Het grote Lyngdorf topic

Gestart door garmtz, februari 18, 2006, 09:51:38

Vorige topic - Volgende topic

RvD en 5 gasten bekijken dit topic.

Faxe

Ik benader mijn tdai3400 in de browser via: http://tdai3400.local

Misschien dat http://mp40.local werkt?

Als je een dynamisch IP adres gebruikt voor de Lyngdorf kan op een gegeven moment het IP adres veranderen. Misschien lukt het daarom niet.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Holo Audio Spring 3 Level 2 | Paradigm Persona 3F | REL S/510 | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

mel

Citaat van: Faxe op Gisteren om 16:57:40Ik benader mijn tdai3400 in de browser via: http://tdai3400.local

Misschien dat http://mp40.local werkt?

Als je een dynamisch IP adres gebruikt voor de Lyngdorf kan op een gegeven moment het IP adres veranderen. Misschien lukt het daarom niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe die instellingen jaren geleden zijn gebeurd. De persoon die hem verkocht heeft dat voor mij gedaan. :(  :(
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

DofN

Virusscanners uitzetten, modem rebooten.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112, Bacch Audiophile + ORC binaural software (bass absorbers en akoestiek)

buckler

Ik heb dit al meerdere keren gelezen op het avforums lyngdorf topic.
Schijnt een bug in de latere firmware te zijn...
Alllllllll staat me iets bij dat dit met de laatste of voorlaatste update verholpen moet zijn.
Geen idee maar dat het eerst een probleem was weet ik zeker.

Kan je ook via je computer (zowel lyngdorf als comp cat bekabelt?) hem niet benaderen via mp40.local?
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek , Crowson actuators (2X)

Raymen

Dit is te verhelpen door safari van je telefoon af te zetten en dan met chrome te openen
Op het avforum staat hier een heel deel over in het lyngdorf topic
De app doet het nog wel toch
Het gaat om de mp50.local
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

mel

Citaat van: DofN op Gisteren om 18:57:20Virusscanners uitzetten, modem rebooten.

geen resultaat  :(
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

mel

Citaat van: Raymen op Gisteren om 20:00:59Dit is te verhelpen door safari van je telefoon af te zetten en dan met chrome te openen
Op het avsforum staat hier een heel deel over in het lyngdorf topic
De app doet het nog wel toch
Het gaat om de local51

De app doet het inderdaad nog.
Net safari verwijderd en Chrome geïnstalleerd maar geeft hetzelfde resultaat  >:(

mel

Citaat van: buckler op Gisteren om 19:28:51Ik heb dit al meerdere keren gelezen op het avforums lyngdorf topic.
Schijnt een bug in de latere firmware te zijn...
Alllllllll staat me iets bij dat dit met de laatste of voorlaatste update verholpen moet zijn.
Geen idee maar dat het eerst een probleem was weet ik zeker.

Kan je ook via je computer (zowel lyngdorf als comp cat bekabelt?) hem niet benaderen via mp40.local?

Als het een bug zou zijn is het wel vreemd dat het jaren perfect loopt en nu ineens niet meer ;)
als ik via de computer ,die bekabeld is, naar mp40.local probeer te surfen geeft dit ook niks.

vreemd vreemd

blue-eyes

mp40.local werkt hier ook niet meer. Wellicht een update geweest met een foutje erin. Kan heel goed je browser zelf zijn, waardoor Lyngdorf eerst de app moet aanpassen.

Als dit bij meer mensen het geval is, heeft het niet veel zin alles te testen, uit en aan te zetten.
Waarschijnlijk moet de firmware van de MP40 worden aangepast.

Wachten op een update denk ik.

Edit:
Tidal app openen, en dan de MP40 selecteren werkt wel, er is dus connectie. In de browser zie ik dat de connectie met de MP40 wordt geweigerd door de MP40 (mp40.local)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Faxe

Als je het apparaat niet meer via de browser kunt benaderen gaat het updaten van de firmware ook niet mogelijk zijn volgens mij.

Als ik de app op het "tandwiel" klik linksboven spring ik naar een scherm van waaruit je het apparaat via de browser kunt benaderen. Als het klikken hierop niet werkt, lukt het dan ook niet om het IP adres handmatig in te typen in een webbrowser en op die manier het apparaat te bedienen?
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Holo Audio Spring 3 Level 2 | Paradigm Persona 3F | REL S/510 | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

Raymen

wat ik gelezen heb is dat de lyngdorfs niet overweg kunnen met de de laatste IOS versies van de iphone

hier een stukje van avforums

Edit:
Lyngdorf support is on another level in quick replies:

"With the new iOS 18.4.0 and MacOS 15.4 the Safari browser has been updated, and unfortunately this update does not work with our MP processors. We have identified the problem and it will be solved in the next software update for your product.
The immediate solution is to install another browser on your iOS device, and make sure that Safari is closed completely. When the new browser is installed you must make it your standard browser; go to Settings - Apps - Standard apps, and down the screen under browser app choose you newly installed app. Note that ALL Safari browsers on your network must be closed, it is not enough to minimize them on the device
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

mel

Citaat van: blue-eyes op Gisteren om 20:26:51mp40.local werkt hier ook niet meer. Wellicht een update geweest met een foutje erin. Kan heel goed je browser zelf zijn, waardoor Lyngdorf eerst de app moet aanpassen.

Als dit bij meer mensen het geval is, heeft het niet veel zin alles te testen, uit en aan te zetten.
Waarschijnlijk moet de firmware van de MP40 worden aangepast.

Wachten op een update denk ik.

Edit:
Tidal app openen, en dan de MP40 selecteren werkt wel, er is dus connectie. In de browser zie ik dat de connectie met de MP40 wordt geweigerd door de MP40 (mp40.local)

Het gevolg is wel dat je o.a. RP niet meer kan draaien, niks meer aan voicings kan aanpassen enz enz.

mel

Citaat van: Faxe op Gisteren om 21:53:01Als je het apparaat niet meer via de browser kunt benaderen gaat het updaten van de firmware ook niet mogelijk zijn volgens mij.

Als ik de app op het "tandwiel" klik linksboven spring ik naar een scherm van waaruit je het apparaat via de browser kunt benaderen. Als het klikken hierop niet werkt, lukt het dan ook niet om het IP adres handmatig in te typen in een webbrowser en op die manier het apparaat te bedienen?

Heb je het dan over het 'Device adres' in jou voorbeeld dan: 192.168.178.57.  ???
Dit IP adres dan ingeven op de plaats waar je een webadres intikt ??

blue-eyes

Citaat van: mel op Gisteren om 22:17:11Het gevolg is wel dat je o.a. RP niet meer kan draaien, niks meer aan voicings kan aanpassen enz enz.

Yep, dat lijkt mij dan logisch idd.

Via IP adres werkt ook niet Faxe.

Definitieve oplossing is dan wel update van Lyngdorf dan wel van Apple.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

fredenivanca

dit kreeg ik van lyngdorf

Regarding your ipad and the connectivity, the issue could be that you are running the latest IpadOS beta version 18.4.0 or later. There is a known issue with our products and the updated Safari browser. We have a solution that will come with the next software update, but until then you have two options:
Roll back the software to the latest official version, 18.3.2 I believe, or
Install another browser on your ipad and make it your standard browser; Chrome and Firefox are known to work; make sure that Safari is not running in the background.

The above issue also affects iOS on your iphone if you have one.

I hope this helps, please let me know if you have further questions.

Anders Borbye
After Sales Manager

op android werkt de lyngdorf app hier wel.
mp60.local werkt hier zowel op win als op ios

LG Oled 77G1~~Lyngdorf MP 60 2.1~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin U2 mini Sbooste~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~2x monitor audio anthra W10~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH