BB&G nu ook dealer van MartinLogan!

Gestart door garmtz, februari 8, 2006, 16:10:22

Vorige topic - Volgende topic

B.J.

Nu nog de site updaten!

Gefeliciteerd heren!

garmtz

Citaat van: Bas Janssen op februari  9, 2006, 21:31:34
Nu nog de site updaten!

I know... Weinig tijd (als in: vrijwel geen tijd...  :-\)

CiteerGefeliciteerd heren!

Thanks!

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

garmtz

Citaat van: myself op maart 23, 2006, 00:12:58
en weer een nieuwe loot in de ML familie:
http://www.widescreenreview.com/news_detail.php?id=11046

de "Vista"

Klopt, stiekum al vrij lang bekend via het MartinLogan Owners forum. Maar goed dat je het hier even post!

De Vista is eigenlijk de Vantage zonder interne versterker. Gaat denk ik zo rond de €3500-€3800 kosten. ZEER interessante prijs voor een model met de nieuwe XStat panelen.

garmtz

garmtz

garmtz

MartinLogan heeft een nieuwe site!! Op die site vond ik een paar mooie foto's:

Summit

Vantage

Vista

garmtz

Audiotwin

Tevredenheid!!!

garmtz

De eerste foto (tenminste, die ik heb gezien) van de nieuwe ML Stage center speaker!

Movievault

Citaat van: garmtz op april  3, 2006, 16:00:23
MartinLogan heeft een nieuwe site!! Op die site vond ik een paar mooie foto's:

Vantage

Die spoelen zitten wel heel dicht tegen die woofer     :o
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

advr

Citaat van: FrankG op mei 29, 2006, 08:55:12
Die spoelen zitten wel heel dicht tegen die woofer     :o

dat was ook mijn eerste gedachte, niet echt trillingsvrij opgesteld :o :o
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

garmtz

Citaat van: advr op mei 29, 2006, 12:39:38
dat was ook mijn eerste gedachte, niet echt trillingsvrij opgesteld :o :o

In welke speaker wel?? ::)   O.k. De Living Voice OBX... :)

Eerst luisteren, dan oordelen...

advr

Citaat van: garmtz op mei 31, 2006, 21:11:38
In welke speaker wel?? ::)   O.k. De Living Voice OBX... :)

Eerst luisteren, dan oordelen...

in mijn MC Systems 3 ook, in de voet in zand ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

mikeske

ze blijven toch prachtig om te zien die Martin Logan's  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

garmtz

Jukie

Hebben jullie zelf de Summit, Vantage en/of Vista al mogen beluisteren Garmtz?

Ik blijf toch erg benieuwd naar hoe dit soort speakers klinken in vergelijking tot "klassieke" speakers...

bmateijsen

Garmt heeft in surround nu de Vantage en Clarity staan. Misschien moet je eens een afspraak met hem maken?

Groet Bjorn

Citaat van: Jukie op juni  8, 2006, 11:51:33

Ik blijf toch erg benieuwd naar hoe dit soort speakers klinken in vergelijking tot "klassieke" speakers...

garmtz

Citaat van: Jukie op juni  8, 2006, 11:51:33

Heel anders... :)  In surround wat mij betreft absoluut briljant. De Vantage en Summit krijgen de ene goede beoordeling na de andere en wat mij betreft compleet terecht!

Kom inderdaad anders gewoon eens langs! Dat staat overigens voor iedereen vrij (ojee, nu wil iedereen natuurlijk... ;D).

GTDesign

Garmtz, is er iets bekend van de afmetingen betreffende die nieuwe Center ?

Jukie

Citaat van: bmateijsen op juni  8, 2006, 11:57:34
Garmt heeft in surround nu de Vantage en Clarity staan. Misschien moet je eens een afspraak met hem maken?

Groet Bjorn

Citaat van: garmtz op juni  8, 2006, 17:24:27
Heel anders... :)  In surround wat mij betreft absoluut briljant. De Vantage en Summit krijgen de ene goede beoordeling na de andere en wat mij betreft compleet terecht!

Kom inderdaad anders gewoon eens langs! Dat staat overigens voor iedereen vrij (ojee, nu wil iedereen natuurlijk... ;D).

Langskomen en luisteren is natuurlijk altijd leuk, maar ik heb niet per direct nieuwe speakers nodig hoor, ik was meer gewoon nieuwsgierig.  ;D

garmtz

Citaat van: GTDesign op juni  8, 2006, 22:42:49
Garmtz, is er iets bekend van de afmetingen betreffende die nieuwe Center ?

De site is net geupdate met alle informatie! Onder specifications vind je de afmetingen!

garmtz

Citaat van: Jukie op juni  9, 2006, 08:50:35
Langskomen en luisteren is natuurlijk altijd leuk, maar ik heb niet per direct nieuwe speakers nodig hoor, ik was meer gewoon nieuwsgierig.  ;D

O.k. Nouja, de uitnodiging staat anyway. Heel binnenkort dus eindelijk de Stage binnen!

garmtz

guitarman

kost een paar centen.....maar dan hebbie ook wat  :P
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.