Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

Vorige topic - Volgende topic

fietser

Axel Flovent - Away fron this dream
Syml - Infinity
The Delines - Mr Luck & Ms Doom
Gregory Alan Isakov - With the Colorado Symphony/ Eastern northern hemisphere
Old sea brigade - 5am paradise

Rowdy

Vandaag de 2LP Al Di Meola met het album One of these nights besteld bij JPC.
Het is de eerste keer dat ik daar bestel.
'Het oor heeft het laatste woord in alles wat met muziek te maken heeft'.
Harry Olson (1901 - 1982)

Broem

Citaat van: Rowdy op februari 28, 2025, 19:09:20Vandaag de 2LP Al Di Meola met het album One of these nights besteld bij JPC.
Het is de eerste keer dat ik daar bestel.

Ik bestel er al jaren. Prima prijzen en service.
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 - IsoAcoustics Gaia 1 | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Hegel V10 phono | John v Gent XLR | Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

chansig

Vroeger ook veel besteld. Veel onbekende artiesten gekocht. Platen waren dan erg goeiekoop.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Broem

Earcandy. Op 2kleurig vinyl. 15th anniversary.
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 - IsoAcoustics Gaia 1 | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Hegel V10 phono | John v Gent XLR | Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Henkjan_O

als er iets is dat ik door overdaad op audioshows echt zelf nooit meer luister thuis, dan is t wel Yello.  echt jammer, want mooie en unieke muziek.  gelukkig kan jij er nog wel van genieten.   (mss komt t bij mij ook nog wel weer goed na een tijdje)
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Broem

Citaat van: Henkjan_O op maart  3, 2025, 16:21:41als er iets is dat ik door overdaad op audioshows echt zelf nooit meer luister thuis, dan is t wel Yello.  echt jammer, want mooie en unieke muziek.  gelukkig kan jij er nog wel van genieten.   (mss komt t bij mij ook nog wel weer goed na een tijdje)

Dat hoop ik voor je. Fantastische muziek.

PatrickP

Yello is al heel lang een van mij "Guilty pleasures". De opnamen zijn altijd fantastisch en het lijkt wel alsof hun muziek nog steeds beter wordt! Ik maak me dan ook regelmatig schuldig aan Yello aankopen op vinyl. Dit album is besteld; was al uitverkocht bij mijn plaatselijke platenzaak.
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Fré

De nieuwe van Kommil Foo  :music:

Sonus Faber -- McIntosh -- Lampizator -- Aurender -- Tellurium Q -- Technics -- Aurorasound -- Nagaoka

Henkjan_O

bij de Lidl een paar leuke live LP's gekocht, o.a. Talk Talk (1985 Utrecht concert waar ik zelf bij was), Chris Isaak en David Bowie.  Die eerste 2 kwa audio kwaliteit snel vergeten, die zijn duidelijk bootlegs die van de radio opgenomen zijn, maar die Bowie zijn prima BBC opnames die fatsoenlijk (ik gok netjes van de band) op t vinyl terecht zijn gekomen

https://www.discogs.com/release/32044686-David-Bowie-BBC-Sounds-Of-The-70ies-1971-1972

fietser

Syml - Nobody lives here
Delines - Cofax

ritchard

De 3 lp's van Maaike outboter.
Hopenlijk komt het album met Eric Corton ook uit op lp.

Gr. Ritchard 20250410_181437.jpg
Mcintosh MX123, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 150B, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, 4 x Venere Wall voor Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest, OAK biwire, Yukon xlr, Mackenzie xlr.

Henkjan_O

ik had verwacht dat vandaag dit topic wel helemaal vol gezet zou zijn  :D

ik heb weer veel meer gekocht dan wat ik van plan was.  maar een onverwachte was ik toch wel heel blij mee
IMG_20250412_114420Z_HDR.jpg

ja, 4 keer t zelfde liedje, maar als t zo'n mooi liedje is dan mag dat

Struis

Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue (nu met Woodsong lager), dCS Delius DAC met Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Rel Strata 5 subwoofer.

Lex Groningen

Net weer terug van de Plato. Als ik daar een beetje rondsnuffel, dan kom ik ook altijd met iets thuis.
En dan gaan we nu even genieten van de The Doors en David Bowie.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

Rowdy

ritchard

Vrijdag op de beurs in München persoonlijk ontmoet en een handtekening gekregen  :clapping:
Mcintosh MX123, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 150B, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, 4 x Venere Wall voor Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest, OAK biwire, Yukon xlr, Mackenzie xlr.

Lex Groningen

Gistermiddag maar weer even een bezoekje gebracht aan de platenzaak. Teruggekomen met de elpees van Young gun silver fox en The Beatles

Elpee 1 & 2.jpg
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

Rowdy