Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

holco

Voor de gemoedsrust nog maar een setje besteld ;D  deze gaan de Audiophonics HPA-S400ET (Sparkos SS3602) vervangen.

My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Audiophonics HPA-S400ET (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Mundorf Angelique twisted pair 2,5mm² (mid / hoog) / Preffair X430 XLR kabels  / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

August

Lansche Cubus II
Moeten morgen bezorgd worden want passen niet in een auto. Mijn vrouw is geloof ik iets minder blij.
Voorbeeldplaatje:
IMG_5488.jpeg

holco

Citaat van: August op Gisteren om 08:54:18Lansche Cubus II
Moeten morgen bezorgd worden want passen niet in een auto. Mijn vrouw is geloof ik iets minder blij.
Voorbeeldplaatje:
IMG_5488.jpeg

Dat zijn serieuze (grote!) speakers  :worship:
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Audiophonics HPA-S400ET (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Mundorf Angelique twisted pair 2,5mm² (mid / hoog) / Preffair X430 XLR kabels  / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

August

18 inch bas  :D
Gelukkig heb ik over een paar maanden een groter huis.

Richi

Wauw! Wat een beesten! In deze kleur ook? Fraai hoor.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • JPLAY • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

August

Citaat van: Richi op Gisteren om 09:36:33Wauw! Wat een beesten! In deze kleur ook? Fraai hoor.
Volgens mij wel, morgen zie ik ze in het echt.

Mediator

Citaat van: August op Gisteren om 08:54:18Lansche Cubus II
Voorbeeldplaatje:
IMG_5488.jpeg

Hoe zit dat met plasma tweeters? Produceerden die geen ozon?
Gruppo Richercha Audio Alta Fedeltà ❤️

chansig

Leest als een goed doordachte aankoop. 😁

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

August

Citaat van: Mediator op Gisteren om 09:52:13Hoe zit dat met plasma tweeters? Produceerden die geen ozon?
Schijnt wel mee te vallen, alleen na 5000 uur de electrode wisselen.

holco

My Showcase

August

Citaat van: holco op Gisteren om 10:48:52Via Audio-Markt aangeschaft?
Vorig jaar daar een paar gezien, maar die waren toen al snel weg. Nu wel in Duitsland, maar niet op audiomarkt.

holco

Citaat van: August op Gisteren om 11:03:59Vorig jaar daar een paar gezien, maar die waren toen al snel weg. Nu wel in Duitsland, maar niet op audiomarkt.

Dat scheelt iig een slok op een borrel  ;D
My Showcase

ruud2

Citaat van: August op Gisteren om 10:06:14Schijnt wel mee te vallen, alleen na 5000 uur de electrode wisselen.

wel even tevoren kijken of deze nog leverbaar zijn. ;D
Niets is moeilijk voor degene die het zelf niet hoeft te doen....

August

Citaat van: ruud2 op Gisteren om 12:02:39wel even tevoren kijken of deze nog leverbaar zijn. ;D
Lansche gebruikt deze plasmatweeter in al zijn speakers, dat zit wel snor. Je kunt de hele unit opsturen, maar ik heb ook al een filmpje gevonden waar iemand het zelf vervangt.

DM

Naar aanleiding van dit topic op WBF en de Mu1/2-draad op Audiophile Style een TP-Link TL-WR902AC - Mobiele Router gekocht, en een Anker 326 Powercore. Installatie fluitje van een cent, en dit klinkt een stuk beter dan bedraad naar de switch. Ook als het op de MU1-schijf staat :o

Binnenkort maar even op zoek naar een wat beter ethernet-draadje.

Grimm MU1-(Sablon Audio AES)-Mola Mola Makua-(Acoustic Zen Absolute XLR)-Mola Mola Perca-(Acoustic Zen Absolute Silver)-Vivid Audio S12

Spijkie

Citaat van: DM op Gisteren om 22:25:30Naar aanleiding van dit topic op WBF en de Mu1/2-draad op Audiophile Style een TP-Link TL-WR902AC - Mobiele Router gekocht, en een Anker 326 Powercore. Installatie fluitje van een cent, en dit klinkt een stuk beter dan bedraad naar de switch. Ook als het op de MU1-schijf staat :o

Binnenkort maar even op zoek naar een wat beter ethernet-draadje.

Leuk topic om door te lezen ! Ga je draadloos naar een switch en vanuit die to link weer bedraad naar MU1 of andersom ?
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

DM

Citaat van: Spijkie op Vandaag om 07:47:50Leuk topic om door te lezen ! Ga je draadloos naar een switch en vanuit die to link weer bedraad naar MU1 of andersom ?

Ja interessant he? Ik kon me wel wat voorstellen bij het voorkomen van 'ruis op de lijn' door draadloos te gaan. Ik heb de 'handleiding' van WBF gevolgd  ;D , de TP is bedraad aan de MU1 gekoppeld.
Grimm MU1-(Sablon Audio AES)-Mola Mola Makua-(Acoustic Zen Absolute XLR)-Mola Mola Perca-(Acoustic Zen Absolute Silver)-Vivid Audio S12