Super aankoop gedaan nec 9PG met 10 10 10 tubes

Gestart door rwijnhov, april 1, 2006, 10:48:24

Vorige topic - Volgende topic

astrobart

hee dat ziet er erg goed uit allemaal, proficiat. :D

wolsinkpower

haha hij is op dreef:P

handig als je in dat gebied woont :P
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

rwijnhov

hm cappele aan de ijsel ligt niet echt in mijn gebied is zeker 1,5 uur rijden.

rwijnhov

Ik word trouwens wel helemaal gek van het afstellen. Wat dat betreft is mijn sony wel 100 keer vriendelijker. Bij die nec kun je gewoon te veel afstellen. Maar een simpele zone afstellinge dus dat je even alle raster midden op de lens kunt zetten heeft ie niet. Wel static maar daar kun je te weinig mee. Dus wie weet welke afstelling ik moet hebben om het rasters midden op de tubes te zetten?

grt,
Ruben

konniekip

IK las n.a.v. die NEC op curtpalme dat dit inderdaad een lastige projector is.

rwijnhov

Word er inderdaad al redelijk gek van . Het leven zou toch zo veel makkelijker zijn. als deze pj meer menus had net als barco en sony. Iemand nog een barco 808S te ruil met tubes in deze staat  ;D.

konniekip

http://www.curtpalme.com/NECPG.htm

Staat een heel verhaal over instellen, volgens mij moet de kast ook open.

rwijnhov

had ik inderdaad al gevonden. Ben er ook achter wat het probleem is. De vorige eigenaar heeft de erprom gereset van nec en dus moet alles weer helemaal opnieuw ingesteld worden. En dat is me het klusje wel. Dus iemand nog tips over het raster?

grt,
Ruben

jantje112

Je hebt al flink bespaart.. Dus waarom laat je hem niet calibreren en instellen ??

joost

HT set: JVC DLA X5500, Anthem MRX 720 / PVA 4, Klaré DIY monitor, Center en 4x rear, DIY Monolith+ HTPC, Sony UBP X800m2.

rwijnhov

Aangezien ik er dus echt niet uit kwam met de instellingen van deze pj en deze mijn kunnen te boven gaat. Heb ik ze geruild tegen een Barco graphics 801s met 250 uur oude 10 10 10 tubes. O0 .

jantje112

Citaat van: rwijnhov op april  2, 2006, 22:50:39
Aangezien ik er dus echt niet uit kwam met de instellingen van deze pj en deze mijn kunnen te boven gaat. Heb ik ze geruild tegen een Barco graphics 801s met 250 uur oude 10 10 10 tubes. O0 .

Dat klinkt ook als een leuke deal, wel zonde. Je had beter de nec kunnen laten calibreren en de andere kunnen verkopen. Maar die 801s is ook mooie machine.

Wie heeft ze nu?

rwijnhov

donaldk

Dacht eerst dat het Illusions was, want zijn 801 met fresh tubes is nu ook verkocht.

rwijnhov

Nope is van een vriend van illusions. Illusions is wel meegeweest om de necs te beoordelen. Want de 801s die ik ingeruild heb is een barco graphics en die van illusions was een data. En deze heeft nog maar 250 uur op de tubes staan  ;D. En 6570 uren gedraaid. Hij is isf gecalibreerd en komt oorspronkelijk van reinier af.