten, Nick Spier


luistervinkje

#76
Citaat van: jaco op oktober  4, 2006, 11:08:57
Link ?
Ik ben dit weekeinde bij mijn ouders, zou even kunnen gaan kijken.

http://www.poolhifivideo.nl/scripts/pagina.aspx?p=5

Misschien heb je hier wat aan ;)

Niet al te veel van verwachten ,als je in de buurt bent is het misschien wel even leuk maar het zal geen VAD of Firato zijn.
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

jaco

Citaat van: NickS op oktober  4, 2006, 12:35:20
Ik ben er vrijdag en zaterdag bij AudioPool in Surhuisterveen !
He buurman, dan kom ik zaterdag even kijken.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

tiptop

De VAD is voor mij altijd een leuk dagje uit. Lekker op zondags relaxed die kant op en tussendoor ergens wat eten. Je moet er wel zelf wat van maken ;D 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

NickS

Gezellig buurman, ik zorg dan voor wat te drinken !

P.s. Firma Nutters is er ook, altijd goed voor leuke DVD's en CD's !


Citaat van: jaco op oktober  4, 2006, 15:08:30
He buurman, dan kom ik zaterdag even kijken.

jaco

Citaat van: luistervinkje op oktober  4, 2006, 12:59:10
Niet al te veel van verwachten ,als je in de buurt bent is het misschien wel even leuk maar het zal geen VAD of Firato zijn.
Het was niet onaardig wat een winkel zo organiseerd moet ik zeggen. Zag er netjes uit, en er waren een aantal importeurs met vooral LCD en plasma TV's
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

luistervinkje

Citaat van: jaco op oktober  7, 2006, 18:26:49
Het was niet onaardig wat een winkel zo organiseerd moet ik zeggen. Zag er netjes uit, en er waren een aantal importeurs met vooral LCD en plasma TV's

Als particuliere winkelier zet je daar nog al wat neer natuurlijk, dat is niet mis vind ik persoonlijk.
Ben er gisterenavond ook even geweest en het was best wel leuk, alleen  mijn verwachtingen vanuit de audio hoek valt mij de laatste jaren daar wat tegen en dat komt omdat ze veelal gespitst zijn op de doorsnee consument en "wij" zijn wat te veel verwend denk ik .
Als ik de muziek hoor van de jongens van B&W/Rotel dan denk ik "nou kan beter maar thuis gaan zitten", ze gingen deze keer voor de nieuwe CM serie en dan vind ik dat mijn CDM metjes er wel wat beter presteren . ;)
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

harrytasker

Zie ik het nu goed, dat een bedrijf als "lookenlisten" vertegenwoordiger van de 10 betere audio-, video- en accessoiremerken (zoals op de website vermeld staat) niet vertegenwoordigd is op de VAD???
Als dat zo is...schande  >:D
5150 time!

ajvr

Nou, zo erg is dat toch ook weer niet dat kijkenluister er niet is.... B&W CM serie vond ik eerst wel mooi tot dat ik er achter kwam dat basweergave ook veel beter kan, dat geldt overigens ook voor de cdm serie...
Magnepan MG 3.6, AVI S21 MA V.2, Stello DP200, Hifidelio PRO, Rega P25, Shelter 501, Trichord Dino, Chord Company Odyssey & Chorus

kippekop

Citaat van: ajvr op oktober  8, 2006, 02:08:43
Nou, zo erg is dat toch ook weer niet dat kijkenluister er niet is.... B&W CM serie vond ik eerst wel mooi tot dat ik er achter kwam dat basweergave ook veel beter kan, dat geldt overigens ook voor de cdm serie...

Voor het geld is de cm1 echt super... heeft alleen wat pit nodig.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

tiptop

Op de VAD zijn ook nog wat prijzen te winnen ;)

Via je entree-kaartje is er elk uur iats te winnen. Op schermen in de hal kan je zien of je ticketnummer het is geworden.

