Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: bmateijsen op april 27, 2006, 14:53:04
Die Grindtegel heeft zijn wel de vloerstaanders.. heb ze al een keer mogen beluisteren..

Op wat voor versterker en bron?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Grindtegel

Nu nog een Rotel RSX972 (kopen iemand??) maar binnenkort Meridian G68J icm een Parasound 1205a met Artspeak mod.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Hoeksel

Ik rijd over 10 minuten weg om een Marantz PM-15S1 op te halen.... ;D. Bijbehorende SACD-speler volgt later.

Deleted member


Stefan S.

Citaat van: Hoeksel op april 27, 2006, 17:38:21
Ik rijd over 10 minuten weg om een Marantz PM-15S1 op te halen.... ;D. Bijbehorende SACD-speler volgt later.

Sow, das gaaf zeg :D. Hier ga je wel gelukkig mee worden ;)

FrankB

Eigenlijk een mono-aanwinst, maar dit komt er het dichtste bij. Het cadeautje voor m'n vriendin d'r verjaardag:



Een Tivoli Model One Black-Black
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Deleted member

Citaat van: FrenkB op april 28, 2006, 11:50:32
Eigenlijk een mono-aanwinst, maar dit komt er het dichtste bij. Het cadeautje voor m'n vriendin d'r verjaardag:



Een Tivoli Model One Black-Black

Dus eigenlijk moet je een topic openen "Wat is jouw laatste mono - aanwinst"  ;D

Gefeliciteerd in elk geval!

Peerless Monster

Citaat van: Antoine op april 28, 2006, 11:57:46
Dus eigenlijk moet je een topic openen "Wat is jouw laatste mono - aanwinst"  ;D

Gefeliciteerd in elk geval!

Inderdaad. Verboden in dit topic Frenk ;)...
Feliflapstaart in ieder geval met je vriendin en JOUW nieuwe aanwinst ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Citaat van: FrenkB op april 28, 2006, 11:50:32
Eigenlijk een mono-aanwinst, maar dit komt er het dichtste bij. Het cadeautje voor m'n vriendin d'r verjaardag:



Een Tivoli Model One Black-Black

dus toch, dan ben je wel heel erg radeloos geweest ;D ;D ;D

kon je echt niets anders vinden?

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Citaat van: advr op april 28, 2006, 12:41:08
dus toch, dan ben je wel heel erg radeloos geweest ;D ;D ;D

kon je echt niets anders vinden?

Nee nee, de wispelturigheid van het vrouwelijk geslacht speelde een hoofdrol!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

Citaat van: FrenkB op april 28, 2006, 12:42:22
Nee nee, de wispelturigheid van het vrouwelijk geslacht speelde een hoofdrol!

en jij volgt dan ook blindelings ;D ;D ;D

welke grijsaard heb je nu als avatar? :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Citaat van: advr op april 28, 2006, 13:48:02
en jij volgt dan ook blindelings ;D ;D ;D

Het is HAAR cadeautje, niet de mijne ;)

Citaat van: advr op april 28, 2006, 13:48:02
welke grijsaard heb je nu als avatar? :o

Je herkent 'm niet eens?  :o
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

DubbelJoe

Mezelf wat verwend...

Telkens als ik bij de lokale Hifi winkel kom gaan de remmen los  ;D
Dus kom ik er 2 keer per jaar.

Pro-Ject Head - Box MKII

Sennheiser HD595

6 meter Van den Hul Royal Jade

Profi Gold Interlink

nu fijn luisteren en genieten van de pure klanken

geroet,

DubbelJoe
STEREO: Audio innovations system Alto    2x Xanadu DS12   
HTPC:    ASUS at5iont-i deluxe    4GB RAM    500 GB Samsungl SSD   2 TB synology NAS

projection: BenQ 8700 via DVI and Samsung LCD TV

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

advr

Citaat van: sultankat op april 29, 2006, 00:54:26
Een AKG K1000



dat zijn de beter aanwinsten!! ;D ;D

de rest ook gefeli natuurlijk 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

sultankat

Citaat van: advr op april 29, 2006, 14:29:59
dat zijn de beter aanwinsten!! ;D ;D

de rest ook gefeli natuurlijk 8)

Dank je! Het is een bijna buitenaardse ervaring, deze akg (niet alleen als je hem op hebt  ;)
maar vooral ook qua klank.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

advr

Citaat van: sultankat op april 29, 2006, 15:08:20
Dank je! Het is een bijna buitenaardse ervaring, deze akg (niet alleen als je hem op hebt  ;)
maar vooral ook qua klank.

ik heb er erg veel over gelezen maar eigenlijk nooit beluisterd.  :o :o
zo te lezen is ie dus echt heel goed. 8) 8)

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

sultankat

Er is inmiddels een ware run op ontstaan. AKG heeft vriend en vijand verrast door de produktie per 1 januari 2006 stop te zetten. Service en onderdelen blijven verkrijgbaar en met de topservice van akg betekent dat nog heel lang ondersteuning op topniveau.
Opvolger is de AKG 701. Zeer lovende kritieken, maar een traditioneel systeem qua oorschelpen.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Deleted member

Citaat van: sultankat op april 29, 2006, 00:54:26
Een AKG K1000



Durf je daar ook mee in bijv. de trein te gaan zitten?  ;)

Anyway, gefeliciteerd aan jou maar ook je buren!  ;D

advr



Dat maakt de K1000 helemaal speciaal, zeer zuinig op zijn dus ;D

Ben nooit verder gekomen dan een AKG 141 en nu een Heaso 888 Titan. Draadloos. :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Maximus_Aurelius

#195
Mijn nieuwste aanwinst heeft voordelen maar kan ook nog nadelen op gaan leveren. ;D



Heb een ontkoppelingsbodem gekocht.40-44cm , ben hem nog overal het proberen.
Eerst onder de voorversterker , nou staat hij onder de eindversterker , waar hij goed tot zijn recht komt.
Gaat ook nog eens onder de cd-speler. Op de foto zien jullie een testfase ;)

Als dit allemaal perfect gaat dan ga ik kegels eronder plakken met onderliggers.
Heb er nog eentje liggen.Afwerken ga ik ook doen.Is gewoon iets van de bouwmarkt ;D
Of ik ga een SSC basis kopen want dan weet ik wel of het effect heeft gehad met ontkoppelen.Want wat ik nou heb is een mindere investering als een SSC basis kopen of van een ander merk.Hier ben ik niks mee kwijt.

Nadeel kan zijn als ik het onder de eindversterker laat staan dat mijn bekabeling XLR te kort zijn , kan ik nieuwe XLR kabel gaan kopen die langer zijn.Ook niet helemaal nadeel , maar ook niet helemaal een voordeel.
Kan ik me daar in gaan verdiepen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

music-player

Mijn laatste aanwinst is een Audiolab 8000Q voorsterker.
Audiolab 8000Q v.v., Electrcompaniet AW85 e.v., Audiolab 8000CD cd speler, Dali Ikon2 luidsprekers, standesign LS stands, Nordost Red-Dawn luidsprekerkabel, Harmonic Truthlink siver intl. cd-vv, Nordost Red-Dawn intl. vv-ev en de componenten zijn opgesteld in een soundstyle meubel.

wolsinkpower

mijn laatste aanwinst is een
Cambridge A1MK3 Special Edition voor slechts 17,50 euro! ga ik mijn bassshakers mee aansturen :)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Stefan S.

#198
Van Art Speak de mat met dank aan Rens  :)


romulus

Focal (JMlab) Micro Utopia Be  O0
esoteric, nagra, pass labs, focal, siltech