Ook als je abonnement van Music Emotions bent krijg je een lotje bij de stand en kan je best wel leuke prijzen winnen. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Roeland22

Voor mij geen VAD dit jaar :) Dit leek mij net iets interessanter  ;D http://www.megavino.be  8)
Cambridge Audio CXA81 - Volumio Rivo - Astin Trew AT3500+ - Schiit Bifrost 2 - VPI Scout/Goldring 2400/Graham Slee Reflex - PSU 1 - Q Acoustics Concept 30 - SVS SB 2000 Pro

Harry HT

Hoi,
Citaat van: Roeland22 op oktober 10, 2006, 08:59:40
Voor mij geen VAD dit jaar :) Dit leek mij net iets interessanter  ;D http://www.megavino.be  8)
Heel erg interessant wijn uit portugal  :D  ;)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Daklem

Voor mij dit jaar zeker weer een bezoekje brengen!

Ik ga eens even kijken of HNNY ook de Isol-8's meegenomen heeft, en of ze me er iets over kunnen vertellen. :) Daar ben ik o.a heel erg benieuwd naar.

Ook ben ik benieuwd of ze al leuke High Definition demo's hebben draaien :)

En voor 10 euro is het een leuk dagje uit  :D

R

Ook ik ga dit jaar even een kijkje nemen. Al is het op de maandag. Met dank aan BBG O0 O0.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Ik wilde gaan maar wegens een verbouwing komend weekend geen tijd  :P

Martin_M

#92
Citaat van: Ruben op oktober 17, 2006, 10:24:25
Ook ik ga dit jaar even een kijkje nemen. Al is het op de maandag. Met dank aan BBG O0 O0.

Misschien zien we elkaar dan. Bij mij dankzij ITC 8).

Helaas nog een beetje onder voorbehoud door eventueel werk-gerelateerde verplichtingen..
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Oke leuk. Kleine meet/greet dan. Ik ben er zoals het er nu naar uit ziet zeker bij.

Citaat van: Martin_M op oktober 17, 2006, 10:49:09
Misschien zien we elkaar dan. Bij mij dankzij ITC 8).

Midcall

Ik ga dit jaar toch ook maar weer, maar meer omdat ik anders toch niks te doen heb zeg maar. Het is mij eigenlijk te druk en vindt de toegangsprijs schandalig hoog. Maargoed, volgend jaar maar meer naar mijn principes leven dan nu, moet toch ergens goede voornemens aan overhouden.
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

harrytasker

Citaat van: Midcall op oktober 19, 2006, 12:14:17
Het is mij eigenlijk te druk en vindt de toegangsprijs schandalig hoog.

Als ik zo naar jouw apparatuur kijk, dan staat 10 euro niet echt in verhouding  ;D
5150 time!

advr

Citaat van: harrytasker op oktober 19, 2006, 17:23:35
Als ik zo naar jouw apparatuur kijk, dan staat 10 euro niet echt in verhouding  ;D

dat lijkt me niet aan de orde, ik vind het ook veeeeeeeel te duur.

vroeger, ja vroeger, toen het nog in Nieuwegein was, wie weet dat uberhaupt nog, betaalde je symbolisch 1 gulden :o :o

waar blijft de tijd.  8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

vtuinen

Mijn vriendin vroeg of we wat leuks gingen doen dit weekend. Mijn suggestie werd vriendelijk afgewezen...



goed, humor heeft ze dan wel  ;D

Erik
Equipment check my avatar

advr

Citaat van: vtuinen op oktober 19, 2006, 18:12:48
Mijn vriendin vroeg of we wat leuks gingen doen dit weekend. Mijn suggestie werd vriendelijk afgewezen...


goed, humor heeft ze dan wel  ;D

Erik

nou, veel plezier thuis op de bank ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

luistervinkje

Citaat van: vtuinen op oktober 19, 2006, 18:12:48
Mijn vriendin vroeg of we wat leuks gingen doen dit weekend. Mijn suggestie werd vriendelijk afgewezen...



goed, humor heeft ze dan wel  ;D

Erik


Nou dat gaat in de toekomst ook wat worden om een mooie HT op de bouwen :'( :'(

(tenminste als dat nog moet)
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE